My week in pictures #5

Introducerea pe care am scris-o initial era frumoasa, poate chiar putin amuzanta. Nici macar nu vreau sa incerc sa o reproduc. Calculatorul meu s-a hotarat ca ma uraste (mai mult decat in alte zile) si s-a restartat, iar printr-un complot demn de teoria conspiratiei de la Pearl Harbor, wordpress nu mi-a salvat ciorna. Trec repede la poze, pana nu imi face iar vreo figura.

week5 001

Am mai baut Coca Cola Cherry acum un an si ceva, cand am gasit la un OMV de langa Nadlac o varianta fabricata in Marea Britanie. Am dat de doza aceasta in XXL si nu am stat prea mult pe ganduri. Guilty pleasure.

week5 002

Mai are rost sa spun ceva? Nu o sa ma satur niciodata.

week5 003

Am mancat pere saptamana trecuta. Multe, multe pere mari, zemoasa si yummy. Cred ca incep sa-mi revin putin la normal.

week5 004

Iesit cu gagicile si baut cel mai tare frappe ever. Nu rezist sa merg la terasa asta si sa nu imi iau, macar o data, treaba asta mare si buuuuna.

week5 005

Tusea mea nu s-a dat in laturi, desi am consumat o folie de Strepsils ca pe bomboane. Pentru ca si asa asta sunt, niste amarate de dropsuri care nu fac nimic. M-au batut baschetii (adica iubirile mele pe care le-am purtat de le-am zapacit si, dupa aproape un an, M-AU ROS) si am recurs la plasturii de la Compeed care, desi mai scumpi, si-au facut bine treaba.

week5 006

Ce iluzii imi faceam eu cand auzeam meteorologii spunand ca „cea mai secetoasa vara”. I beg your pardon, but „vara secetoasa” my ass. A plouat de credeam ca o sa avem nevoie de Noe. Cica ar incepe iar de maine, poimaine. SUUUPER. Cum era melodia? „Ne mintim ca la meteo”? Ha.

week5 011

Nu cred ca am mai precizat, dar mama face niste prajituri de pici pe jos in coma diabetica. Minunea de mai sus se intituleaza Figaro. Daca e cineva interesat de reteta, let me know. Cica se face usor.

week5 010

Cerului i-a fost mila de noi si ne-a lasat sa iesimin lume (in acelasi loc de mai sus pentru ca de ce nu?). Pacat ca a batut vantul si tot in pantaloni a trebuit sa ies. Data viitoare imi scot fusta la plimbare, clar. Daca nu ploua. Si daca nu bate vantul. Fir-ar.

cats

Sambata am dormit la bff (o vedeti si pe ea in poza de sus, bluza roz and all that jazz), care mi-a cantat la pian pentru ca este un mic geniu talentat. Dupa ea s-a uitat si eu m-am plictisit ne-am uitat la One Day, in care joaca (si) Anne Hathaway.

week5 007

Iuuubesc ambalajul asta. E asa pretty si argintiu si zau, sa fim seriosi!

 

Gata, am terminat. Am salvat si ciorna, ca sa fiu sigura ca nu mai am surprize. Sa aveti o saptamana fabuloasa, ne citim zilele urmatoare!

Kisses,

large (5)

Tag-uri:

2 gânduri despre „My week in pictures #5

  1. gabrielapphotography 21 Iulie 2014 la 10:57 Reply

    Îți ador blogul , arată minunat! ♥
    Săptămâni cât mai frumoase să ai!

    http://gabriela-popescu.blogspot.com

    • R. 21 Iulie 2014 la 17:54 Reply

      Hei, Gabriela! Mersi frumos, la fel si tie❤
      Kisses!

Lasă un răspuns

