Random: Life lately

Imi este dor de stat la povesti cu voi, dragile mele. Imi lipseste blogul si scrisul si comentariile voastre, dar, uneori, nu putem face ce vrem, ci ceea ce trebuie. Si uneori suntem prea lenesi ca sa facem ce ne propunem. Astazi va intampin cu o postare personala, ceva ramble, evident, niste povestiri, niste planuri de viitor, cateva lamuriri in legatura cu unele postari…

Listen with me

Tin fereastra deschisa de vreo 3 ore. Intre timp mi-am facut temele, am luat pranzul, am citit cateva articole pe bloguri… da. Astazi am o stare de… duminica: de stat in pijamale toata ziua, invelita cu o patura pufoasa si cu melodia preferata pe fundal. Lana del Rey- Chelsea Hotel no.2, ce altceva?  Dupa ce termin articolul ma asteapta o baie lunga si fierbinte pentru a alunga si ultima urma de raceala. Temperaturile au scazut, asa ca, evident, eu m-am imbolnavit, dar stiti asta deja daca ma urmariti pe pagina de Facebook.

A inceput scoala (de 3 saptamani?!!), programul meu s-a schimbat fata de cel de anul trecut: invat dimineata acum, ceea ce inseamna ca, teoretic, dupa-amiaza as avea timp destul. Si il am, doar ca este foarte prost organizat, nu ca ar fi ceva nou. Ma gandesc sa apelez la o agenda, poate asa reusesc si eu sa imi planific zilele in care sa postez si, mai important, ce postez. Am un articol gata, saptamana viitoare o sa apara (si este o premiera!), haul-ul si zic de o groaza de timp ca o sa fac review-uri la cateva produse ce mi-au placut. Dar un blog de beauty nu este doar despre recenzii, nu? Asa sper.

Apropo de postari, sunt sigura ca persoanele care ma urmaresc mai mult au remarcat ceva lipsa (inafara de mine, ofc). My week in pictures, despre asta este vorba. Am realizat ca nu am ce sa va arat, acum, in fiecare saptamana. Astfel, postarea o sa se transforme in My month in pictures si o sa incep chiar cu septembrie, asta daca voi reusi sa descarc pozele. Daca nu, ramane de vazut. Siii in sfarsit cred ca o sa va pot arata produsele consumate (asta daca nu o sa imi dispara iar, prin minune).

Scurt articolul de astazi, imi pare rau ca nu pot sta mai mult cu voi. Teoretic mai am de repetat la istorie si la romana, iar, la sfarsitul zilei, sper sa pot sa ma uit (adica sa nu  uit si sa nu imi fie lene) la un film descarcat de cateva zile bune. Cam atat, fete dragi!

Voi cum v-ati petrecut weekend-ul?

Follow me:

Facebook ❤ Instagram ❤ Tumblr

 

 Kisses,

R.

P.S.: Nu uitati de giveaway!

Tag-uri:

8 gânduri despre „Random: Life lately

  1. Andraxela13 5 Octombrie 2014 la 20:51 Reply

    I feel you! Clar.. scoala m-a cam dat peste cap.. in vacanta era mult mai usor si stateam mult mai bine la capitolul ”organizare”. Sincer, printre lungi pauze dese (cheia marilor succes) abia mai apuc sa scriu cate ceva. Cat despre weekend.. E un fel de scoala prelungita – nu am timp de prea multe chestii, mai ales ca trece si repede. Te pup, draga mea! :*

    • R. 6 Octombrie 2014 la 11:44 Reply

      Daa, ai dreptate (in special cu pauzele, haha). In weekend nici nu stii ce sa faci mai intai: teme, curatenie prin camera, alte indatoriri..

  2. Dee 6 Octombrie 2014 la 19:39 Reply

    Spor la invatat si la … organizat. ;))
    Eu incerc sa folosesc agenda dar niciodata nu reusesc sa o folosesc la adevarata ei valoare. Sper sa nu fie si cazul tau. ;))
    Pupici

    • R. 6 Octombrie 2014 la 19:41 Reply

      Multumesc! Asta sper si eu:))
      Kisses

  3. DarLyst 7 Octombrie 2014 la 9:47 Reply

    Multa bafta la scoala.
    Eu am invatat un singur an dupa-masa, in clasa a10a si nu mi-a placut deloc. E mult mai bine dimineata, iti poti organiza mai bine timpul.

    • R. 7 Octombrie 2014 la 16:47 Reply

      Asa este, ziua e mai lunga cand o incepi de dimineata🙂 Mai greu pentru somnorosi.
      Kisses

  4. adebeibi 9 Octombrie 2014 la 21:34 Reply

    Eu, desi sunt o persoana care uraste diminetile, am iubit anii in care m-am dus de dimineata. Aveam mult mai mult timp. Dar normal, e ceva nou. Lasa, ca noi tot aici suntem si cand ai timp de scris🙂 Te pup!

    • R. 10 Octombrie 2014 la 13:27 Reply

      Multumeeesc! Inseamna enorm pentru mine!

Lasă un răspuns

