The Skincare Tag

Ultima zi din 2014… nici nu ma indoiesc ca voi va pregatiti pentru petrecere. Si eu o fac: mi-am organizat toate activitatile (adica facut unghii, prestat machiaj pe mine si cateva prietene, stiti voi, treburi din astea), am camera plina cu post-it-uri care ma avertizeaza sa nu uit ceva. Overexcited? Da, ca in fiecare an. Aceasta este perioada mea favorita si cred ca mai mult imi place sa ma pregatesc decat petrecerea in sine. Ah, pe cine mint… amandoua imi plac la fel de mult! Si, daca tot vorbeam de pregateli, jumatate dintre acestea includ ingrijirea fetei, asa ca haideti sava povestesc putin despre partea de skincare. Am furat tag-ul de la Lorena, o bloggerita tare draga mie.

 

1. Descrie rutina ta de ingrijire a tenului in 5 cuvinte:

Curatare, curatare, curatare, hidratare, hidratare. Ce, trebuia sa scriu 5 cuvinte diferite? Hmm.

2. Care este tipul tau de ten?

Mixt: gras in zona T, sub ochi si in jurul nasului si normal cu portiuni predispuse la descumare pe obraji. Avem di tati.

3. Cel mai bun inamic impotriva cosurilor?

Inca il caut. Am auzit de multe lucruri care ajuta la tratare si la prevenirea acestora (vezi Brevoxyl, argila si tea tree oil), dar nu am ajuns sa le folosesc. Pentru ca lene si pentru ca uit de ele fix cand sunt in magazin. Suuuper.

4. Care este produsul tau preferat pentru ingrijirea tenului?

Iubesc sa imi hidratez tenul, dar curatarea este foarte importanta: poti sa iti dai tu cu cate cremute vrei, daca nu ai indepartat sebumul in exsces, pielea moarta &co…. degeaba. Aleg, aici, lotiunea micelara, prefeata mea fiind cea de la Garnier (review aici).

5. Servetele demachiante: da sau nu?

Mnu. Le foloseam acum vreo 2 ani cand nu stiam eu care e treaba, dar nu imi mai plac. Prefer sa car dupa mine demachiantul si dischetele (asa am facut cand am fost plecata o saptamana la munte, asa o sa fac in continuare).

6. Toner: da sau nu?

Da, da, de trei ori da. Stiti deja ca il iubesc pe cel de la Cien, nu? Daca nu, va invit sa cititi ce am avut de spus despre el aici.

7. Produse high end pentru ten sau produse high end de machiaj? 

Blogul meu este destinat produselor accesibile, evident. Nu detin nimic high-end, dar, daca as avea de ales intre a-mi cumpara un produs pentru ingrijire scump sau unul pentru machiaj, imi place sa cred ca as alege prima varianta. Mi se pare esential sa lucrezi pe o baza buna, curata, daca as alege un fond de ten high-end, dar tenul nu mi-ar fi tratat corespunzator, unde ajung? E ca si cum te-ai da cu deodorant fara sa te speli.

8. Care e cel mai ciudat produs pe care l-ai folosit pentru ingrijirea tenului tau? 

Nu am folosit treburi ciudate. Cu exceptia produselor obisnuite pentru curatare si hidratare, am mai folosit miere (am intins-o bine pe toata fata si am lasat-o asa vreo 20 de minute, va recomand sa incercai si voi) si un fel de masca cu lapte si miere.

9. Cele mai bune sfaturi pentru un ten mai frumos:

La mine inca se dezvolta obiceiurile legate de ingrijire, insa, in ultimul timp, am observat ca tenul meu e altfel. Nu, nu mi-au disparut punctele negre si nici nu m-am trezit cu porii micsorati, insa textura e altfel, nu stiu cum sa ma exprim exact. Am ajuns aici dupa ce am inceput sa respect un mini-ritual seara, despre care o sa va vorbesc intr-un articol viittor. Pe scurt: trebuie sa ne demachiem (chiar daca nu am avut nicio urma de makeup pe fata in ziua respectiva), sa exfoliem, sa tonifiem si sa hidratam. Inainte de toate, insa, este extrem de important sa folosim produse potrivite pentru tenul nostru.

Tag-uri:,

10 gânduri despre „The Skincare Tag

  1. Florence Vi 31 Decembrie 2014 la 13:26 Reply

    Hehe, ce amuzanta esti! :))
    Si eu „lucrez profund” la partea de ingrijire a fetei, iar machiajul este al doilea la care ma gandesc.
    Apropo, cel mai bun inamic al cosurilor mi se paregama Effaclar de la La Roche-Posay. Sa-ncerci gelul de curatare Effalcar si crema Effaclar Duo+, care este pentru ten gras cu imperfectiuni, usuca toate cosuletele, nu lasa urme si estompeaza urmele vechi. Bun, bun!

    • R. 31 Decembrie 2014 la 14:20 Reply

      Hii, saru’ mana mult de info!! Sa ai un an nou fericit!

  2. Dr.Cris 2 Ianuarie 2015 la 15:16 Reply

    Have a happy 2015! Cred ca o sa „fur” si eu acest tag…Pot, pot, pot???

    • R. 2 Ianuarie 2015 la 17:11 Reply

      Hmm, pai.. cum sa zic… Evident ca poti! Chiar te rog🙂
      Sa ai un an nou fabulos! Te pup

  3. Lorena 2 Ianuarie 2015 la 22:20 Reply

    Mi-a placut tare mult cum ai raspuns, Ramo! Intr-un fel ma bucur ca nu sunt singura care nu are produse high end! :))))😀 Dar consider ca si produsele accesibile fac o treaba foarte buna, deci nu mor din asta. Bine, cand si daca o sa am posibilitatea, o sa imi iau un fond de ten high end, ca se poarta. :)))
    Te pup! La multi ani si iti doresc multe reusite in noul an! :*

    • R. 2 Ianuarie 2015 la 23:00 Reply

      Ce-i drept, e si chestia aia cu ‘mama am dat 200 de lei pe el, sigur e bun’. Da, vezi sa nu. Undeva, cumva, bine ascuns exista un dupe care face aceeasi chestie si e de 10 ori mai ieftin.
      An nou fericit! Hugzz❤

  4. andreea 3 Ianuarie 2015 la 13:00 Reply

    Mi-au placut raspunsurile tale si normal imi place si felul in care scrii, esti tare simpatica!
    Kisses

    • R. 3 Ianuarie 2015 la 16:13 Reply

      Multumesc mult, Andreea! Am vazut ca ai facut si tu tag-ul si nu am apucat sa il citesc, insa urmeaza sa o fac. Sunt curioasa de raspunsurile tale🙂

  5. Svetlana 4 Ianuarie 2015 la 4:02 Reply

    Un blog foarte interesant si imi place mult postul tau, scrii foarte interesant!
    Kisses
    Svetlana
    http://capemaychic.weebly.com

    • R. 4 Ianuarie 2015 la 13:21 Reply

      Buna, draga mea! Iti multumesc foarte, foarte mult!
      Kisses and hugs

Lasă un răspuns

