Tag: Arome de iarna

Februarie… ultima luna de iarna. Nu pot sa spun ca ma intristeaza acest lucru, ba din potriva, ma bucura foarte tare. Abia astept primavara! Ei bine, ca sa nu ma fure peisajul prea tare (nu ca ar fi prea placut, urasc vremea asta mohorata), Lorena m-a nominalizat la un tag tare simpatic. Thankies, dear❤!

1. Parfumul preferat

Aceasta este perioada in care pot purta si eu parfumuri ceva mai puternice. In celelalte sezoane simt ca ma sufoc de la ele, ma ia cu dureri de cap & co. Prin urmare, iarna aceasta am folosit aproape exclusiv parfumul Today de la Avon. M-a mega impresionat cu rezistenta sa si sunt super multumita de el.

2. Rujul preferat

sursa

Eu port rujuri destul de rar. Asa cum spunea si Lorena, nu impresionezi pe nimeni la scoala cu un ruj rrrosu. Insa, atunci cand am purtat, am intins destul de mult mana spre cel de la Flormar, o culoare puternica. Daca nu l-as fi primit pe acesta cado’, probabil nu mi-as fi cumparat in viitorul apropiat un ruj intr-o nuanta atat de inchisa.

3. Oja preferata

sursa

Nu ma prea ghidez dupa sezon atunci cand vine vorba de oja. Daca e iulie si am chef sa imi fac unghiile maro inchis, so be it. Anyway, in perioada aceasta am iubit-o pe cea de la L’oreal in nuanta Cancan Rouge: nuanta este minunata, un rosu rosu, iar rezistenta m-a socant (pe unghiile mele nu rezista nimic mai mult de 3-4 zile, insa aceasta s-a tinut pe pozitii timp de o saptamana si ar fi mai rezistat daca nu o stergeam).

4. Bautura preferata

Tind sa spun ceaiul, desi in ultima vreme nu am prea consumat. Imi plac cele de la Vedda, sunt ieftine si bune, dar si cele din Carturesti (daca as avea unul in oras sigur si colectia mea ar fi mai mare).

5. Mancarea preferata

Mmnu stiu. Nu e ceva care sa imi placa in mod deosebit si sa mananc doar iarna. Nu ma dau in vant dupa fripturi si mancaruri grele, specifice perioadei. Ma rog, in general, imi plac foarte mult pastele (in special cele cu rosii cherry, busuoic si emmentaler).

6. Puloverul preferat

Am mai spus, dar o sa ma repet: iubesc puloverele si am o colectie impresionanta (cam 37). Mai chunky, mai finute, mai vechi sau mai noi… gasesti cam tot ce vrei la mine. Cred ca am mai zis asta o data, dar preferatele mele sunt cele doua de le vedeti mai sus, cumparate anul trecut. Dupa ele intind  mana atunci cand am o zi nasoala si am nevoie de ceva care sa imi aline suferinta.

 

 

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr Pinterest

 

 Kisses,

R.

Tag-uri:,

4 gânduri despre „Tag: Arome de iarna

  1. Andreea Serban 1 Martie 2015 la 22:20 Reply

    Ce postare draguta! Simpatic tag si nu l-am mai vazut pana acum!😀
    Cute sweaters!
    Kisses
    http://www.andreeaserban.ro

    • R. 2 Martie 2015 la 14:10 Reply

      Multumeesc😀 Am o obsesie, am fost sa imi cumpar bluze si am ajuns acasa tot cu pulovere.
      Pupici

  2. loredana1309 1 Martie 2015 la 22:35 Reply

    Ce tag frumos! Mi-a facut placere sa te descopar mai mult.

    Pupici! ♥♥♥
    http://culore.blogspot.ro/

    • R. 2 Martie 2015 la 14:05 Reply

      Ma bucur ca ti-a placut! Te pup!

Lasă un răspuns

