Joc si joaca

Jocurile nu sunt doar pentru copii. Credeti-ma, cand eram mica ma bateam cu mama si tata pe calculator, fiecare avea un joc preferat. Nu, jocul este pentru toata lumea, tocmai de aceea in clasa a noua cartea de Lb. si Lit. Romana incepe cu o uniate dedicata operelor ce vorbesc despre aceasta activitate. Eu, astazi, o sa va povestesc putin despre cele online, cele la care avem toti acces in ziua de astazi, fie prichindei, fie persoane cu o varsta ceva mai inaintata.

Joaca este începutul cunoaşterii. -George Dorsey

Single player, double player, arcade, masini, papusi, sunt atat de multe variante. Cand eram mica le preferam, evident, pe cele pentru fete- dress up, cum le ziceau site-urile. Aveam asa o fascinatie sa stau sa pun haine pe diverse manechine, nici nu va puteti inchipui. Imi aduc aminte ca la o zi de nastere de-a mea incepusem sa ne dam diverse teme, apoi fiecare realiza cate un outfit pe modelul ei si, la sfarsit, ne dadeam note. Apoi am fost fascinata de jocurile cu restaurante… mama, ce nebunie! Au urmat jocurile baietesti- cu masini, motociclete, la care nu am fost niciodata prea buna, dar care erau din cale afara de amuzante. Uitam sa precizez de cele cu machiaj, cred ca atunci s-a nascut pasiunea asta.

La ce ne ajuta, in fine, jocurile? Ei bine, pe langa faptul ca sunt o metoda extrem de relaxanta de a pierde putin vremea (sau de a procrastina pentru ca maine dai teza la latina si numai de aia nu ai tu chef acum… nu, nu vorbesc de mine, cum sa credeti asta?!), ne dezvolta multe abilitati: reflexul, gandirea rapida, unele ne ajuta chiar si cu matematica ori logica. Jocul este cea mai placuta metoda de a invata, asta am crezut eu mereu.

Asa ca, dragile mele, ‘iesiti din dogma’, cum spune Arghezi.  Luati o pauza, respirati adanc. Si, ca o sugestie, incercati jocurile 3D y8 in varianta online . Eu le-am incercat pe cateva (cel cu restaurantul si cateva cu motociclete si masini, doar v-am spus ca imi plac si ma amuza), m-am destins putin (nu mai are sens sa spun ca sunt moarta de obosita dupa 5 ore de somn), iar acum fug la invatat.

Voi ce jocuri online preferati? Va incanta cele de pe site-ul sugerat de mine?

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr

 

 Kisses,

R.

 

Tag-uri:

2 gânduri despre „Joc si joaca

  1. Andraxela13 8 Decembrie 2014 la 19:00 Reply

    Cate chestii avem in comun! Succes maine la teza la latina! Eu am dat-o vineri si a fost groaznica :)) De facut am facut, profa ca a noastra nu are nimeni.. Pupici
    P.S daca as avea timp cu siguranta as juca The Sims 3 :))

    http://voxofvanity.wordpress.com/

    • R. 8 Decembrie 2014 la 19:22 Reply

      Atunci inseamna ca toate profele de latina au o problema :)) In ultimii doi ani a fost soc si groaza, anul asta parca si-a mai revenit. Anyway, multumesc, o sa am nevoie :))
      Pupici!

Lasă un răspuns

