Favoritele lunii: Iulie

20140814_130556Am realizat, astazi, ca scrisul pe blog ma ajuta atat de mult, ma relaxeaza, este ca o terapie. Pentru mine, blogul imi este a doua casa, locul unde ma pot retrage. Cand ma gandeam ce articol ar trebui sa scriu, mi-am dat seama nu am mai facu de prea mult timp o lista cu favorite si, de atunci, produsele pe care le folosesc des si cu drag s-au schimbat, in mare parte. Ce spuneti, vorbim putin despre ele?

20140814_130127Doua produse Garnier pe care le iubesc foare tare si despre care am vorbit aici mai mult. Le voi recumpara, cu siguranta, deoarece mi se par foarte avantajoase.

20140814_130838Am folosit foarte mult culorile din ceste doua paletute. Nu sunt de cea mai buna calitate, dar nici proaste nu sunt. Imi este usor sa creez un look natural, de zi, numai cu una dintre ele, si asa scot si un timp mai bun, nefiind nevoita sa trec prin mai multe palete.

20140814_131004Colossal este un all-time favourite, iar de lip butter-ul Astor in nuanta Feeling Feline am abuzat toata vara. Nu vreau sa va dau mai muledetalii pentru ca vreau sa le dedic review-uri separate, amanuntite, asa cum merita.

20140814_131242Pentru ingrijirea parului, in luna iulie, am preferat acest spray leave-in de la Gliss. L-am aplicat atat pe pe parul ud, cat si pe parul uscat (nu il imbacseste absolut deloc si este perfect pentru atunci cand va simtiti varfurile usor uscate sau vreti, pur si simplu, sa va hidratati parul). Il descurca frumos, dar daca va stiti cu parul uscat, sa stiti ca nu face fata si va recomand sa folositi, in prealabil, un tratament mai serios.

20140814_131352Am revenit la o iubire mai veche, dizolvantul pentru  oja de la Cien, marca proprie Lidl. Mai e putineeel in el (mai putin decat in poza) si urmeaza sa cumpar altul.

20140814_131437Cred ca v-ati satura deja sa va spun cat iubesc parfumul acesta, este singurul pe care pot sa-l suport pe caldurile acestea ucigatoare. Zara Applejuice cred ca merita mirosit macar o data, o sa va placa, sunt sigura, pentru ca ese acel gen de parfum usor de purtat si potrivit pentru oricine.

Am terminat si cu favoritele, fetelor. Voi ce produse ati indragit luna trecuta?

Kisses,

large (5)

 

 

 

Tag-uri:, , , , , , , ,

8 gânduri despre „Favoritele lunii: Iulie

  1. Camelia 15 August 2014 la 23:03 Reply

    Am avut si eu balsamul leave-in Gliss si mi-a placut mult.Nu incarca deloc.

    • R. 16 August 2014 la 12:11 Reply

      Asa este, sunt curioasa sa incerc si celelate variante
      Kisses

  2. Dee 18 August 2014 la 9:42 Reply

    Si eu iubesc prodsele Garnier si de asemnea rimelul de la Maybelline.❤
    Sa le folosesti cu placere in continuare.
    Pupici

    • R. 19 August 2014 la 16:18 Reply

      Rimelul de la Maybelline este preferatul multora, din cate am observat eu pana acum🙂
      Kisses

  3. Lorena 4 Septembrie 2014 la 19:09 Reply

    Ce poze frumoaseee! Vreau si eu.😀 Toate produsele sunt pe wishlist, in special apa micelara de la Garnier si bb cream-ul pe care l-am mai avut in trecut.

    • R. 5 Septembrie 2014 la 12:15 Reply

      Apa micelara e mi-nu-na-ta! Sa ii dai o sansa.
      Kisses

  4. Alexandra Ioana 12 Septembrie 2014 la 14:39 Reply

    Am mai descoperit un parfum nou. Multumesc😀

    • R. 12 Septembrie 2014 la 17:49 Reply

      Hehe, cu placere! Naparat sa il incerci!

Lasă un răspuns

