Review: Catrice Calligraph

20150208_154116Sunt in cautarea tusului perfect de cand am inceput sa ma machiez. Apreciez foarte tare o linie bine trasata, neaparat de un negru intens, ce se termina cu o codita fina, dar, cum aproximarile mele sunt intotdeauna gresite si nu sunt capabila sa trasez o linie dreapta nici macar cu rigla(va inchipuiti ca am trecut prin furcile caudine la geometrie), mi se intampla  rar sa fiu perfect multumita de starea eyeliner-ului meu si exrem de rar sa stau sub 10 minute atunci cand ma dau cu tus. Prin urmare, imi pusesem speranta in ‘carioca’ de la Catrice.

Acum, ca sa fiu sincera… nu sunt multumita de el. Eram mega entuziasmata cand am plasat comanda, nu mai incercasem pana acum un eyeliner pen. Acesta este de tipul felt tip, adica are varful flexibil, nu rigid. Si tocmai aici e problema: nu ajunge tus pana in capatul cariocii. Pentru a-l putea folosi, eu merg pe doua variante:

1. Plasez varful tocmai in coltul intern al ochiului si ‘apas’ mai bine pe pleoapa cu parea mai groasa si, dintr-un gest, creez o linie. Varful o sa preia si el putin lichid si o sa il intinda spre coltul extern (are sens ce zic?).

2. Cu un eyeliner lichid. Adica il folosesc pe tip de pensula pentru alt tus. Bam.

20150208_154300

Nu e nici cel mai negru negru, ca sa fiu sincera, insa e okay. Consistenta este buna, nimic special de spus in legatura cu ea. Varful chiar e subtire si, daca il folositi asa cum am precizat eu la punctul 2, e perfect. Daca te freci la ochi, o sa se intinda putin si, ma rog, culoarea se sterge.

Per total, este folosibil. Asta daca nu esti adepta ochilor de pisica. Daca vrei ceva ieftin, cu care iti poti face repede o linie de grosime medie (asa cum ziceam, nu prea poti folosi varful pentru precizie), e posibil sa iti placa. Totusi, nu prea imi vine sa il recomand. Sunt variante mai bune out there, sunt sigura de asta.

 

 Care este eyeliner-ul tau preferat?

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr Pinterest

 

 Kisses,

R.

 

Tag-uri:, ,

10 gânduri despre „Review: Catrice Calligraph

  1. loredana1309 21 Februarie 2015 la 17:44 Reply

    Eu aveam sperante mari de la un tus Astor si l-am folosit.. o zi! A doua zi era uscat.😦

    Caut si eu tusul perfect, inca sunt in cautare..

    http://culore.blogspot.ro/

    • R. 21 Februarie 2015 la 17:46 Reply

      Am si eu unul de la Astor, cel lichid. E folosibil si acesta, insa nu sunt foarte incantata de el.
      Am auzit ca Masterpiece-ul de la Maybelline ar fi bun, dar si carioca de la Farmasi.
      Pupici!

  2. Gabriela Popescu 21 Februarie 2015 la 17:44 Reply

    Am un eyeliner de la Essence pe care îl folosesc de 3 ani. Este un tuș mai exact, unul lichid și e extrem de bun!

    Kisses,
    http://www.gabriela-iuliana.com

    • R. 21 Februarie 2015 la 17:49 Reply

      Desi sunt o mare fana a brandului, nu am incercat nimic in materie de tusuri de la essence. Dupa ce termin (sau ma plictisesc) de cele pe care le am acum, o sa arunc o privire la standul lor🙂
      Kisses

  3. My Feeric Blog 22 Februarie 2015 la 10:55 Reply

    Am și eu acest tuș de la ei dar nici mie nu mi se pare prea bun. Nu prea ajunge suficient produs în pensulă ca să poți să tragi o linie bună, dintr-o singură mișcare. A fost mai mult un experiment. Am revenit la tușurile la tub, unde controlez eu cât produs este pe pensulă. Momentan am tot unul de la Catrice, Ultra Fine Ink Eyeliner, varianta Waterproof pentru că mi se par că acestea sunt mai rezistente decâ formulele clasice.

    Pupici

    • R. 22 Februarie 2015 la 12:13 Reply

      Deci nu sunt singura. Cand am cautat review-uri pe net, nu am gasit mai nimic. Erau vreo 2 pe makeupalley care il laudau si tocmai de aceea l-am cumparat. Cred ca si eu o sa ma resemnez, pana la urma, la un eyeliner lichid, pe acestea le gasesc mai usor si ma gandesc ca o sa imi fie mai usor sa gasesc unul bun,
      Te pup!!

  4. Andraxela13 22 Februarie 2015 la 18:48 Reply

    De cateva zile incoace ma tot uit dupa un tus bun.. chiar nici nu mai stiu ce sa incerc.. O prietena avea unul de la Kallos, era chian bun, dar nu-l gasesc nicaieri😦 L-ai incercat ?

    O saptamana frumoasa, draga mea! Te pup :*

    • R. 22 Februarie 2015 la 19:58 Reply

      Nope, dar si eu am auzit ca e bun. Atat ca are pensula cam lunga si nu ai atat de multa precizie, cred eu.
      Saptamana faina!

  5. […] cu o alta pensula (de la un tus vechi sau de la cel de la Catrice, caruia i-am facut un review aici) si cu multa atentie. Nu il recomand incepatoarelor si cred ca este potrivit persoanelor care isi […]

  6. […] sa folosesc rimeluri care nu sunt super rezistente/ waterproof). Despre tusurile Calligraph (review aici) si Eye Artist (review aici) pot sa spun un singur lucru: never again. Daca vrei sa afli mai multe […]

Lasă un răspuns

