R is for Redecoration #1: Culorile

y6

Culorile. Ele ne pot influenta ziua, ne pot trezi diverse emotii, dar, cel mai important, cu ele asociem diverse evenimente din viata. Prima caciulita roz, uniforma albastra din scoala, little black dress-ul purtat la absolvire, rochia alba pe care orice fata o viseaza inca de la gradinita, toate acestea simbolizeaza acel ceva semnificativ pentru noi. Dar haideti sa nu deviem, sa ramanem in prezent. Primul lucru pe care il vedem, adesea, dimineata, este peretele din fata noastra, deci, imiplicit, nuanta acestuia. Dar cum poti alege culoarea pe care urmeaza sa o zaresti zi de zi pentru cativa ani de acum inainte? Ei bine, despre acest subiect vom vorbi astazi.

Imi place sa am grija atunci cand iau o decizie importanta, sa iau situatia si sa o analizez, sa ma gandesc la alte variante, totul pana ce ajung la un rezultat multumitor. Asa s-a intamplat si acum un an si ceva cand am decis ca este momentul sa fac o schimbare in ceea ce priveste camera mea. Si cum sa incep decat de la 0? Ei bine, primul pas in redecorarea unei camere, din punctul meu de vedere, este alegerea culorilor.

uv_paints

Trebuie sa privim din toate unghiurile, sa luam in calcul toate criteriile, sa ne asiguram ca peste o luna nu ne vom plictisi si vom vrea, din nou, altceva. Primul lucru care trebuie luat in considerare este marimea camerei. Daca incaperea nu este una foarte spatioasa (asa cum este si in cazul meu), trebuie sa ne indreptam atentia spre nuante mai deschise, mai luminoase. Apoi, trebuie sa ne decidem ce ni se potriveste cu adevarat. Daca esti o fire dinamica, mereu plina de energie, atunci te poti indrepta spre ceva viu colorat, jucaus, dar ai mare grija: culorile puternice tind sa oboseasca ochiul. Fii sigura pe tine cand alegi oranjul ala tipator si intreaba-te, din nou: „O sa ma plictisesc de el?”. Acelasi lucru se poate aplica si in cazul tapetului: luati in calcul faptul ca moda este mereu in schimbare. Am descoperit pe site-ul vreauculoare.ro un testulet interesant si amuzant, iar rezultatul, in cazul meu, a fost unul foarte apropiat de realitate. Va recomand sa il incercati.

Urmatorul pas ar fi sa vizitati un magazin unde puteti gasi esantioane colorate, pentru a va putea faceti o idee. Eu m-am bucurat cand am ajuns la sectiunea cu vopseluri in Dedeman si am gasit un panou urias plin cu astfel de lucruri. Mi-am ales, de acolo nuantele dorite si le-am luat acasa pentru a le analiza mai bine, totul pana cand am ajuns la un consens cu mine insami, ceea ce nu a fost foarte greu: stiam deja de mult timp ce vreau, acum a fost doar o proba de baraj, sa vad daca ma razgandesc.

week3 005

Imi doream ceva diferit, dar nu tipator si excentric. Ce am ales, pana la urma? O combinatie de 2 culori: 3 pereti intr-o nuanta deschisa, iar celalt in una cu cateva tonuri mai inchisa. Am mers pe un bej luminos, in prima instanta, apoi pe unul pe care l-as descrie ca fiind… nude. Imi aminteste de fondul de ten, hihi.capture-20140704-211716capture-20140704-211524

Voi folosi aceeasi paleta de culori si in ceea ce priveste restul lucrurilor din camera, plimbandu-ma de la alb pana la wendge. Important este sa ramanem pe aceeasi linie cromatica, sa nu deviem: o pata de culoare este bine venita, dar, zic eu, nu este tocmai estetic sa avem peretii galbeni, covorul mov, mobila neagra si accesoriile rosi, nu? Despre acestea vom vorbi, mai pe larg, in articolele ce urmeaza.

Kisses,

large (5)

Tag-uri:

3 gânduri despre „R is for Redecoration #1: Culorile

  1. Gabriela Popescu 25 Iulie 2014 la 12:04 Reply

    Interesant articolul și deosebit , totodată. Camera mea a fost și va fi mereu într-o non-culoare , care practic este și preferata mea .. și anume albul . Emană puritate , este simplu , dă impresia de cameră spațioasă și lumina este perfectă. Și alegerile tale îmi plac , tare mult!

    http://gabriela-popescu.blogspot.ro/

    • R. 25 Iulie 2014 la 16:43 Reply

      Ai dreptate, albul ramane alegerea cea mai buna, pana la urma. Te pup!

  2. […] insa, o sa aduc in discutie marimea camerei. Asa cum am spus si in primul articol, cel despre culori, primul lucru de la care trebuie sa plecam este spatiul pe care il avem la […]

Lasă un răspuns

