R is for Redecoration #3: Accesoriile

y6Accesoriile transforma o tinuta banala intr-una fabuloasa, spectaculoasa. Putem purta rochita neagra, perecta, in zeci de feluri si de fiecare datasa para altceva: azi o asortam cu niste pantofi stiletto si cu bratari metalice, data viitoare cu o geaca din piele si platforme, combinatiile sunt nenumarate. Asta se aplica si cand vine vorba de casa: un anume covor, niste tablouri si o oglinda mare, perdeaua cu draperiile, acestea pot schimba look-ul camerei. Din pacate, insa, acestea par cel mai greu de ales, cel putin pentru mine. Nu stiu ce sfaturi as putea sa va dau, aici totul depinde numai si numai de voi si de gusturile voastre. O sa va povestesc, insa, de ce imi doresc eu si despre cum imi vad eu camera decorata, sperand sa va inspir si pe voi.

Incep cu covorul. Nu vreti sa stiti de cate ori m-am razgandit: initial voiam sa il pastrez pe cel vechi (care nu e chiar vechi), apoi am zis ca vreau altul putiiin mai mare si, acum, vreau ceva care sa acopere tot parchetul, un covor urias si pufos, intr-un bej deschis. Mai sunt cateva zile pana ce o sa il cumpar, mai am timp sa ma gandesc, sa ma razgandesc si sa iau, in final, o decizie. Un criteriu stiu ca nu se va schimba: il vreau simplu si moale.


Perdele… de ar fi dupa mine, nu ar fi. Imi place atat de mult cum intra lumina prin ferestre si pervazul mi-ar gazdui cateva decoratiuni simpatice. Nu pot face asta pentru ca stau la bloc, iar strada de langa este destul de circulata, iar cladirea din fata este prea aproape, asa ca nu mi-ar intra numai lumina in casa, ci si ochii oamenilor. Prin urmare, apelez la perdele albe, subtirele si finute. Draperiile le am deja, nu vreau sa le schimb: nu merg pe tipul clasic, stiti voi, acelea groase si grele. Nu, si acestea sunt usoare, intr-o nuanta stralucitoare. Despre aceasta culoare vom vorbi in articolul viitor mai multe.
Acrilice, uleiuri, nu stiu prea multe despre arta. Nici nu imi doresc vreo piesa de muzeu pe peretele de deasupra patului. Nu, vreau ceva vesel sau romatic, adolescentin, in culori calde. Imi surade foarte tare ideea unui colaj de poze: vreau sa cumpar o rama (foarte) mare in care sa pun poze dragi mie, cu mine, familia si prietenii, poate niste imagini inspiraionale. Chiar daca voi ramane la un tablou, camera mea va fi impanzita cu fotografii inramate. Era gata sa uit, stiu deja o anumita pictura care sigur nu va lipsi: icoana mea preferata, cu Sfanta Maria, pe care o am de ceva vreme si pe care o iubesc foare tare si pe care sta si un rosario cumparat din Vatican.
Cititi? Pentru ca eu o fac. In special noaptea, cand oamenii normali dorm. Evident, pentru a-mi putea pastra acest obicei voi avea nevoie de un lampadar. Nimic complicat sau incarcat, sa dea lumina destula pentru lectura sau, ma rog, pentru a ma putea invarti prin camera. Evident, sunt multe variante din care pot alege, iar voi, daca vreti, puteti apela la unul mai colorat sau mai clasic, alegerea depinzand doar de stilul pe care mergeti.
Restul e o poveste, dragile mele. O sa va spun ce v-am spus si pana acum: plimbati-va prin mai multe magazine si nu cumparati ceva din prima decat daca sunteti sigure ca nu puteti gasi ceva mai potrivit. Accesoriile despre care am vorbit astazi se gasesc pe toate drumurile, nu numai in magazinele mari, si, credeti-ma, e posibil sa gasiti chiar mai frumoase la buticurile mai putin cunoscute.
Data viitoare vorbim despre detalii, adica despre accesoriile mai miici, haha. Sper ca acel articol sa fie scris din noul meu pat si sa va povestesc despre lucrurile ce ma inconjoara.
Kisses,

large (5)

Tag-uri:

Lasă un răspuns

