De ce sa nu porti ruj rosu de Valentine’s Day

Nu pot sa nu scriu legat de tema asta. Nu pot. Peste tot pe Youtube si pe toate blogurile fetele prezinta machiaje speciale pentru San’ Valy. OKAY. Intrebarea mea este urmatoarea: de ce. De ce? De ce trebuie sa te machiezi inr-un fel anume pentru ‘ocazia’ asta. Nu mai zic de persoanele care o iau pe aia cu ‘De ce trebuie sa fie o zi speciala pentru asa ceva?! Oamenii ar trebui sa isi arate iubirea zilnic’. Hai nu zau, d-aia sarbatoresti tu nasterea Domnului in fiecare zi, nu? E, cum nu-i tot aia? Si credinta, si iubirea trebuie exercitate (cuvantul asta nu e cea mai fericita alegere, dar hai) on a daily basis. 

Nu ma dau cu experienta si nu dau nici sfaturi, dar eu am invatat o chestie in legatura cu baietii/ barbatii: majoritatea prefera fetele naturale, cu un machiaj foarte soft, poate chiar inexistent (‘and that’s why I do not have a boyfriend’ she said). Am machiat-o odata pe bff pentru un spectacol si mi-am luat niste priviri nasoale rau de la pretenu’, mai ales cand am dat-o cu gloss pe buze. Si asa ajungem la titlu.

Mie asta cu rujul rosu special pentru V-day mi se pare o erezie. Pentru ca, nu stiu, ma gandesc si eu, daca tot vreti sa sarbatoriti si sa va simteti bine, lui nu o sa ii faca mare placere cand o sa fie tot manjit si o sa arate ca domnul Ronald McDonald. Don’t get me wrong, iubesc culorile aprinse pe buze, da’ nu se cade in situatia asta. Eu cred ca asta e ziua in care fetele ar trebui sa lase la o parte anumite prejudecati, sa fie naturale si sa se simta bine. Stai calma, nu sunt nici nazista, nici fascista si nici nu cred ca (toate) fetele si femeile se machiaza doar ca sa fie placute de cei din jurul lor. Ce vreau sa spun este ca merita sa faci un efort pentru persoana de langa tine si sa o lasi mai moale cu eyeliner-ul si genele false. Sau nu. Presteaza un machiaj  de zile mari, daca asta te face sa te simti bine. Poarta albastru pe buze daca asta iti da incredere in tine. Doar fi tu.

Am senzatia ca sunt putin incoerenta, insa vreau sa citez dintr-un mare clasic al zilelor noastre: ”Iubita ta nu trebuie sa se supere pe tine daca nu ii duci flori in fiecare zi, fara niciun motiv” (un coleg simtea nevoia sa se descarce intr-un eseu la engleza, perfect normal). Mi-au dat lacrimile cand a citit profa’ fraza. Da draga, de emotie. Simteam atata emotie ca 5 minute am ras cu cea mai mare pofta (bine, bine, mai erau niste cuvinte memorabile pe acolo, dar nu o sa dezvalui tot). Chiar daca la momentul ala parea putinel de tot penibilut (okay, pe cine mint), realizez ca avea si baiatu’ dreptatea lui. De ce? Pentru ca unele gesturi trebuie facute in anumite zile si momente, nu mereu, pentru ca doar asa ele vor capata o semnificatie. Daca iti da o lalea in viecare zi care are in componenta numarul 5 (ca pe 5 v-ati cunoscut, na), atunci devine rutina si nu mai are acelasi impact ca atunci cand ti-ar da un buchet enorm de lalele din senin, sa te suprinda. Asa si cu Valerica asta. Marchezi ziua, faci un cadou pentru ca ai un motiv in plus fata de orice alta zi. Exact cum facem si de Craciun: sarbatoarea nu e despre cado’, e despre credinta&co, dar alegem sa daruim celor din jurul nostru. Pentru ca.

Mare ramble ce am facut eu aici. Sper ca nu am ofensat pe nimeni cu nimic, iar daca am facut-o, scuze ca te simti ofensat/a, insa nu scuze pentru ce cred. Yup, just my opinion.

Sarbatoresti Valentine’s Day? Daca da, cum te machiezi si cum marcati momentul?

 

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr

 

 Kisses,

R.

P.S.: Nu e absolut nicio problema daca nu aveti iubit. Nu trebuie sa va simtiti singure sau triste sau frustrate intr-un anume fel si model. Fericirea ta nu depinde de un baiat, dar daca tu crezi ca depinde… atunci uite un gif cu un mascul feroce si cu Ian Somerhalder. 

Zi tu ca nu te simti mai bine acum.

 

Tag-uri:

6 gânduri despre „De ce sa nu porti ruj rosu de Valentine’s Day

  1. Lory's Blog 13 Februarie 2015 la 22:48 Reply

    Sincer iti spun ca nici eu nu sarbatoresc aceasta zi si in general zilele care nu vin de la noi! Iubitul meu este chiar sceptic si considera ca poate face o surpriza oricand: o floare, o bomboana si muuuuulte alte gesturi micute, care conteaza!
    Si totusi…am ales sa postez un machiaj specific! Nu sunt experta, nu ma cred in stare de a fi perfecta, insa eu am ales sa intru intr-o colaborare..iar eu de regula, accept provocarile. plus ca este o sansa pentru mine sa primesc pareri si critici pentru a evolua!
    Nu stiu de ce…insa uite am simtit nevoia sa iti raspund…pentru ca intrebai ” De ce?”!🙂
    Fiecare face ce crede, intr-adevar! Fiecare e liber sa creada si sa simta ce vrea!
    Oricum…dragut articolul tau si intr-adevar nu mai e loc de nimic in afara de atatea chestii comerciale…cu care cei ce le vand fac bani zilele astea…fiecare profita cum poate, nu?:))🙂

    • R. 13 Februarie 2015 la 23:00 Reply

      Fiecare ia ce decizii vrea, pana la urma. Pacat ca uneori suntem influentati de atata marketing. Ma bucur ca mi-ai raspuns, intotdeauna apreciez comentariile primite si incerc sa privesc situatia si dintr-un alt punct de vedere. So… thank you, my dear!
      Te pup!

  2. iuliascorner 13 Februarie 2015 la 22:50 Reply

    i-ar m-am amuzat (multumesc!) :)).sunt de acord cu ce spui, mai ales cu partea ca trebuie sa faci lucruri care te fac fericit si care te fac sa fii TU. Weekend placut :*!

    http://iuliascorner.wordpress.com/

    • R. 13 Februarie 2015 la 23:01 Reply

      Ma bucur foarte tare ca te amuz, sa stii :)) Imi pare bine ca bine dispun pe cineva. Daca ne pierdem printre atatea trenduri si uitam sa fim noi… ce rost mai are?
      Weekend placut si tie, te pup!

  3. andreea 14 Februarie 2015 la 15:30 Reply

    Eu sunt pe principiul ca rujul rosu il purtam daca nu vrem sa fi sarutate :)) (na ca am zis-o). Eu sunt forever alone anul asta si am decis sa imi cumpar carti si sa mananc capsuni si n-am o problema cu asta. Totusi mi-a sarit si mie in ochi asta cu rujul rosu sau alte culori aprinse in 90%din tutoriale, iar mie nu mi se pare o alegere fericita. Ca si tine cred ca e mai bine sa fim mai naturale, un pic de machiaj nu strica, ceva soft, dragut care sa puna in evidenta trasaturile, dar pe buze maxim un balsam de buze si daca se poate sa aiba si gust bun:)) tin minte ca iubitul imi detesta luciul de buze si de aceea nu il purtam niciodata cand stateam cu el, ba chiar uneori nici macar nu ma machiam, iar el nu avea nimic importiva, ba cred ca era parca mai incantat, hihi.
    Kisses draga mea and have a lovely day!

    • R. 14 Februarie 2015 la 18:42 Reply

      Ma bucur ca nu sunt singura care crede asta.😀
      Subscriu la treaba cu capsunile, in seara asta o sa le savurez alaturi de un film sau de o carte. Who needs a guy to be happy? Not me.
      Hugzz >:D<

Lasă un răspuns

