Tag: Get to know me

Ma simt cam narcisa uneori, in special de cand cu tag-urile astea in care trebuie sa vorbesc despre mine. Am impresia ca nu mai scriu altceva pe blog inafara de povestioare stupide despre subsemnata. DAR cum nu pot refuza o invitatie, astazi completez o leapsa care a tot circulat prin blogosfera si care mi-a fost pasata de Cristina. Fugiti sa cititi si raspunsurile ei, pe mine m-au amuzat tare si mi-a facut ziua mai frumoasa.

1. Unde te-ai nascut?

M-am nascut in Buzau, locuiesc in Buzau si abia astept sa nu mai locuiesc in Buzau. Apropo, Buzaul e in Muntenia, nu in Moldova.

2.Ai fost numita dupa cineva?

Nu si da. Ramona a fost o revelatie a bunicii mele din partea mamei, iar Maria vine de la nasa si de la mama.

3. Ultima data cand ai plans:

Luni, pe 2. Pentru ca nu stiam cu ce sa ma imbrac (da, stiu…). Eu sunt o plangacioasa din fire, plang la filme si la carti si, in special, atunci cand ma enervez. Si plang pentru ca imi place sentimentul de dupa.

4. Ai copii?

Vreo 3, al patrulea e pe drum. Si m-am maritat la 10 ani. Ahaam.

5. Daca ai fi alta  persoana, ai fi prietena cu tine?

Ma… nu stiu. E complicata treaba asta. Eu sunt mai dificila din punctul asta de vedere, daca nu simt din prima un click cu o anumita persoana, atunci probabil nu o sa fim prietene. Si probabil m-as enerva (eu-varianta originala pe eu2) si m-as certa cu mine pana sa ajung sa fiu prietena cu mine. O fraza foarte relevanta, dupa cum observati. Pe scurt: nu stiu. Ori am fi BFF ori ne-am uri una pe cealalta.

6. Ai animale?

dumnealui este(era) Musi, pisca pe care o aveau ai mei cand locuiau in Italia, dar a disparut de acasa acum un an si ceva si diparut a ramas

Punct sensibil. Nu, nu am. Dar vreau. Atat de tare ca intr-o noaptea nu puteam sa dorm pentru ca ma gandeam cat de tare imi doresc un pug si cat de fericita m-ar face un caine. Sau o pisica. Sau un purcel mic si roz care zambeste (da, porcii zambesc, subiect incheiat).

7. Folosesti sarcasm?

Cu cea mai mare placere. Abuzez uneori siii nu imi e jena de asta.

8. Ai face bungee jumping?

Nope. Nici daca as fi platita. Nu de alta, dar imi vine foarte rau daca stau cu capul in jos.

9. Care sunt cerealele tale favorite?

Nu sunt consumatoare de asa ceva, sorry.

10. Ce culoare au ochii tai?

Caprui, ca majoritatea populatiei. La soare sa vad misto, (h)aurii (sau asa imi place mie sa cred).

11. Scary movies sau happy ending?

Primele nu imi plac, mi se par stupide. A doua categorie… meh. Mie imi plac dramele si daca au un final trist mi se par mai reusite (cu exceptia Titanicului, care nu m-a impresionat).

12. Ai frati sau surori?

Nope si ma bucur.

13. Computer sau TV?

Sunt curioasa daca a raspuns cineva cu TV la intrebarea asta. Eu merg pe prima varianta, evident, deschid televizorul doar ca sa revad episoade din Devious Maids sau din Grey’s Anatomy sau sa dau pe un canal de muzica (si sfarsesc prin a ma enerva pentru ca majoritatea melodiilor difuzate nu imi plac).

14. Care ese primul lucru pe care il observi la o persoana?

Fata, cred. Daca este femeie, ma uit sa vad cum e machiata (si nu o fac intentionat, jur, imi fuge privirea spre acolo).

15. Care este mirosul tau preferat?

Mirosul acela specific care ramane in aer primavara sau vara  dupa ce ploua.

16. Cel mai lung timp pe care l-ai perecut departe de casa?

3 luni or so.

17. Ai talente speciale?

Am o voce minunata! Prietenele mele sunt intotdeauna incantate atunci cand cant si ma incurajeaza sa o fac cat mai des. Asta intr-un univers paralel. Nu cred ca am un talent special…

18. Ce hobby-uri ai?

Nici deastea nu am. Adica nimic special. Citesc, ma uit la seriale (v-am povestit aici despre cele 15 pe care le-am urmarit). Meh. Am o viata plictisitoare, aparent :))

19. Esti indragostita?

Daaa, vedeti ce fericiti suntem❤ ? Sa nu o credeti pe aia care zice ca e nevasta-sa si ca au copii. E o impostoare.

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr

 Kisses,

R.

 

Tag-uri:

10 gânduri despre „Tag: Get to know me

  1. Lorena 11 Februarie 2015 la 23:06 Reply

    Ce mi-a placut articolu’ astaaa! I can’t fake chemistry w/ someone! E clar. :))🙂

    Pupici

    • R. 12 Februarie 2015 la 22:00 Reply

      Daca nu e sa fie… nu e :))
      Hugss

  2. iuliascorner 12 Februarie 2015 la 0:12 Reply

    ce m-am amuzat :))).pupici :*

    http://iuliascorner.wordpress.com/

    • R. 12 Februarie 2015 la 17:40 Reply

      Ma bucur ca te-am distrat, atunci :))
      Te pup!

  3. andreea 14 Februarie 2015 la 15:36 Reply

    Esti tare amuzanta! :)) am zambit de cateva ori pe parcurs, hihi. Si, da, in sfarsit cineva care intelege– la Titanic ma refer, credeam ca am ramas ultima persoana de pe planeta careia nu ii place titanicul, bine eu nici macar nu am rezistat sa il vad pe tot:))
    Kisses

    • R. 14 Februarie 2015 la 18:37 Reply

      Eu l-am vazut printre picaturi. Si prietenele mele au fos socate cand le-am povestit. Meh.
      Ma bucur ca te-am amuzat😀 Te pup!

  4. Andraxela13 22 Februarie 2015 la 18:49 Reply

    Ultima poza m-a lasat fara aer :)) Stiam eu ca sunteti impreuna, de prima data cand v-am vazut pe covorul rosu😀

    kisses

    https://voxofvanity.wordpress.com/

    • R. 22 Februarie 2015 la 19:56 Reply

      Of, of… si eu care speram ca nimeni nu si-a dat seama pana acum :)) Am niste prietene foarte talentate, ce-i drept
      Te pup!

  5. Special Beauty 23 Februarie 2015 la 21:34 Reply

    Si eu ador mirosul de dupa ploaie…si ma uit la machiajul femeilor, nu ma pot abtine:)))

    • R. 24 Februarie 2015 la 15:56 Reply

      :))) Mirosul ala trebuie imbuteliat cumva!

Lasă un răspuns

