My week in pictures #10

Saptamana trecuta a fost una ceva mai linistita, in comparatie cu cea care tocmai a inceput. Vara asta parca a inceput acum 3 saptamani, e prea cald pentru mine si organismul meu si, tocmai de aceea, ma inchid in camera, iar singura sursa de lumina este reprezentata de ecranul laptop-ului (slava cerului ca l-am primit, in sfarsit, acum pot sa stau intinsa in pat si sa imi urmaresc serialele, haha). Am reusit sa si postez, in sfarsit, pe blog si sa ajung la zi cu articolele. Saptamana aceasta si cea viitoare o sa imi fie destul de greu sa public pentru ca umila mea locuinta e un mare dezastru, asa ca mi-am strans catrafusele si m-am deplasat la bunica-mea, unde n-am net. Big yay. Prin urmare o sa ma plimb de colo colo (noroc ca stam aproape). Oricum, astea sunt dramele mele agasante de care cred ca v-ati saturat deja, asa ca o sa va arat, pur si simplu, pozele de saptamana trecuta.

20140812_183743Limonada cu fructe de padure-mmiummy. Am iesit, marti, cu fetele si, ca intotdeauna, ne-am simtit bine, am ras, am barfit… cred ca stiti despre ce vorbesc, nu?

20140812_200511Inainte sa plecam spre casele noastre am surprins un apus absolut superb. Nu am mai vazut de mult ceva atat de frumos: cerul era purpuriu, iar soarele, un punct mare de un portocaliu radiant se oglindea in apa lacului. Superb.

20140813_182233Am inceput un nou serial, Devious Maids. Trebuie sa spun si eu ce spune toata lumea: seamana al naibii de tare cu Desperate Housewives, asa ca daca v-a placut acela, puteti sa ii dati o sansa.

20140814_200104O iubeeesc pe Sammi de la beautycrush. Este youtuberita mea preferata, ma bine dispune mereu.

20140815_154717De Sf. Maria, mi-am luat mama de brat si am iesit sa bem un ceva bun, ca doar a fost ziua noastra. De cand e Musetti la parterul mall-ului, nu am intrat niciodata, asa ca ne-am indreptat spre aceasta cafenea unde eu am baut un ceva cu o denumire foarte lunga dar care era, practic, era un frappe cu sos de fructe de padure.

20140815_174525Am facut o obsesie, haha.

20140816_163846Eu nu sunt ca persoanele alea care se duc la tara si se regasesc sau se simt mai apropiate de natura. Nope. Dar, de data aceasta, abia asteptam sa merg si sa scap de tot ce insemna orasul: caldura, galagie si salteaua iadului gonflabila pe care am dormit saptamana trecuta.

20140818_003845Chuck este serialul meu de suflet, primul pe care l-am urmarit si iubit foarte tare, asa ca am spus ca este cazul sa il revad. Vai, mi-a fost dooor….

Vorba lunga saracia omului (nu mi-a placut niciodata zicala asta, eu vorbesc mult- v-ati dat seama, nu?). Va urez o saptamana frumoasa, fetelor, si ne citim zilele viitoare. Aveti grija de voi!
Kisses,

large (5)

Tag-uri:

2 gânduri despre „My week in pictures #10

  1. Lorena 4 Septembrie 2014 la 19:05 Reply

    Dupa ce am citit aici ca seamana cu DH, am inceput si eu Devious Maids. Imi place maxim, mai am vreo 2 episoade si le-am vazut pe toate. Preferata mea e Rosie, ador cum vorbeste, in special intonatia pe care o foloseste cand termina fraza. :))) E dementiala! ♥
    Pupici!

    • R. 5 Septembrie 2014 la 12:16 Reply

      Daa, Rosie e tare simpatica! Mie mi se pare ca seamana cu Susan din DH :))
      Kisses

Lasă un răspuns

