Beauty bloggers made me buy it

Acum ceva vreme, Lorena a scris un articol pe aceasta tema, apoi m-a provocat si pe mine. Ma stiti pe mine sa refuz provocari? Da, la asta ma gandeam si eu :)). Ce-i drept, de cand ma invart in blogosfera, am devenit mult mai influentabila din punctul de vedere al cosmeticelor. Cand vezi pese tot o treaba si toata lumea zice ca e misto, pai, dooh, vrei si tu. In general, nu imi cumpar nimic fara sa caut inaine pareri pe bloguri (care sunt, de cele mai multe ori, cele mai sincere si bune surse), sa imi dau seama daca o sa mi se potriveasca sau nu. Cu toate acestea, uneori mai dau si rateuri…

20150131_133443Rimmel Lasting Finish a facut furori in blogosfera, insa pe mine nu m-a impresionat atat de tare, to be honest. E okay. Meh. Mi se pare ca e lipicios si se simte putin cam greu pe fata. Nu o sa il recumpar, insa o sa il folosesc pana ma plictisesc complet de el sau pana il termin. Ehm.

BB cream-ul pentru ten mixt si gras de la Garnier l-am vazut laudat de Anda, daca nu ma insel. Imi place, i-am facut review aici. Il tot folosesc si parca nu se mai termina :)).

Scandaleyes-ul l-am luat la recomandarea Iguanitzei, insa nu l-am iubit foarte tare. Arata in felul asta pentru ca l-am purtat cu mine in portfard. Ca sa reiau ideea initiala, nu m-a dat pe spate, nu mi-a displacut in mod special, dar nu l-am prea folosit. Oricum, e gata, o sa il vedeti in empties.

Am gasit minunea de la essence acum ceva vreme, dupa ce au fost scoase dupa piata. Aparent mai aveau cateva in Kendra si le-au scos la lumina. Toata lumea a iubit gel liner-ul essence, asa ca mi-am luat si eu unul, desi este gri (o culoare superba, really) si nu il pot folosi atat de des pe cat as vrea.

Crema ultra activa de la Gerovital am luat-o dupa ce am vazut-o la Andreea. Nu face minuni, insa ma ajuta sa ma lupt cu monstruletii.

Lorena insasi este ‘vinovata’ de faptul ca nu am avut liniste pana nu am pus mana pe crema sebo reglatoare, tot de la Gerovital. Imi place foarte mult, chiar merita cumparata.

Concealer-ul de la Rimmel, Wake me up, este pe sfarsite. Nu conteaza, pentru ca o sa il recumpar imediat. As incerca vreo doua de la Maybelline, insa, cum la noi se gasesc doar online, o sa zic pas. Ma alatur valului de bloggerite incantate de el si il recomand cu drag.

Baza de farduri de la Radiant este, din nou, opera Iguanitzei. Am folosit-o de fiecare data cand m-am machiat de cand o am si nu imi pot imagina viata fara ea. Este minunata, iar fardurile arata impecabil pana la sfarsitul zilei… sau al noptii. Nu am avut surprize neplacute cu ea.

Sa fim serioase, cine nu a auzi de Apocalipsurile de la Rimmel? Eram disperata dupa ele cand au aparut si, evident, la noi nu se gaseau. Eu le am pe ambele din afara, inainte sa se aduca la noi. Imi plac, sunt pigmentate si rezistente.

Tusul lichid de la Astor a fost foarte laudat de Anda, tocmai de aceea m-am indreptat catre el. Din pacate, mie nu imi place atat de mult, o sa va povestesc mai multe intr-un review separat.

Ce produse ai cumparat din cauza/datorita bloggerilor?

 

 

 

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr Pinterest

 

 Kisses,

R.

Tag-uri:, , , , ,

10 gânduri despre „Beauty bloggers made me buy it

  1. Lorena 23 Februarie 2015 la 20:52 Reply

    Iuhuuu! Ce ma bucur ca ai facut si tu articolul asta!😀 Ce mandra sunt cand imi vad numele in postari, ha ha! :)))))) :*
    Ma bucur mult ca iti place si ti se potriveste crema de la Gerovital, mie mi s-a facut dor de ea, dar cum o am pe cea cu retinol, tot de la ei, ii mai compenseaza lipsa.🙂
    Pupici!

    • R. 23 Februarie 2015 la 21:00 Reply

      :)) Asa si trebuie sa fii! Am observa ca ne potrivim la ten, o sa mai preiau din recomandarile tale, hihi!
      Hugs❤

  2. Oana 23 Februarie 2015 la 21:02 Reply

    Primerul de la Radiant unde se gaseste? online/ in ce
    magazine?

    • R. 23 Februarie 2015 la 21:08 Reply

      Online nu stiu, dar gasesti sigur in Kendra/B&B/Still🙂
      Kisses

  3. Special Beauty 23 Februarie 2015 la 21:29 Reply

    Eu nu mi-as fi cumparat fondul de ten Lasting Finish de la Rimmel daca nu era asa laudat in blogosfera, deoarece pana acum nu mi s-a potrivit niciun fond de ten de la Rimmel…ma bucur foarte tare ca l-am luat, imi place enorm si cu siguranta o sa il recumpar pana gasesc altul la fel de bun. Si eu ma las influentata de review-uri, deoarece, asa cum ai zis si tu, pe bloguri gasim parerile cele mai sincere si mai detaliate, iar daca un review e bine facut imi pot da seama in mare parte daca produsul respectiv mi s-ar potrivi sau nu. :*

    • R. 24 Februarie 2015 la 15:58 Reply

      Curioasa treaba cu Lasting Finish-ul asta, stiu cateva persoane care chiar l-au detestat. Eu nu ma dau in vant, dar e folosibil. Ma bucur ca tie ti se potriveste! Pupici

  4. Dee 24 Februarie 2015 la 7:27 Reply

    Si eu ma declar iubitoare de Apocalips si Essence …🙂
    Trebuie sa incerc si eu concealer-ul Wake me up.🙂
    Pupici

    • R. 24 Februarie 2015 la 15:51 Reply

      Da, da, concealer-ul este superb❤
      Pupici!

  5. Andreea Serban 1 Martie 2015 la 22:26 Reply

    Lasting finnish il am si eu si mie imi place, dar eu sunt persoana care foloseste extrem de putin fond de ten si chiar arata natural pe ten. Crema ultraactiva de la mine-ai procesat-o, hihi, eu sunt multumita de ea, fata de altele care nu au functionat deloc mie mi se pare buna, iar pentru pretul ei e chiar foarte (mama o adora). Si eu mai cumpar tot felul de minuni dupa ce le vad in blogosfera, e chiar interesanta postarea ta si asa vad inca o parere pentru diverse produse.
    Kisses
    http://www.andreeaserban.ro

    • R. 2 Martie 2015 la 14:08 Reply

      Daca reusesc sa imi iau uleiul acela despre care ai vorbit u pe blog, de la Alverde (cand ma duc pregatita nu e, evident), atunci o sa fii vinovata de si mai multe :)). Eu am observat ca cel mai bine functioneaza crema de la Gerovital aunci cand reusesc sa ”prind” cosul in faza incipienta, cand inca nu a iesit la suprafata, ca sa spun asa.
      Saptamana frumoasa!

Lasă un răspuns

