Haul: July

Cred ca e useless poza asta de mai sus, dar pastrez traditia. Deja a trecut o jumatate din ultima luna de vara (???) si parca e ireal. CAND? Mai e o luna pana incepe scoala si nici nu imi pot aminti ce faceam acum o luna, pare atat de indepartat, dar totusi timpul parca a zbura pe langa mine. Am citit mai putin decat mi-am propus, ceea ce ma surprinde foarte tare. Ce-i drept, iulie a fost o luna tare agitata si, cu siguranta, august nu se va lasa mai prejos. Imi e groaza… si cred ca stiti si voi deja de ce, v-am tot batut la cap. Cat despre shopping, a fost slabut tare de tot. Anorexic, chiar. Nu eram sigura daca sa mai fac postarea separata pentru aceasta luna, dar mi-am facut un  calendar pentru postari si incerc sa-l urmez cu sfintenie. Acum haideti sa sarim la poze, si asa nu sunt multe.

20140723_155420Balerinii acestia de la H&M mi-au furat inima de cand i-am vazut, asa ca nu am rezistat prea mult. Ma bucur foarte mult pentru ca i-am cumparat, i-am purtat mult si ma simt super in ei, iar pretul a fost foare avantajos, undeva la 40 de lei.

20140723_155548

Aveam mare nevoie de niste blugi scurti, iar acesia au venit la tanc. M-au fermecat cu talia inalta si cu reducerea substantiala de vreo 50%, daca nu ma insel. M-a lasat memoria… Era sa uit, sunt cumparati tot din H&M.

 

20140728_141429

Doamne, stiti cat mi-am cautat un costum de baie simplu si care sa acopere cate ceva? Tot ce probam mi se parea prea decupat, iar eu nu ma simt tocmai confortabil balacindu-ma intr-un slip minuscul si un sutien care nu prea sta la locul lui. Eu nu merg  la piscina sa stau pe tusa si sa ma bronzez, eu merg sa inot. Acesta, de la C&A, mi-a atras atentia foare repede. Ma speriase slipul, arata foare mare, dar, de fapt, este perfect. Are un aspect retro, tare simpatic, si nu am avut probleme cu el. L-am gasit, si pe el, la reduceri. Bine-cuvanatele reduceri!

20140814_130036

Sampon, v-am mai spus despre el: este singurul cu care parul nu mi se ingrasa atat de repede (adica ma tine 3 zile cu parul relatiiiv ok). Mi-am luat altul, dar despre el va vorbesc luna viitoare, sunt  tare incantata de el. Auzisem multe despre crema babylove din dm si, dupa o iritatie de mai mare frumusetea in urma epilarii, am zis sa o incerc. Am folosit-o o singura data pana acum, cand m-am simtit amenintata, insa mi s-a parut ok. Masca Placena de la Kallos cred ca e luata in iunie, dar am zis sa vi-o arat. Imi place, dar asta nu e nicio noutate, toata lumea o iubeste.

Cam atat pentru azi, fete frumoase. Ne citim curand.

Voi ce ati cumparat luna trecut?

Kisses,

large (5)

 

Tag-uri:, , , , ,

2 gânduri despre „Haul: July

  1. Dee 15 August 2014 la 7:32 Reply

    Sa te bucuri de toate achizitiile.
    Arata excelent!🙂
    Am si eu balerinii dar pe gri si blugii ma tenteaza.
    Pupici

    • R. 15 August 2014 la 11:07 Reply

      Multumesc :*
      Kisses

Lasă un răspuns

