La multi ani, Beauty and bargains by R!

sursa

Cand? Doamne, ma simt ca una din batranele acelea care iti spun mereu cand te vad ‘Vai, ce mare te-ai facut!’. Cand a trecut un an? Am o stare super ciudata, simt ca parca mai ieri am scris pentru prima data, dar in acelasi timp pare ca am facut mereu asta…

Ei bine, acum un an si cu 60 si ceva de postari in urma apasam pentru prima data butonul ‘Publica’  pe acest blog cu multe emotii (de care nu am scapat nici acum). Incertitudinea ma urmarest: or sa le placa articolul? or sa il citeasca cineva?. Mi-am facut atunci o promisiune: chiar daca o sa am doar 2 urmaritori constanti, o sa scriu cu la fel de multa pasiune si o sa imi dedic timpul lor. 2, 20, 200… nu conteaza, atata timp cat cineva isi rupe 2 minute din timp pentru a arunca o geana aici, ei bine, atunci si eu imi voi dedica cateva minute sa scriu.

Mai am mult de munca, mai am multe de invatat: despre aspectul postarilor, despre organizarea informatilor si a timpului meu. Nu am postat zilnic, uneori am luat pauze maricele (hai sa trecem peste cea de 2 luni din iarna de care imi e foarte rusine), insa simt ca am evoluat, cumva si pe undeva. Ma straduiesc si fac totul din pura pasiune pentru cosmetice si frumusete, nu pentru a castiga ceva. Cel mai  important? Iubesc ceea ce fac.

‘Beauty and bargains by R’ nu este doar o pagina web sau o responsabilitate, este proiectul meu de suflet, este copilul meu. Nu am reusit sa fiu  constanta pe ale bloguri ori pagini, mereu am abandonat, insa aici a fost cu totul alta poveste. Intotdeauna ma gandesc ce as putea scrie, ce sa aduc nou, ori imi conturez in minte articolul ce urmeaza sa fie scris.

Ma lungesc prea mult… ei bine, LA MULTI, MULTI, MULTI ANI SCUMPUL MEU BLOG!

Kisses,

R.

P.S.: Nu uitati de giveaway!

Tag-uri:

22 de gânduri despre „La multi ani, Beauty and bargains by R!

  1. loredana1309 22 Septembrie 2014 la 13:45 Reply

    La multi anisori, mai am si eu un pic! :*

    • R. 22 Septembrie 2014 la 14:13 Reply

      Multumesc! Si tie, atunci ^_^

  2. Lorena 22 Septembrie 2014 la 13:46 Reply

    La multi anisooori! ♥ Sper sa reusesti ce ti-ai propus! Eu m-am atasat mult de blog.😀

    • R. 22 Septembrie 2014 la 14:14 Reply

      Multumesc, Lorena! Se vede ca si tu tii la blogul tau. Kisses :*

  3. Irene 22 Septembrie 2014 la 14:11 Reply

    Felicitari pentru un an de blogging ! Te descurci minunat, eu una te urmaresc cu drag si ma inspira postarile tale :*

    • R. 22 Septembrie 2014 la 14:15 Reply

      M-ai emotionat! Multumesc mult, draga mea. Ma bucur ca pot sa te ajut!

  4. Andraxela13 22 Septembrie 2014 la 14:39 Reply

    La multi ani frumosi si plini de inspiratie, draga mea! Sa fii la fel de dedicata si ingenioasa! Pupicei :*

    • R. 22 Septembrie 2014 la 16:27 Reply

      Multumeeesc!! Pupici multi

  5. TheGirlWithaBlog 22 Septembrie 2014 la 15:18 Reply

    Felicitari si muulta inspiratie pe viitor!! Pupici😀

    • R. 22 Septembrie 2014 la 16:28 Reply

      Multumesc! Sa fie!

  6. Diana G. 22 Septembrie 2014 la 17:17 Reply

    Felicitări! La cât mai multe postări și la câți mai mulți cititori :* La mulți aani! :*:*

    • R. 23 Septembrie 2014 la 16:26 Reply

      Multumeesc!!

  7. nicoletalexandra 22 Septembrie 2014 la 20:57 Reply

    La muuulti muuulti ani, bloguletului! La cat mai multe postari frumoase :*
    Nume: Badea Nicoleta Alexandra

    • R. 23 Septembrie 2014 la 16:26 Reply

      Thankiess

  8. Alexandra Ioana 22 Septembrie 2014 la 23:50 Reply

    La multi ani si multa inspiratie! :*

    • R. 23 Septembrie 2014 la 16:26 Reply

      Multumesc, sweetie!

  9. Dee 24 Septembrie 2014 la 6:35 Reply

    La multi ani blogosferici!
    Sa ai parte de multa inspiratie iar blogul sa-ti aduca numai bucurii!
    Pupici

    • R. 24 Septembrie 2014 la 18:56 Reply

      Multumesc mult, draga mea! Te pup

  10. Iulia 25 Septembrie 2014 la 8:15 Reply

    La multi cu multa inspiratie si daruire pentru blog! :-*

    • R. 25 Septembrie 2014 la 14:05 Reply

      Thankiess!!

  11. adebeibi 9 Octombrie 2014 la 21:35 Reply

    La multi ani!

    • R. 10 Octombrie 2014 la 13:27 Reply

      Multumesc muuult!

Lasă un răspuns

