Tag: Would you rather…

tumblr_nay0uriPGK1thzgu9o1_500Vorba lunga cica e saracia omului. Trec repede la subiect, ne citim maine sau marti cu un articol mai lungut. Cum adica ‘ce’ ? Haul-ul ala de care tot spuneam. Va las, acum, cu un tag primit de la draga de Andreea .

1. Ai prefera să îţi pierzi toate rimelurile, tuşurile de ochi, gloss-urile de buze şi rujurile sau toate paletele cu farduri de ochi?

Paletele de farduri, clar. Poti sa iti faci cel mai machiaj, dar daca nu aplici mascara e aproape egal cu 0.

2. Ai prefera să îţi tunzi părul foarte scurt sau să nu îl poţi tunde din nou niciodată?

Eu arat ciudat cu parul scurt, nici nu vreau sa ma gandesc cum ar reactiona oamenii daca m-ar vedea cu el foarte scurt. DAR daca nu ti-ai mai tunde parul niciodata, orice masti ai folosi, intr-un final s-ar degrada si ar arata oribil. Deci cred ca as prefera sa il tund foarte scurt, pentru ca, pana la urma, creste.

3. Ai prefera să porţi un blush corai sau un blush roz?

Corai pentru ca e cea mai versatila culoare de blush.

4. Dacă ai avea la dispoziţie 1000 de euro, ai prefera să cumperi haine sau produse de make-up?

Iubesc cosmeticele, dar o fata nu are niciodata destule haine.

5. Ai prefera să aplici ruj ca şi eyeliner sau eyeliner pe post de ruj?

Eyeliner pe post de ruj. Cealalta varianta ma duce cu gandul la asta:

6. Ai prefera să cumperi produse doar de la MAC sau doar de la Sephora?

Aici cred eu ca se face o confuzie. Cred. Presupun ca intrebarea se refera la produsele marca Sephora, nu la tot ce gasesti in magazin. Si, daca e asa, atunci (daca as avea un munte de bani) as alege MAC. Daca se refera la tot ce se gasese acolo (si, din nou, daca as avea un munte de bani), atunci Sephora.

7. Ai prefera să foloseşti doar un fard de ochi sau doar un ruj pentru tot restul vieţii tale?

Aleg rujul pana cand moartea ne va desparti.

8. Ai prefera să porţi haine de iarnă în timpul verii sau haine de vară în timpul iernii?

Asta e ciudata. A doua, mergand pe ideea de layers.

9. Ai prefera să porţi unghii negre sau unghii în culori puternice pe tot parcursul anului?

Culori puterniceee pentru ca imi plac super mult.

10. Ai prefera să renunţi la produsul de buze preferat sau la produsul de ochi preferat?

Primul. Nu m-as despari de rimel. Ever.

11. Ai prefera să porţi părul doar prins într-o coadă de cal sau un coc dezordonat?

Hahahaha. Asta e cea mai usoara. Parul meu e mereu prins in coada de cal.

12. Ai prefera să nu mai poţi niciodată să îţi colorezi unghiile sau să nu mai poţi folosi niciodată un luciu de buze?

N-am mai folosit luciu de buze de… mult timp. Asa ca as prefera sa imi pot colora gherutele.

13. Ai prefera să îţi razi sprâncenele şi să nu ai deloc? Sau să le desenezi în fiecare zi?

Nu imi place nici una, nici alta. Cum sprancenele sunt ‘rama’ care ne incadreaza chipul, le-as desena in fiacre zi daca ar fi nevoie. Si, apropo de asta, stiu ca o sa imi dati dreptate cand o sa vedeti asta:

14. Ai prefera să trăieşti fără machiaj sau fără lac de unghii?

AAAAAAAAAAAAAAAA de cee? Nu as renunta la machiaj pentru ca e mai util decat oja. Plus ca poti sa iti colorezi unghiile si fara lac (bagi unghiuta la usa si BAM! e mov pruna cateva zile bune, nici nu trebuie sa iti mai faci grija ca se ciobeste).

Gata tag-ul! A fost super-uper-duper dragut! Eu le nominalizez pe urmatoarele fete dragi (care sper ca nu au fost numite deja)

Andraxela de la Vox of Vanity

Andra Katerina de la AndraKat

Follow me:

Facebook  Instagram  Tumblr

 

 Kisses,

R.

P.S.: Nu uitati de giveaway!


Fashion Lovers

IT IS SHEINSIDE ANNUAL SHOPPING CARNIVAL TIME.

3 Gifts For You !

Full Of Surprises!

1,Aha!Spooky Deal!(Oct8-Nov.2)

2,OMG!Endless Surprises!(Nov.3-Dec.1)

3,Whoopee! Upcoming 2015(Dec.2–Jan.3,2015)

Tag-uri:

13 gânduri despre „Tag: Would you rather…

  1. Andra Kat 12 Octombrie 2014 la 20:12 Reply

    ahaha, de fun e! abia astept sa il fac. ne potrivim la unele raspunsuri, dar ai sa le vezi pe ale mele acusi :))
    ce funny sunt pozele cu vedete fara sprincene! am arata toti ca niste alieni de n-am avea

    • R. 12 Octombrie 2014 la 20:14 Reply

      Abia astept sa il vad si la tine! Sprancenele sunt foarte importante si atunci cand nu le ai, si atunci cand le ai (asta, asa, ca sa aducem in discutie si persoanele care isi deseneaza forma de la Nike pe fata).

  2. Andraxela13 12 Octombrie 2014 la 20:15 Reply

    E prima data cand primesc Tag hihi. Filmuletul de la 5 e epic.. Am o pasiune pentru make-up dar sub nicio forma nu o pot intelege pe fetita aceea si, totusi nu cred ca e un pamflet😕 Din cate observ avem multisoare lucruri in comun, draga mea R😀
    Te pup, o saptamana relaxanta

    • R. 12 Octombrie 2014 la 20:25 Reply

      Heei, ma bucur sa aud faptul ca avem multe lucruri in comun, hihi! Fetita aceea este dovada ca nu trebuie sa cumperi telefoane cu camera foto copiilor sub 10 ani :))
      Te pup!!

  3. Lory's Blog 12 Octombrie 2014 la 21:31 Reply

    Nu cred!!!! Fetita aia…Doamne! Am ras cu lacrimi si eu si iubitul meu! :)))))) ea s-a dat cu 2 rujuri, sa vada lumea ca are 2 rujuri =))))))))

    Da, incerc sa trec peste! Imi place tag-ul si raspunsurile🙂 cred ca ne potrivim la unele.raspunsuri🙂

    • R. 13 Octombrie 2014 la 14:15 Reply

      Eu amvazut clip-ul acum aproape un an, dar si acum raman socata cand il vad..
      Kisses

  4. andreea 12 Octombrie 2014 la 21:45 Reply

    Hihi, e dragut a iesit, ma bucur mult ca l-ai facut chiar in seara asta!
    Kisses de la mine!

    • R. 13 Octombrie 2014 la 14:14 Reply

      Si eu ma bucur ca mi l-ai dat! :))
      Pupici

  5. viomilitaru94 13 Octombrie 2014 la 6:54 Reply

    ce tare e poza vedetelor fara sprancene :)))

    • R. 13 Octombrie 2014 la 14:14 Reply

      Selena Gomez e cea mai cea de acolo..

  6. […] primit de la Ramona acest tag drăguţ şi i-am accept cu drag invitaţia. Mi-a făcut plăcere să îl completez, […]

  7. Lorena 26 Octombrie 2014 la 20:17 Reply

    Imi place prima poza, mi-am gasit scuza pentru cumpararea in disperare a cosmeticelor. :))
    Si eu as renunta fara probleme la oje, la machiaj… mai greu.🙂
    Pupici

    • R. 26 Octombrie 2014 la 21:15 Reply

      Da, tocmai, am putea da banii pe o gramada de lucruri nocive. Fardurile nu ne taie 10 ani din viata :))
      kisses

Lasă un răspuns

