Rutina mea de ingrijire a tenului (seara)

Stiti de cand planuiesc sa scriu articolul asta? Din ocombrie. Am facut mai multe seturi de poze, dar ori nu mi-au placut, ori le-am pierdut (din seria ‘Viata-i grea si nu toti poate’). Mi-a placut mult ideea Andreei (click pe numele ei pentru a-i vedea articolul), asa ca am decis sa fotografiez treburile in acelasi stil.

Curatarea si ingrijirea tenului sunt foarte importante, din punctul meu de vedere. Putem sa ne machiem si sa ne punem 3 straturi groase de fond de ten pe fata daca pielea nu este hidratata corect si are un aspect nesanatos (adica e cam aceeasi chestie cu datul cu deodorant fara sa te speli).

20150129_100642Incepem, evident, cu demachierea. Mie imi place sa folosesc o apa micelara (preferata mea este cea de la Garnier, review aici, dar si cea de la Nivea imi place), dar atunci cand port un machiaj ceva mai intens al ochilor apelez cu toata increderea la demachiantul bifazic de la Nivea.

20150129_100837Urmaorul pas este esential, din punctul meu de vedere, si anume curatarea tenului cu un produs tip gel/spuma care urmeaza sa fie clatit bine cu apa. Asa ne asiguram ca orice urma de fond de ten si pudra este indepartata si ca nu raman reziduuri pe fata de la demachiant. In prezent, folosesc spuma de curatare de la Nivea.

20150129_100804Acum ceva vreme imi exfoliam tenul de 2/3 ori pe saptamana, insa am decis sa reduc numarul utilizarilor la una, la sfarsit de saptamana. Exfolierea mecanica nu este tocmai indicata deoarece zgarie tenul (desi nu putem vedea asta cu ochiul liber), insa nu as vrea sa apelez, deocamdata, la cea chimica (cu BHA sau AHA). Prin urmare, am ales gelul cu particule exfoliante de la Nivea, acesta mi se pare destul de bland.

20150129_100706Va povesteam in acest articol cat de mult imi place tonicul de la Cien. Ei bine, am citit un articol interesant pe site-ul pasagera.ro si, de atunci, nu il mai folosesc zilnic, dar continui sa apelez la el (atunci cand nu imi cad ochii in gura de oboseala) pentru ca imi place cum se simte pe fata: are un efect revigorant.

20150129_100902Nu coneaza ce tip de ten ai, hidratarea este foarte importanta. Al meu este mixt si daca nu il ‘hranesc’ suficient, se revolta. In acelasi timp, este si acneic si are anumite perioade in care explodeaza. Let me tell you this, it is not pretty. Deci turcii faceau comert la greci  Folosesc zilnic crema de la Gerovital, cea din gama ‘Stop Acnee’, dar in sezonul acesta, cand pielea e mai uscata, aplic pe obraji o lotiune ceva mai hidratanta (cea de noapte de la Nivea, de obicei). Ma bat cu monstruletii alaturi de o alta crema de la Gerovital care se aplica local. Nu face minuni, insa face sederea dihaniilor neplacuta si acestia pleaca mai repede.

Tip: inlocuiti prosopul de fata cu servetele cosmetice pentru a va usca fata (prin tapotare usoara, nu va frecati tenul nici cu prosopul, nici cu servetelele). Stiu ca sunt unele prosopele mai asa si pe dincolo, insa majoritatea sunt destul de ”agresive”, plus ca se pot dezvolta anumite bacterii pe ele (sper ca are sens ce spun).

Care este produsul vostru favorit pentru ingrijirea tenului? Aveti vreun secret care va ajuta sa va mentineti tenul la cote maxime?

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr

 Kisses,

R.

Tag-uri:, , ,

9 gânduri despre „Rutina mea de ingrijire a tenului (seara)

  1. demachiant bifazic folosesc si eu, dar inca nu l-am incercat pe cel de la Nivea. si folosesc si servetele de vreo 2 ani, se vad diferente clare!

    • R. 9 Februarie 2015 la 17:56 Reply

      Tu ce demachiant folosesti? Eu sunt curioasa de cel de la Farmec😀
      Pupici

  2. coco 10 Februarie 2015 la 14:29 Reply

    nu se exista fara curatat seara🙂
    folosesc lotiuni micelare de cand le-am descoperit si ulei de caise daca este ceva ce se lasa greu dus!!!

    • R. 17 Februarie 2015 la 15:43 Reply

      Micelarele sunt minunate, nici nu pot sa imi imaginez viata fara ele acum :))

  3. Haul: Random | Beauty and bargains 16 Februarie 2015 la 16:08 Reply

    […] Cremute de la Gerovital. Prima imi place, a doua asa si asa (eu voiam ceva miraculos care sa ma space de monstruleti peste noapte). Le-ati vazut si in rutina de ingrijire a tenului seara. […]

  4. Special Beauty 23 Februarie 2015 la 21:37 Reply

    Eu folosesc lotiune tonica pentru ca ma ajuta sa indepartez si cea mai mica urma de machiaj ramasa dupa demachiant si gel de curatare. La alte minuni nici nu ma astept, dar pe discheta demachianta mereu mai vad ceva machiaj dupa ce folosesc lotiunea tonica, deci e utila ca sa ne asiguram ca indepartam tot de pe fata.

    • R. 24 Februarie 2015 la 15:56 Reply

      Mie imi place si pentru senzatia fresh pe care o lasa tenului, pe langa cele mentionate de tine 🙂
      Kisses

  5. […] ca seara trebuie sa o combin cu un ulei sau o lotiune ceva mai hidratanta, dar nu-i bai. Va spuneam aici mai multe despre […]

  6. […] Atat am de spus. Inlocuiti prosopul de fata cu servetelele. Am mai povestit si aici despre asta si o sa repet: in prosop se pot aduna microbi, microbi care ajunge pe fata. In plus, […]

Lasă un răspuns

