2014 in cuvinte

10898334_891256854232035_5566314200575275282_n

Am fost provocata de o fata ce imi e tare draga, si anume Alexandra de la Vox of Vanity, sa va vorbesc despre anul 2014: ce a insemnat pentru mine, cum s-a desfasurat, pe cine mi-a venit sa strang de gat. Cu speranta ca nu e prea tarziu pentru asta, haideti, deci, sa vorbim despre anul trecut.

Am invatat multe in 2014, am invatat lucruri noi despre mine, despre oamenii din jurul meu, despre cum ar trebui sa abordez viata, in general. Am inteles ca cea mai importanta este atitudinea mea fata de ce ma inconjoara, and it may sound cheesy, dar am ales sa am o perspectiva pozitiva si, de atunci, totul merge ca uns (okay, okay, in zilele in care reusesc sa fiu asa).

2014 a fost anul schimbarilor si al alegerilor dificile, imi place sa cred ca evenimentele ce s-au petrecut m-au maturizat. Cu aceasta maturizare a venit si constientizarea unor responsabilitati pe care mi le impun singura.

Sunt mandra de mine pentru ca simt ca am evoluat intr-adevar, iar asta se datoreaza foarte mult celor din jurul meu. Mi-am intarit legaturile de prietenie cu multe persoane speciale si am rupt altele. E extraordinar de important sa avem oameni in viata noasra care sa ne ajute sa crestem pentru ca, fie ca ne place, fie ca nu. suntem influentabili. Nothing to do ‘bout that, really.

In 2014 am plans, am ras, am dormit putin, am descoperit carti exraordinare, am procrastinat, am inceput sa merg la sala, nu am mai mers la sala, am crea amintiri dulci-amare. Ar fi putut sa fie unul mai bun, dar nu a fost. In schimb, a fost un an memorabil.

 

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr

 

 Kisses,

R.

Tag-uri:

5 gânduri despre „2014 in cuvinte

  1. Andraxela13 18 Ianuarie 2015 la 15:38 Reply

    Si pentru mine a fost memorabil – m-a schimbat foarte mult. Important e ca pe parcursul anilor sa devenim tot mai buni si constienti de valoarea noastra. Pai cum sa nu avem valoare?! Avem? Aveem!!!
    Tare draguta mai e rochita ta uf uf😀

    kisses

    https://voxofvanity.wordpress.com/

    • R. 18 Ianuarie 2015 la 15:59 Reply

      Cum sa n-avem?! :))
      Multumesc din nou pentru tag❤

  2. iuliascorner 21 Ianuarie 2015 la 2:04 Reply

    Te-am nominalizat pentru One lovely blog award🙂.
    Poti sa iti vezi nominalizarea aici: https://iuliascorner.wordpress.com/2015/01/20/one-lovely-blog-award/
    te pup!

    • R. 22 Ianuarie 2015 la 15:51 Reply

      Multumeeesc, Iulia! O sa il fac ca de repede pot!
      Pupici🙂

      • iuliascorner 23 Ianuarie 2015 la 12:20

        Multumesc ca ai acceptat tag-ul :)!te pup

Lasă un răspuns

