My week in pictures #7

Sunt singura careia ii vina sa rada graaav cand se uita in calendar si vede ca in cateva zile incepe luna august? Vara, asta e vara? De unde. Zici ca sunt toate anotimpurile rolled into one, nici macar nu m-ar mira daca maine incepe sa ninga. Nici nu mai zic ca in week-end e cald si de marti incepe sa ploua. Vorbesc serios! De cateva saptamani e asa. Am dovezi…

week7 002

Iubesc merisoarele acelea, ii amintesc de vremurile de mult apuse cand rontaiam pana picam. In ultima vreme am o obsesie si cu caisele, nu stiu daca am mai mancat vreodata asa de multe.

cats

Vedeti ce va ziceam? Am plecat pe jos, cu fetele, si tot drumul am spus ca o sa ploua (me being Captain Obvious). Si ghiciti ce s-a intamplat… si nici macar nu ajunsesem la destinatie. Asa ca am alergat putin prin ploaie (da, am avut tentativa de a dansa, dar cand am propus asta bff s-a uitat cam ciudat la mine deeeci nope, next time) si am ajuns in H&M, unde ne-am plimbat si admirat toale pana s-a oprit potopul.

week7 006

Big Milk cu fructe si Suflete Pereche de Cecelia Ahern- combinatia perfecta. Va recomand si cartea, dar si inghetata.

week7 009

Si na, daca am stat marti atat printre haine, evident ca am revenit si am prestat niste shopping. Ce? Asta o sa vedeti in postarea cu haul-ul de la inceputul lunii.

week7 011

Imi era o pofta de porumb fiert de nici nu va pot spune. In sfarsit am mancat! Acum vreau si copt.

week7 015

Am avut o dimineata (foarte) prelungita: am baut cappucino, am stat infasurata in cearsaf si am citit. Perfect! A fost asa de relaxant… ar trebui sa fac asta mai des.

week7 019

OOTD: Bluza&balerini roz pudrat cu pantaloni negri din denim. Comod si de efect, zic eu.

week7 020

Am ajuns in Kendra si nu am putut sa plec fara esantioane cu doua dintre mirosurile mele preferate: Honey si Daisy de la Marc Jacobs. Azi am luat cu Dot, data viitoare iau si Oh!Lola. Iubesc toate parfumurile create de Jacobs (sau, ma rog, cele pe care am avut ocazia sa le miros) si mi le doresc foarte tare. Sunt in mare cumpana, nu stiu care mi se potriveste mai bine, pe care sa il aleg.

Stiti de cand incerc sa scriu postarea aceasta? De pe la ora 13. Acum este 21. Nu spun ca ieri calculatorul meu nu a cooperat absolut deloc asa a nu am reusit sa fac nimic. Nu stiu cat o sa mai rezist cu el asa. Prognoza meteo spune ca in zilele ce urmeaza de la etajul 1 al unui anumit bloc o sa cada o unitate.

Kisses,

large (5)

Tag-uri:

Lasă un răspuns

