Beneficiile uleiului de ricin

Va spuneam in articolul cu favorite de uleiul de ricin, un mare preferat. Are multe, da’ multe intrebuintari si, soc, chiar da roade. Atunci cand am inceput sa il folosesc, eram sceptica, nu ma asteptam sa ma ajute in vreun fel, stiti voi cum sunt miturile. Asa ca, fara sa o mai lungesc cu introducerile, haideti sa va prezit experienta mea cu uleiul de ricin.

Dar… ce este, mai exact, uleiul de ricin?

Uleiul de ricin este un lichid galbui care este extras din semintele de ricin. Are proprietati antiinflamatorii si este antioxidant. A fost folosit de secole in scopuriterapeutice. Se considera ca cele mai multe dintre beneficiile uleiului de ricin provin ca urmare a concentratiei sale de acizi grasi nesaturati. Desi are un gust puternic si destul de neplacut, acest ulei este folosit in compozitia produselor cosmetice, a sapunurilor, textilelor, medicamentelor, uleiurilor de masaj si a altor produse de uz frecvent. (sursa)

Acesta este destinat atat pentru uzul intern, dar si pentru cel extern, prin urmare oricine trebuie sa aiba o sticluta in dulapior. Toata lumea stie ca este folosit pentru cresterea parului. Nu va ganditi doar la podoaba capilara! Este benefic si pentru gene si pentru sprancene. Si tocmai astfel am ales sa il folosesc.

20141203_150307

Am inceput sa caut articole, sa cercetez, una alta si am decis sa folosesc pensula de la un rimel vechi (pe care am spalat-o foarte, foarte bine in prealabil) pentru aplicare, insa, daca nu aveti niciuna disponibila, puteti folosi un betiosor pentru urechi. Cantitatea folosita trebuie sa fie una mica- eu sugerez sa luati putin pe varf si sa o distribuiti pe toata suprafata. Bon, dupa treaba e simpla, imaginati-va ca va dati cu mascara, dar insistati putin la baza genelor, la radacina. Cel mai bine este sa il aplicati seara, inainte de culcare. Eu am urmat acest tratament timp de o luna, zilnic, iar rezultatele nu au ezitat sa apara. Din pacate, nu am poze before&after, asa ca va rog sa ma credeti pe cuvant. Genele mele sunt mai groase, iar cele care cresc, cresc normal (la ochiul drept, jumatatea exterioara nu este absolut deloc curbata, spre deosebire de restul). Rimelul se aseaza altfel, arata mai bine acum. Am luat o pauza (il aplic mai rar, ce e drept), dar o sa reincep din ianuarie. Nu ca sa tratez, ci ca sa previn. Ah, ca sa nu uit: spalati bine periuta dupa fiecare aplicare!

Alte utilizari:

  • Pentru piele- aveam o zona mica pe fata descumata. Niste ulei de ricin seara si, gata, a doua zi era perfect. La fel si cu mainile, nu reuseam sa scap de pielea uscata de o o portiune si, dupa ce l-am folosit, a disparut.
  • Sprancene- aplicati un strat subtire seara, inainte de culcare, si o sa observati ca acestea incep sa creasca mai repede si sa se indeseasca.
  • Par- asa cum am zis, este bun si pentru ingrijirea pletei. Am auzit eu ca ar fi bine sa fie folosit ca pe o masca pe timpul noptii- masat bine la radacina pentru crestere, dar si pe lungime pentru a-l trata. Cand va spalati, eu propun sa treceti prin doua samponari, mie mi se pare ca se indeparteaza destul de greu.
  • Zona ochilor, in special cearcane- o singura data l-am folosit in acest sens, dar intentionez sa o mai fac. Avem nevoie, din nou, de o cantitate mica pe care o masam delicat in jurul ochilor si, teoretic, reduce vizibil cearcanele (dupa mai multe utilizari), lumineaza zona si da pielii un aspect tanar.

Trebuie sa precizez ca are un miros absolut oribil. ORIBIL. Este gretos,mie imi da dureri de cap, asa ca nu respirati in momentul aplicarii. Bleaah. Va invit sa intrati pe acest site pentru mai multe informatii thenice, avizate si, evident, utile.

 

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr

 

 Kisses,

R.

 

Tag-uri:

14 gânduri despre „Beneficiile uleiului de ricin

  1. Gabriela Popescu 29 Decembrie 2014 la 14:57 Reply

    Și eu am citit mult timp despre uleiul de ricin și mă gândeam să îl folosesc pe gene, dar momentan vreau să încep un alt tratament de la Realash, de care sunt extrem de curioasă.
    Ce postare detaliată! ♥ Îți iubesc blogul.

    Te pup!
    http://www.gabriela-popescu.com

    • R. 29 Decembrie 2014 la 16:14 Reply

      Aww, multumesc, Gabriela❤ Te pup!

  2. andreea 29 Decembrie 2014 la 18:04 Reply

    Am inceput sa iil folosecs si eu de vreo saptamana si asteot sa vad minunea, hihi. Nu am gene foarte scurte, dar nu m-ar deranja sa fie mai lungi si mai groase putin, ca sa para mai dese si mai frumoase.
    Imi place postarea, detaliata si informativa.
    Kisses
    http://www.andreeaserban.ro

    • R. 29 Decembrie 2014 la 18:07 Reply

      Sper ca o sa fii si tu la fel de multumita cum sunt eu🙂 Sa-mi dai de stire peste vreo luna, sa-mi zici care a fost rezultatul!
      Te imbratisez!

  3. Andraxela13 30 Decembrie 2014 la 17:15 Reply

    Tare-mi plac articolele de genul! Te pricepi la dat sfaturi😀 Draguta, ti-am dat o tema de meditat, hihi un tag adica : http://voxofvanity.wordpress.com/2014/12/30/2014s-resolutions/

    Te pup!
    Un an nou fericit!

    • R. 30 Decembrie 2014 la 22:32 Reply

      Yasss, tag! Me loves them! Thank you, dear❤
      Sa ai o petrecere fabuloasa si un inceput de an superb! Hugs

  4. Annie 3 Ianuarie 2015 la 22:13 Reply

    Şi eu am început de vreo săptămână să aplic seara ulei de ricin pe gene şi sprâncene şi abia aştept să văd primele rezultate.
    Îmi place tare mult blogul tău.🙂
    Te pup!

    • R. 4 Ianuarie 2015 la 0:43 Reply

      Sprr sa fii la fel de multumita cum am fost eu🙂
      Te pup, sa ai un an nou fabulos

  5. Dr.Cris 2 Februarie 2015 la 9:30 Reply

    Si mie imi place…uneori il folosesc si ca ulei de masaj pentru unghiute…le mai nourish-eaza un pic…Am facut totusi o smecherie pentru gene:am golit un tub de mascara transparenta de la Essence (de fapt pt asta mi=am cumparat-o , ca sa o golesc) si mi-am indesat ulei de ricin acolo…ca sa nu ma mai chinui🙂

    • R. 2 Februarie 2015 la 14:48 Reply

      Incercasem si eu sa folosesc un tub de la mascara, dar nu am putut sa ii scot dopul acela.
      Kisses

  6. ruxandra99 5 Mai 2015 la 22:57 Reply

    Stiu ca postul e vechi dar nu ma pot abtine pentru ca fix in secunda in care am dat de el, imi dadeam genele cu ulei de ricin. Parerea mea e ca e cel mai bun, ieftin si rapid remediu pentru cresterea parului, fie el podoaba capilara, gene sau sprancene. Din dorinta de a arata bine permanent indiferent de ora sau de cat de ocupata sunt, am purtat mult timp~6-7 luni~ gene false. Foarte eficiente as putea spune, nu-mi lua mai mult de 10 minute machiajul simplu de zi, mereu aratam fresh si odihnita pt ca atrageau atentia de la orice defect. Nu mi-au daunat propriu zis genelor mele naturale, dar dupa atatea luni saracele numai curbate nu mai aratau. Le-am dat jos de vreo 3 saptamani si n-am facut nimic altceva decat sa le dau cu ulei de ricin. Pot spune ca sunt la fel de dese, poate chiar putin mai groase decat le aveam inainte. Scuze pentru comentariul interminabil, abia ti-am descoperit blogul si sunt chiar incantata!

    • R. 6 Mai 2015 la 12:59 Reply

      Haha, ma bucur ca nu te-ai abtinut!! Si ca mi-ai descoperit blogul😀 sunt incantata

    • R. 6 Mai 2015 la 13:04 Reply

      Bine ca nu te-ai abtinut! :)) ma bucur ca si tu ai avut o experienta placuta cu acest ulei minune, care merita toate laudele, din punctul meu de vedere. Iti multumesc pentru comentariu si pentru vizita!!
      Pupici

    • R. 6 Mai 2015 la 13:04 Reply

      Bine ca nu te-ai abtinut! :)) ma bucur ca si tu ai avut o experienta placuta cu acest ulei minune, care merita toate laudele, din punctul meu de vedere. Iti multumesc pentru comentariu si pentru vizita!!
      Pupici

Lasă un răspuns

