Summer Lovin’ Tag

Trebuie sa marturisesc: am furat. Nuu, nu va ganditi la crime! Am luat tag-ul de mai jos, iar pagubita este Deena. Intrebarile sunt frumoase tare, o placere sa raspunzi la ele. Dau mai departe leapsa tuturor celor care vor sa o completeze 🙂.

1. Un ruj de vară pe care îl iubești?

Pot sa trisez si sa nominalizez un lip butter? Nu de alta, dar preferatul meu, vara aceasta, este Feeling Feline de la Astor, nelipsit din geanta.

tured 007

2. O ojă de vară pe care o iubești?

Am cumparat oja aceasta foarte recent (luni), dar a fost dragoste la prima vedere. O am pe unghii si nu ma mai satur sa le privesc. Sunt convinsa ca vara aceasta o sa se numere printre ojele dupa care o sa intind cat mai des mana.

tured 006

3. Un costum de baie pe care îl iubești vara aceasta?

Adica singurul costum de baie. L-am iubit, il iubesc si il voi iubi, dar i-a cam venit vremea de pensionare. You served me well, fellow soldier.

tured 005

4. Frappuccino-ul preferat de la Starbucks?

Noi nu servim Starbucks in orasu’ asta. Adica, pardon, cine mai evadeaza, treaba lui. Eu va arat frappuccino-ul meu preferat de la terasa mea preferata. E cel mai bun pe care l-am baut eu in viata mea. Jur.

week5 004

5. Autobronzantul preferat?

Nu imi place ideea de autobronzant. Nu ma prea intereseaza chestia asta cu bronzul, nu ca as avea eu vreo mulatra sau ceva, dar imi place la fel de mult pielea deschisa la culoare, cat si cea putinel mai inchisa.

6. Cântecul preferat în această vară?

Hmm. Imi place cam tot de pe noul album al Lanei, Ultraviolence, in special Old Money si West Coast Radio Mix. Aah, si Brooklyn Baby. Insa, cea mai noua preferata este Counting Stars de la OneRepublic (pentru ca sunt eu mai intarziata de fel si dupa ce a trecut tot hype-ul cu melodia asta… a inceput sa-mi placa)

7. Accesoriul de vară preferat?

Eu am o miiica problema. Adica una pereche de ochelari de vedere fara de care nu recunosc oamenii pe strada. DAR mie imi plac foarte mult ochelarii mei de soare si ii port asa cum n-am purtat eu niciodata asa ceva. De fiecare data cand ii port trebuie sa ii spun persoanei care ma acompaniaza sa ma anunte daca e cineva cunoscut prin apropiere :))

tured 003

8. Parfumul/aroma preferată de vară?

Am mai spus, o sa mai spun: Zara Applejuice e parfumul meu favorit pentru vara. Obisnuiesc sa-mi rotesc parfumurile pe sezoane pentru ca nu pot purta ceva prea puternic vara, de exemplu, cand este cald. Eu sunt sensibila la mirosuri, ma ia ameteala si imi vine rau, sau, din contra, un parfum potrivit imi poate face ziua mai frumoasa.

tured 004

9. O carte de vară pe care o iubești?

Am stat si m-am gandit. Si realizez ca nu pot insela Mare Tranquilitatis cu nimic. Este cartea mea favorita all time, am citit-o de 4 ori (si urmeaza, in curand, sa o mai lecturez o data). O iubesc, ma relaxeaza, ma emotioneaza… ma simt ca acasa cand o citesc.

tured 002

10. Ce îți dorești cel mai mult să faci vara aceasta?

Vreau sa profit de vara. Pentru ca pot, anul acesta. Vreau sa ma plimb, sa merg la piscina, sa scriu multe postari frumoase pe blog, sa citesc si sa vad seriale. Poate ajung si prin Bucuresti, poate ma intorc acasa (de data aceasta) cu mai multe cumparaturi si mai putini bani in portofel.

 

Astept raspunsurile voastre in sectiunea pentru comentarii!

Kisses,

large (5)

 

 

Tag-uri:, , ,

2 gânduri despre „Summer Lovin’ Tag

  1. Lorena 9 August 2014 la 19:13 Reply

    Nu am incercat parfumurile Zara, dar le gasesc frecvent pe bloguri si au inceput sa ma tenteze.🙂

    • R. 10 August 2014 la 14:57 Reply

      Sa stii ca eu sunt super incantata de cel pe care il am, mai vreau si alte arome.
      Kisses, R

Lasă un răspuns

