Haul+Gifts: Octombrie

Stau si ma gandesc la ce v-as putea spune despre luna ce a trecut, dar in mintea mea o ceata de zile mari. Toate gandurile legate de ocombrie imi calatoresc spre anul 2015 si imi vine sa rad de mine insami. Cum, eu mai am un an si colega-mea de banca 3 luni? Ei, dracie! Nici nu ma incanta (prea tare) varsta in mod special, ci petrecerea. PETRECEREA! Si rochia si pantofii… mai trebuie sa spun ca stiu deja (de anul trecut) cum vreau sa arate? Acum am ajuns la stadiul de cu sau fara candy bar. Dar mai e un an, intr-un an se pot schimba multe. Prin urmare, haideti sa purcedem la treaba si sa va arat ce am primit, ce am cumparat, alea, alea.

20141019_185053

Incepem, zic, cu cadourile primite de ziua mea. Multe si frumoase, multumesc, din nou, pentru ele prietenelor mele (care stiu ca or sa citeasca huehue). O sa va dau cat de multe detalii pot despre inculpate.

20141019_185137

Nu stiu daca ati sugerat vreodata (mai subtil sau mai putin subtil) ce vreti de ziua voastra si ce parere aveti despre persoanele care o fac, dar sa stiti ca bff imi este recunoscatoare. Si mie mi-ar placea sa imi spuna cineva ce vrea, nu de alta, dar e mare bataie de cap sa gasesti cadoul perfect. Bratarile acestea le gasiti in H&M si arata fenomenal.

20141019_185240

Nu stiu daca fetele au avut o revelatie divina atunci cand au ales colierul acesta din C&A. Ce ma face sa spun asta? Ei bine, inainte sa plec de acasa aveam o mare frustrare mare ca nu am nimic care sa se asorteze cu bluza in materie de lanturi. Well, acum am.

20141019_185252

Am o problema cu cerceii mari, cred ca ai nevoie de o anumita atitudine pentru a-i purta. Eu nu o am, deci si prin urmare recurg la cercei mici. Din lene nu ii schimb prea des, dar, atunci cand o fac, apelez la cei simpli cum sunt acestia din NewYorker. Mai am o pereche, ceva mai veche, de culoare verde, fix acelasi model.

20141019_185353

Pe fundal este esarfa care nu a iesit bine intr-o poza separata, asa ca includ, aici, 2 treburi. Numita esarfa, tot din New Yorker, este minunata: un bej rozaliu, cu multe inimioare negre si mai este si infinity (le prefer pe acestea, din 2 miscari esti gata de iesit pe usa… da, sunt si lenesa si intarziata, so what?). Bratara, din argint, este cumparata dintr-un magazin local de bijuterii and me loves it. E finuta si merge purtata atat pe cont propriu, cat si combinata cu altele.

20141019_185455

Doua, pentru ca prietenele mele stiu unde imi e inima. Un portfard il am in geanta de scoala alaturi de toate cele necesare, iar in celalalt mi-am depozitat paletele, fardurile mono si 3 blush-uri. Da, atat de incapatoare sunt! Le gasiti in New Yorker si, credeti-ma, merita!

20141019_185531

Cutiuta din dreapta troneaza pe vanity table, cu clapita deschisa (are o oglinjoara in interior). In orificiul creat am lip butter-ul, baza de farduri si quad-ul essence. Cutiute frumoase cu fundie ca cele din imgine gasiti in C&A si sunt geniale pentru depozitarea acareturilor. Acum am si eu colectia ceva mai organizata, thank God. Fetele mele ma salveaza intotdeauna, hehe.

20141019_185122

Last, but not least… prima O.P.I din viata mea. Oh God oh God oh God! Mai e nevoie de cuvinte? Tare imi era frica de momentul asta: mai vreau, mai vreau. Ce fac eu acum? Nuanta se numeste ‘Sweet heart’, se aplica minunat, culoarea este opaca dintr-un singur strat si rezistarezistarezista (asta vine de la persoana pe ale caror gherute nu rezisa mai nimic mai mult de 3 zile fara sa sara). Oh dear Lord!

20141102_13280720141102_133021

 

Revista Beau Monde Style ne ofera, luna aceasta, un fard si un ruj essence pentru pretul de 15 lei. Bargain, bargain de trei ori bargain! Imi cunoasteti pasiunea pentru produsele lor, stiti ca nu aveam cum sa ma abtin. Rujul, in nuanta In the nude este ok, am insistat destul de mult pe mana ca sa va pot arata culoarea, deci nu este atat de pigmentat. Eu il combin cu creionul lor de buze, tot in nuanta In the nude. Fardul… fardul e de exceptie! L-am vazut de atatea ori in magazin cand il cautam pe Blockbuster si nu i-am acordat niciodata atentia cuvenita. Ei bine, il bate la fund pe cel din urma mentionat. E fenomenal: cremos si foarte, foarte bine pigmentat.

cats

Bluza purtata la marele eveniment si ati vazut-o deja aici, luata din Orsay si cam subtire pentru vremea de afara. E preteeh tare si, cand am ajuns acasa, am observat ca merge perfect cu o fusta pe care nu prea aveam cu ce sa o asortez. Double win.

20141102_133201

EDP Today de la Avon, o apa de parfum ce o adulmecam mai mereu in catalog. Ce-i drept, imi cam plac toate parfumurile din aceasta gama. Sticluta contine 50 ml de esenta cu aroma de tuberoza si frezie care persista foarte bine, de dimineata pana seara. Pentru mine e cam puternic, asa ca o sa il folosesc, mai mult, la iarna. Sper ca atunci voi putea sa-l port mai bine.

20141102_133524

Folosesc samponul acesta de la L’oreal de ceva vreme, dar nu vi l-am aratat. Pana acum. I-am facut poze si pentru un review, dar nu stiu cand o sa il postez. Dar o sa vina :))

20141102_133225

Am lasat, pentru final, produsul ce m-a surprins cel mai mult. Nu o sa va dau prea multe detalii pentru ca review-ul pentru acesta o sa vina mai repede, promit. Produsele Cien se gasesc in Lidl si au un pret mai mult decat rezonabil.

That’s all, folks!

Voi ce produse ati cumparat in luna octombrie? Va astept raspunsurile in sectiunea dedicata comentariilor.

 

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr

 

 Kisses,

R.

 

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , ,

10 gânduri despre „Haul+Gifts: Octombrie

  1. lorenamarchis 4 Noiembrie 2014 la 21:44 Reply

    Ce de accesorii dragute!❤ Sa le folosesti cu drag! Pupici!

    • R. 4 Noiembrie 2014 la 22:02 Reply

      Multumesc! Chiar acum intrasem si eu pe blogul tau, hehe :))
      Te pup!

  2. Florence Vi 5 Noiembrie 2014 la 0:48 Reply

    Cat de frumoasa este ojaaa!❤

    • R. 5 Noiembrie 2014 la 15:34 Reply

      Yes, it is❤

  3. Andraxela13 5 Noiembrie 2014 la 15:42 Reply

    Oja aceea😡 E superba! Mi-am luat si eu revista Beau Monde cu rujul si fardul de la Essence, insa, spre dezamagirea mea, nu sunt cine stie ce😦 Rujul are un plus pentru miros, dar nu e deloc rezistent.. Plus ca mai mereu are tendinta de a se transforma in lichid desi nu-l tin la caldura.. Cat despre fard, nu l-am incercat decat pe un deget, sa vad cum se prezinta.. Cat despre prima parte, gandurile mele au trecut deja de majorat (chiar daca e diferenta de cateva zile intre noi hihi), deja ma gandesc la rochia pentru balul de absolvire :)) Creepy?
    O saptamana cat mai usoara si un weekend insorit, fara teme, draga mea! Te pup

    http://voxofvanity.wordpress.com/

    • R. 5 Noiembrie 2014 la 16:44 Reply

      Eu nu sunt foarte incantata de mirosul ala, ma rog. Nu e creepy, eu am deja poze salvate (de prin aprilie, daca nu ma insel) cu rochii pentru bal :)) La noi in liceu se obisnuieste sa se faca 2 baluri in a 12-a, unul in iarna si unul la sfarsit. Abia astept :))
      Si tie, la fel! Te pup multmult si te imbratisez!

  4. Nicoleta Alexandra 5 Noiembrie 2014 la 21:01 Reply

    Cat de dragute sunt portfardurile. Le-am mai vazut la cineva! Ma tenteazaaa!!<3

    • R. 5 Noiembrie 2014 la 21:47 Reply

      Go for it, girl! Sunt super incapatoare si simpatice🙂

  5. anamariablog17 7 Noiembrie 2014 la 23:47 Reply

    Foarte dragute lucrusoarele.🙂
    Sa le folosesti cu drag🙂

    http://anamariaben.blogspot.ro

    • R. 8 Noiembrie 2014 la 15:49 Reply

      Multumeesc! Weekend frumos🙂

Lasă un răspuns

