Tag: One lovely blog award

Long time no see, cum ar zice americanu’. Oh well, stiti voi cum e aia, life happens. Englezisme, gata, am inteles, termin cu ele. Sa o iau de la inceput, ca am impresia ca nu au prea mult sens cuvintele de mai sus. Deci. Iulia, de la Iulia’s corner, m-a nominalizat pentru un tag si ii multumesc mult, mult de tot! Si, cu riscul de a publica doar tag-uri, haul-uri si cate un review obosit, am zis sa raspund invitatiei si sa va mai povestesc cate ceva despre mine. V-ati saturat de mine deja, nu? :))

Exista si reguli, dooh, si acestea suna cam asa:

  • Multumeste blogger-ului de la care ai primit nominalizarea.
  • Adauga logo-ul tag-ului in postare
  • Spune 7 lucruri despre tine.
  • Arunca tag-ul in gradina alor 10 persoane.

Deci, 7 lucruri despre mine (o sa incerc sa fie ceva nou):

  1. Nu cred in noroc, eu spun ca tot ce facem se rasfrange asupra noastra si conteaza foarte mult felul in care privim lucrurile. Adicatelea, daca noi suntem negativisti si posomorati, or sa ni se intample treburi negative si posomorate.
  2. Iubesc sa calatoresc. Si nu, nu doar partea cu hotelul misto, ci tot: de la facut bagajul pana la drumul cu masina. Cel mai mult am mers cu masina 2 zile, in drum spre Italia, ceea ce ne duce la…
  3. Am vizitat Italia de 8 ori. Parintii mei au lucrat acolo, asa ca eu am avut norocul de a-mi petrece vacantele de vara in Sardinia.
  4. Iubesc bucataria italieneasca, de la paste si pizza pana la zupa galurese si seadas.
  5. Imi plac purceii (cei cu 4 picioare). Cei mici si roz si cu nasucul umed si da, prietenele mele cred ca am o mare problema la etajul superior. Eu zic ca sunt invidioase pe gusturile mele in materie de animalute. PURCEEEI
  6.  Bocesc mult. In ultima vreme nu la fel de mult ca acum un an, doi, dar oricum. Deseori la scene din carti/filme sau atunci cand se acumuleaza prea mult stres si oboseala. Ma rog, nu am nevoie de un motiv, cert e ca daca incep o tin asa mult si bine, iar a doua zi dimineata arat de parca m-ar fi intepat albinele de ochi si buze. Yup, misto, stiu.
  7. Vreau sa am un penthouse in New York si o casa pe plaja in Los Angeles (Gossip Girl and Private Practice, much?). Hahahaha, probabil nu o sa se intample, nu?

Cum regulile sunt facute pentru a fi incalcate, nu o sa pasez nimanui leapsa pentru ca a facut-o deja cam toata lumea (and I am late to the party as usual). DAR vreau sa imi lasati intr-un comentariu macar un random fact despre voi, pentru ca vreau din tot sufletul sa va cunosc! Pleaaaaaaaaase.

 

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr

 

 Kisses,

R.

 

Tag-uri:

8 gânduri despre „Tag: One lovely blog award

  1. Andraxela13 30 Ianuarie 2015 la 21:35 Reply

    Imprevizibila, as always! N-am vizitat Italia in adevaratul sens al cuvantului, ci am fost doar in trecere prin Venetia😦 chiar imi doresc sa vizitez Roma, e un oras chiar plin. Cat despre purcelusi, you’re too cute,girl!!!

    Sa ai o vacanta relaxanta&linistita!
    Kissees
    https://voxofvanity.wordpress.com

    • R. 30 Ianuarie 2015 la 22:36 Reply

      Roma este superba, din pacate am vazut putin din ea- ne-a prin potopul cand eram pe la Columna. Si cand zic potop, zic grindina, fulgere si apa pana la genuchi in 10 minute.
      In sfarsit cineva care nu imi spune ca am probleme atunci cand afirm ca imi plac purcelusii! huehuehue
      Vacanta frumoasa si tie, draga mea! Te pup!

  2. iuliascorner 1 Februarie 2015 la 21:02 Reply

    multumesc ca ai acceptat nominalizarea si ma bucur ca am aflat lucruri noi despre tine🙂.Pupici!

    http://iuliascorner.wordpress.com/

    • R. 1 Februarie 2015 la 22:42 Reply

      Pai… multumesc ca m-ai nominalizat! :)) O saptamana frumoasa!

  3. andreea 1 Februarie 2015 la 22:55 Reply

    Uuu, so nice! Ti-am mai zis, dar iti spun din nou ca esti tare simpatica! Mi-a placut mult postarea, am facut si eu tag-ul de curand.
    Kisses
    http://www.andreeaserban.ro

    • R. 2 Februarie 2015 la 0:29 Reply

      Stiiiiu, l-am citit cand l-ai postat😀 Multumesc, din nou, pentru cuvintele frumoase❤ Si, desi nu am mereu timp sa comentez, iti citesc toate postarile si imi esti draga. Let's hug, okay? Okay.
      Te pup, sa ai o saptamana frumoasa!

      • andreea 2 Februarie 2015 la 0:34

        Hugs and kisses si de la mine, draga mea!

Lasă un răspuns

