My week in pictures #8 & #9

Daca ma urmaiti pe pagina de facebook (daca nu, ar trebui sa o faceti, acolo am devenit ceva mai activa) stiti mai multe despre problemele mele tehnice. Din fericire, aseara am rezolvat; mi-a ajuns lapop-ul, astazi mi-am instalat net-ul si sunt gata sa-mi reintru in normal cu postarile. Ma credeti sau nu, mi se facuse dor de scris aici, parca lipsea ceva din mine. Ma intrebam zilnic, verificandu-mi calendarul postarilor, cand si cum o sa recuperez eu tot, mai ales ca sapamana viitoare e posibil sa nu am acces la internet. Incepem treaba si la mine, in sfarsit!  Si, apropo de asta, camera mea e un mare dezastru, dar o sa vedeti asta in una din pozele ce urmeaza. Dar, daca tot  am spus de poze…

20140728_141531

E clar deja ca imi place magazinul asta, nu? Cand imi pierdusem speranta, am gasit ce imi trebuia, in sfarsit! Cum, ce? Costum de baie. O sa il vedeti zilele viitoare, in postarea cu Haul-ul.

20140729_090722

Marti dimineata am plecat impreuna cu o prietena spre piscina, dar, pana sa ajungem acolo, ne-a prins ploaia. Cum tot coborasem in fata mall-ului ne-am hotarat sa mergem la Nescafe, sa luam micul dejun, A fost absolut delicios! Cu toate acestea, toata ziua mi-a fost rau din cauza lipsei somnului… eu si trezitul la ora 7, uhum. Sa vad ce o sa fac cand o sa inceapa scoala cand la ora asta ar trebui sa fiu deja in statie, asteptand autobuzul.

20140729_183552

Nu stiu cum sunteti voi, dar eu am un loc special in inima pentru pizza facuta in casa. No, no, don’t get me wrong. Iuuubesc pizza aceea minunata, cu blatul subtire&co., dar si cea facuta de mami e foarte bune. Doar ca in alt mod.

20140730_113233 20140730_124833

Miercuri am reusit sa ajungem, pana la urma, la piscina. A fost superb, am inotat si m-am si bronzat putin. Apropo de bronz, nu uitati de protectia solara! Sunt sigura ca, oricat de bine ar arata o piele ciocolatie, mai bine arata una sanatoasa.

20140731_174016

Am mers intr-o cafenea foarte draguta cu fetele, mi-a placut maxim design-ul. Meniul nu era foarte bogat, dar acele cateva preparate erau interesante, cum nu am mai vazut pana atunci. Spre exemplu, eu am baut un Snickers frappe, foarte foarte bun! O sa ma intorc cu siguranta, sunt curioasa cum este limonada cu pepene galben si milkshake-ul cu Bounty.

20140802_203922

Am mancat si eu baklava pentru prima data. Mi-a placut, dar nu la nebunie. E okay, din punctul meu de vedere, nici preaprea, nici foartefoarte.

20140806_121704

Pe vremea cand camera mea inca era intreaga. In ziua precedenta, actually. Am strans toate smacurile in chestiutele astea si le-am depozitat bine, pana astazi cand am scos (cu greu) portfardul violet care contine fardurile&blushurle, cu niste pensule (nu cele bune, din pacate).

20140807_125240

Priveliste dezolanta. Ce-i drept, acum pare mai mare :)) Nu se vede chiar toata camera, obviously. Abia astept sa fie gata…

20140807_134730

Imi cer scuze pentru oja lipsa de pe niste colturi de unghie, shit happens. Am incercat si Nestea cu fructe de padure care e chiar bun. Mai trebuie sa tesez si varianta cu mango si atunci pot sa declar care este preferatul meu.

20140808_153037

Prima data am mancat Cornetto acum 8 ani, de la mama ei din Italia. Atunci am incercat varianta cu vanilie, care nu m-a dat pe spate,  insa aceasta e delicioasa. O iubesc aproape la fel de mult ca pe Magnum, si asta spune ceva.

20140810_194050

Duminica am iesit cu Panda, dar am uitat sa fac poza la ce am consumat- un frappe chocolate de la Nescafe, nu perea extraordinar. Ne-am plimbat o groaza prin Kendra si pe la standul de cosmetice din Carrefour unde, n-o sa credeti, testere noi! Nu, nu am avut atata curaj incat sa le teste in alta parte a corpului cu exceptia mainii, dar… TESTERE NOI!

cats

Luna mare si frumooooaaaasa. Stiti ca eu am o obsesie, nu? Cica duminica seara a fost luna cel mai aproape de Pamant. Well… o fu pretty.

Gata, fete frumoase, am terminat. Am inceput postarea inainte sa ies si am terminat-o dupa, hehe. Sper sa aveti  saptamana frumoasa, ne citim curand!

Kisses,

large (5)

Tag-uri:

Lasă un răspuns

