Tuesday’s Tip #5: Cum sa indeparezi mai usor oja de pe cuticule

Sa nu imi spuneti ca nu vi s-a intamplat niciodata ca, atunci cand va aplicati oja, sa dati si pe langa unghie. Cu ojele deschise la culoare nu e mare bai, dar cand e vorba de una rosie sau neagra… catastrofal, ce mai. Va vin, insa, in ajutor cu un mic tip.

Inainte sa incepeti procesul de aplicare a lacului de unghii, luati un balsam de buze (cu cat mai ‘gras’, cu atat mai bine) si dati pe cuticule. Aveti grija sa stergeti bine suprafata ‘de lucru’ daca ajunge si pe acolo. Purcedeti la treaba. La sfarsit, folositi un betisor special, o scobitoare sau orice alt instrument vreti si treceti cu el peste pata, se va lua imediat.

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr Pinterest

 Kisses,

R.

Tag-uri:

8 gânduri despre „Tuesday’s Tip #5: Cum sa indeparezi mai usor oja de pe cuticule

  1. i.xell 24 Martie 2015 la 16:20 Reply

    Buna! un sfat interesant cand nu ai la dispozitie creionul cu acetona. Sunt sincera si recunosc ca am patit si eu sa murdaresc pe langa unghie, de fapt ca sa fiu sincera 100% ma feresc de oje inchise la culoare atunci cand nu dispun de suficient timp ptr o manichiura ca la carte.
    Cand intind mana spre oja inchisa la culoare si stiu ca nu am timp ptr „bibileala” imi aduc aminte de unele domnisoare care posteaza pe bloguri manichiuri cu oje inchise si cu cuticule pline de oje…..brrr …..si imi trece imediat cheful de oja inchisa🙂
    O zi frumoasa iti doresc!

    • R. 24 Martie 2015 la 16:24 Reply

      Nu am incercat inca acel creionas, desi ma atrage ideea. Ofof… domnisoricile acelea ma supara putin si pe mine. Daca vrei sa faci ceva, fa lucrul ala bine pana la capat, nu?
      Multumesc! O zi buna si tie!
      Pupici

  2. iuliascorner 24 Martie 2015 la 22:19 Reply

    stiam de acest mic secret🙂, foarte bine ca l-ai impartasit, sigur ii va folosi cuiva!te pup :*

    https://iuliascorner.wordpress.com/

    • R. 24 Martie 2015 la 23:22 Reply

      Eu uit mereu sa fac asta, ca sa fiu sincera. Poate sunt persoane mai constiincioase care or sa tina seama de acest ‘truc’ util.
      Pupiici

  3. Sorana 28 Martie 2015 la 13:49 Reply

    Super, abia astept sa incerc !
    xoxo

    http://www.sorananistor.com

    • R. 28 Martie 2015 la 13:55 Reply

      Sper sa te ajute🙂
      Kisses

  4. Lory's Blog 29 Martie 2015 la 0:13 Reply

    Nu stiam de asa ceva…imi plac micile trucuri pe care le postezi..utile!😛
    Cat despre curatarea ojei de pe marginea unghiei, eu folosesc un creion corector: imi place in primul rand ca ofera precizie si se aplica foarte usor, exact pe marginea unghiei…nu e ca si cum ai folosi un betisor de urechi imbibat in acetona…nu se compara deloc!
    Am avut unul de la Kallos care avea 4 rezerve plus cea inclusa, insa l-au scos de pe piata. Acum am de la Essence unul, momentan nu lam folosit!
    Pupici
    http://loredanamanciu.blogspot.ro

    • R. 29 Martie 2015 la 1:19 Reply

      Stiam de cel de la essence si il am in vizor, insa mai are pana ii vine randul, momenatn am lucruri mai importante pe lista.
      Ma bucur ca iti plac tip-urile mele!
      Kisses

Lasă un răspuns

