Favoritele din ultima perioada

As fi vrut sa le zic ‘Favoritele lunii noiembrie’, dar noiembrie is long gone. Da’ era cazu sa fac o postare cu preferatele mele din ultima vreme si nu o las pentru inceputul lui ianuarie. Nope, atunci vine primul articol in genul ‘Preferatele anului’. Deja am inceput sa imi fac liste imaginare cu ce produse o sa includ deoarece si pentru ca am descoperit multe minunatii pe care le inima. Asa, deci mi-am dat alta forma la gherute, le-am vopsi meeuuv si gata.  Haida.

20141203_145929

Ma, nu stiu ce sa zic, da imi place de mor combo-ul asta. Tot zic ca le fac review-uri da’… da. Cred ca v-am arata samponul intr-un haul, cel pe octombrie daca nu ma insel. Hai sa va  spun un secret: o sa il vedeti si in urmatorul. Si in urmaorul. Imi place foarte tare, lasa fin (uneori stau sa ma gandesc daca sa mai aplic sau nu balsam) si curat parul. Bon. Tratamentul de la Syoss credeam ca e apa de ploaie prima data cand l-am folosit, asta pentru ca e foarte lejer. Au contraire. Isi face treaba bine, descurCA CLaia si o lasa shaini (mai tineti minte fetita aia simpatica- not, asa-i?). Da, il recomand cu draga inima si cu siguranta o sa il mai cumpar pe viitor. Nu chiar dupa ce il termin, ca vreau sa mai testez si altele. Bifazicul Gliss vine in completare si imi descurca parul dupa ce se usuca. Eu il apilc dupa ce il scot din prosop (cand inca e ud, evident) si inca o data pe parul uscat. Imi place ca nu il lasa uleios si naspa, se absoarbe rapid si il hraneste frumusel.

20141203_150153

Nu iesim inca din dus. V-am mai zis ca sunt lenesa? Da, de parca mai era nevoie sa va spun. Nu stiu, eu sunt una din persoanele care nu are niciodata chef sa aplice lotiunea de corp, dar laptele de corp sub dus cu unt de cacao de la Nivea m-a cucerit. Boom cremuiesc suprafata de lucru. Boom clatesc. Boom piele mai hidratata si care miroase misto. Ah, mirosul ala e superb. Imi era frica de asta, ma asteptam sa fie prea dulce. Nu-i. E feeric, e perfect, l-as purta ca si parfum. Apropo, aroma se pastreaza binisor, asta imi place cel mai mult.

20141203_150346

Pe tonicul de la Cien l-am barfit putin aici. Relatia e stabila, ce sa zic. Spuma de curatare de la Nivea ar fi trebuit sa o iau tot in varianta pentru ten sensibil, are alcool si cam asta ar fi lucrul care ma deranjeaza. In rest, toate bune si frumoase. Chiar face ce zice ca face si mna, e bine asta :)).

20141203_150307

Da, ulei de ricin. Pe gene. V-am mai povestit (cred) ca eu am genele aiurea la un ochi: jumatatea din exterior sunt pleostite si suparate, nu sunt curbate de niciun fel, sunt rare si naspa. Nu, erau. Acum fac fal-fal cu mai mult stil datorita chestiunii asteia. O sa scriu cat de curand despre experienta mea cu uleiul de ricin, dar daca aveti vreo intrebare pana atunci, feel free to ask!

20141203_150110

Lacul de la essence a venit ca o gura de aer proaspat, ma saturasem pana peste cap de treaba aia de la Kallos. Mneeh! Untul ala de buze e divin! Nu stiu daca am mai avut vreodata buzele asa de hidratate sau daca am mai folosit cu atata spor un balsam. Si e trainic, il aplic zilnic si vedeti si voi cat s-a consumat. M-am machiat putin in ultima vreme, asta pentru ca nu am prea iesit, dar, aunci cand am facut-o, am inclus si fardul de la essence ce il vedeti mai sus. Il iubesc mult de tot, arata superb in atatea combinatii! Ah, am fluturasi in stomac cand vorbesc (scriu) despre el.

20141203_150436

Esarfa primita de la ‘rivale’ (haha, inside joke, sorry) s-a bucurat de mine si eu m-am bucurat de ea. Am purtat-o cu mult drag pana sa vina gerul asta nenorocit si o sa o scot din dulap, din nou, la primavara.

Am ascultat astea doua melodii de am innebunit. OneRepublic joia, cand din cine stie ce motiv am energie si ma simt bine, iar Chandelier-ul lui Sia (in varianta acustica e mult mai misto zic eu) imi face inima sa bata putin mai tare, ma inspira.

e791dc13cea9ac3f1e4d9d51c94f8cb6

La capitolul seriale, Revenge m-a tinut cu sufletul la gura luna trecut si acum abia astept noi episoade, mi-a cam frant inimioara (ce batea tare in paragraful anterior) cu ultima secventa. Am scris mai multe despre dansul in articolul acesta.

Daps, dragile mele. Cam atat. M-am lungit mult, nu stiu ce am azi. Miiint, stiu. VACANTA, PEOPLE, VACANTA! Adica hai cu somnu’, ca era si cazul sa dorm si eu mai mult de 7 ore pe noapte. Nu? Da.

 

 

 

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr

 

 Kisses,

R.

 

Tag-uri:, , , , , , , , ,

12 gânduri despre „Favoritele din ultima perioada

  1. Andraxela13 20 Decembrie 2014 la 9:00 Reply

    Maai nici n-ai idee de cat timp caut un spray/ser pentru ca parul meu „minunat” sa nu se mai incurce si sa se tot separe. :)) iar de faza cu „șaini”- nu cred ca o voi uita prea curant pe mititica artista make-up.
    Te pup, vacanta placuta :*

    http://voxofvanity.wordpress.com/

    • R. 20 Decembrie 2014 la 15:23 Reply

      Try this one, e bun ca poti sa il reaplici intre spalari. Eu am iubit tare si serul acela de la Avon cu ulei de argan sau cam asa ceva (cel galben adica), dar daca vrei sa iti reimprospatezi parul exista riscul de a-l incarca foarte tare.
      Vacanta placuta si tie! Hugs

  2. Andraxela13 20 Decembrie 2014 la 9:19 Reply

    Curand*

  3. iuliascorner 20 Decembrie 2014 la 23:38 Reply

    uleiul de ricin pe gene si fardul de la essence sunt si pe lista mea de preferate.laptele de corp de la nivea am tot vrut sa il incerc, dar inca nu am reusit🙂.te pup

    http://iuliascorner.wordpress.com/

    • R. 21 Decembrie 2014 la 12:40 Reply

      Uleiul de ricin e un fel de lichid magic :))
      Kisses

  4. andreea 21 Decembrie 2014 la 0:04 Reply

    Gata, aplic si eu ulei de ricin, am zis! Va tot aud ca face minuni si vreau si eu gene lungi frumoase, dese, and all that good stuff. Simpatica mai esti cum scrii!
    Te pup!
    Andreea

    • R. 21 Decembrie 2014 la 12:42 Reply

      Aaa, multumeesc! Incearca-l, serios! Eu eram putin sceptica la inceput, dar e chiar bun. O sa va povestesc mai multe intr-un articol separat, promit🙂
      Pupiiiici

  5. adebeibi 25 Decembrie 2014 la 2:47 Reply

    Minunate favorite, nu mai zic de Revenge care-i si el un alt minunat😛

    • R. 25 Decembrie 2014 la 19:54 Reply

      Hehe, este, este! Abia astept un nou episod😀 Kisses

  6. […] spuneam in articolul cu favorite de uleiul de ricin, un mare preferat. Are multe, da’ multe intrebuintari si, soc, chiar da […]

  7. Lorena 30 Decembrie 2014 la 0:05 Reply

    Eu am inceput Revenge si l-am abandonat dintr-o data, don’t know why! :)) Poate il reiau candva, nu stiu cand. Acum m-am axat, again, pe Desperate Housewives! :))) Ce sa-i faci? Mi-era dor de personaje.😛
    Pupici

    • R. 30 Decembrie 2014 la 15:16 Reply

      Si eu am vazut DHW, imi place sa ma mai uit la el cand il dau pe Diva, dar nu l-as relua, e prea lung :))
      Puuuupiiiici!!

Lasă un răspuns

