Haul: Random

20150214_120427

Stiti de cand nu am mai facut un haul? Din noiembrie, si ala era pentru octombrie. De atunci am mai adunat treburi, dar o sa va arat doar in materie de cosmeticale azi. Tot am impresia ca am uitat ceva, dar inca nu imi dau seama ce(mi-am dat seama intre timp, meh). Initial facusem poze doar pentru noiembrie, dar am pierdut si pozele astea (adica le-am sters fara sa verific daca s-au descarcat toate… nu, nu se descarcase niciuna). Anyways, va las cu imaginile.

 

20150214_120936Rimmel Lasting Finish e de prin noiembrie, se vede. E atat de laudat pe bloguri incat speram ca o sa imi super placa si mie. Dar e meh, ca sa zic asa. Nu ma omor dupa el, dar nici nu imi displace total. O sa ii fac un review, cred.

Cremute de la Gerovital. Prima imi place, a doua asa si asa (eu voiam ceva miraculos care sa ma space de monstruleti peste noapte). Le-ati vazut si in rutina de ingrijire a tenului seara.

20150214_120629

Cu Volumissime de la L’oreal a fost dragoste la prima aplicare. Imi place mult, insa are un minus pentru faptul ca rezistenta la apa e inexistenta. Daca iti dau doua lacrimi, asteapta-te la dare negre pe fata.

Tusului carioca Calligraph de la Catrice o sa ii fac un review zilele viitoare, pozele sunt gata. Va spun doar ca nu sunt prea multumita de el.

Am gasit Viva cu un fard essence, asa ca am cumparat-o rapid (pentru smac, nici azi nu am rasfoit revista). Speram sa fie la fel de misto precum ‘Cappucino, please’, insa nu e chiar asa: are cam mult sclipici si nu se aplica bine. O sa revin cu pareri.

20150214_121009Uoje luate inainte de Craciun. Rouge Cancan de la L’oreal e fenomenala, rezista superb si se aplica minunat. Totul e la superlativ. Pe Rapid Ruby am luat-o in acelasi timp cu tusul, a fost oja purtata de Revelion. Imi place mult culoare, iar gama aceasta de la Rimmel este preferata mea.

20150214_121050Cea mai recenta achizitie este parfumul Premiere Luxe de la Avon. In brosura imi placea mai mult cum miroase, ca sa fiu sincera. In realitate e ceva mai dulce si mai intepator. Nu am apucat sa il port pentru a va da mai multe detalii, dar l-a incercat mami si ea sustine ca ar rezista bine, o zi intreaga. Merg pe mana ei :))

That’s all, folks. Ma cheama tema la franceza si nu o mai pot lasa sa astepte.

Care este ultimul produs pe care l-ai cumparat?

 

 

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr

 

 Kisses,

R.

 

Tag-uri:, , , , , , , , , ,

6 gânduri despre „Haul: Random

  1. Lorena 16 Februarie 2015 la 20:16 Reply

    Eu am maritat Lasting Finish-ul, nu m-a convins si mi-era groaza sa-l folosesc. Seamana tenurile noastre din cate vad. :))
    Sunt frumoase nuantele ojelor. ♥

    • R. 16 Februarie 2015 la 21:54 Reply

      Haha, am citit la tine ca nu iti place. Ma ambitionez sa il termin, macar sa stiu ca n-am dat banii aiurea pe el.
      Pupici❤

  2. bibelou 21 Februarie 2015 la 22:59 Reply

    Nu pot sa cred ca nu rezista Volumissime! Deci pe mine m-a prins si ploaia cu el parca si tot a rezistat. Rimelurile L’Oréal mi se par ataaaaaat, dar ataaaaat de rezistente!❤ Le iubesc. La fel si lacurile de unghii.
    Fondul de ten l-am incercat pe mana dar nu mi s-a parut ataaaat de fabulos pe cat il descriu fetele. Oricum eu prefer un bb cream, pe craterele mele masca venetiana e tot ce imi lipseste. :))
    Pupix

    • R. 21 Februarie 2015 la 23:48 Reply

      Serios. M-am smiorcait putin cu el si a curs ca lumea. In rest, doar cuvinte de lauda😀
      Pupici

  3. Special Beauty 23 Februarie 2015 la 21:32 Reply

    Crema sebo-reglatoare de la Gerovital mi-a placut si mie, am avut-o de doua ori. Imi plac tare mult ojele, ma gandesc ca arata minunat pe unghii. Sa le folosesti pe toate cu placere! :*

    • R. 24 Februarie 2015 la 15:57 Reply

      Multumesc frumos! Intr-adevar, ojele arata foarte bine!

Lasă un răspuns

