Tuesday’s Tip #4: Fa ca dermatograful sa fie mai pigmentat

… sau orice alt creion.

Ideea e simpla, ai nevoie doar de un chibrit/ o bricheta/ doua pietre  ,  ceva care scoate flacari. Metoda e simplisima (sau o feerie, ca sa citez un mare clasic): luati creionul sus numit si treceti-l rapid prin flama. Adica nu il lasati acolo mai mult de 1-2 secunde, ca sa nu ia foc sau sa nu se topeasca prea tare (ceea ce mi s-a intamplat mie cand am incercat sa fac poze demonstrative). Lasati-l sa se raceasca, eventual il puteti baga putin in frigider. Si… bam! Ai facut din Ada o comoara.eyeliner-pencil

 

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr Pinterest

 

 Kisses,

R.

Tag-uri:

10 gânduri despre „Tuesday’s Tip #4: Fa ca dermatograful sa fie mai pigmentat

  1. Andraxela13 17 Martie 2015 la 16:04 Reply

    Ce idee tare! Intotdeauna mi s-a parut dermatograful mult prea rigid si greu de aplicat pe waterline. Merita incercat😀 In ultimul timp nu am mai gasit tusul meu preferat prin magazine..

    Te invit la noul meu giveaway :
    https://voxofvanity.wordpress.com/2015/03/17/spring-giveaway-international/

    O saptamana insorita! pup

    • R. 17 Martie 2015 la 18:20 Reply

      Eu eram sceptica cand am vazut, acum ceva vreme, metoda aceasta. But it works! Giveaway zici? Fug sa vad despre ce e treaba :))
      Pupici, saptamana frumoasa

  2. Lory's Blog 17 Martie 2015 la 22:32 Reply

    Pe asta nu o stiam! Ma gandeam la cevaumed….:D
    http://loredanamanciu.blogspot.ro

    • R. 17 Martie 2015 la 22:37 Reply

      Merge si daca umezesti putin varful, eu asa faceam cand nu aveam timp sa il incalzesc, dar asta doar pentru waterline, peste machiaj nu stiu cat de bine ar functiona.
      Kisses

  3. Dee 18 Martie 2015 la 7:16 Reply

    Si eu folosesc din cand in cand acest truc. Efectul e de milioane.🙂
    Pupici

    • R. 18 Martie 2015 la 16:46 Reply

      Yup! Asa poti sa scoti orice creion ‘meh’ din anonimat.
      Kisses

  4. adebeibi 18 Martie 2015 la 10:17 Reply

    Si eu stiam acest truc dar hei, a little reminder never hurt nobody!😀

    • R. 18 Martie 2015 la 16:45 Reply

      I’m here to help :))

    • R. 23 Martie 2015 la 22:37 Reply

      Hihi, thanks❤
      Pupici

Lasă un răspuns

