Update

Nu! Nu am fost lenesa mai mult decat sunt in general . Dar, daca ma urmariti pe pagina de facebook, stiti deja ca mi s-a dus calculatorul… si dus a fost. Si-a facut treaba mult prea multi ani si si-a dat duhul in timpul bataliei. De ar fi mai rezistat o saptamana… Ma rog, asta este. Am gasit o metoda alternativa pentru a sta pe net, insa nu pot posta cine stie ce. Am incercat de pe telefon, insa dureaza mult prea mult pentru a scrie o postare, asa ca nu am reusit sa termin una si nici nu am cum sa editez pozele ca lumea. GREAT! Okay, las dramele. Saptamana asta (sper) imi vine laptop-ul. DAR (intotdeauna exista un dar) maine incep sa imi strang toate treburile de prin camera pentru ca saptamana viitoare incepem curatenia (me so excited). Asta inseamna ca inca o saptamana juma’ o sa fiu prinsa intr-o mare tornada si stres pentru ca cutii peste cutii, unde Doamne iarta-ma am bagat hainele de vara?, e gata cum sa fie gata? ma agit mai mult decat trebuie. Iar incep, asa-i? Promit ca o sa incerc sa fac niste postari, sa le pregatesc si sa le programez pentru saptamana viitoare, cand nu voi putea scrie in timp real. MWIP care trebuia sa apara luni o sa apara in acelasi articol cu pozele de saptamana asta. Pfiu. Cam atat.

Urati-mi succes, chiar o sa am nevoie. Sau, ma rog, or sa aiba nevoie persoanele din jurul meu. Na, am spus-o!

Kisses,

large (5)

Tag-uri:

Lasă un răspuns

