My week in pictures #4

Bad, bad blogger!

Asta imi spun in timp ce scriu acum, marti, la cateva minute trecute de ora 14. Ieri ziceam ca postez mai pe seara, ca sa apara articolul cam la aceeasi ora cu celelalte. Teapa. Am editat pozele, m-am uitat la Private Practice, mi s-a restartat rabla calculatorul de cateva ori. Si s-a dus cheful ca prin magie. Am putine poze de saptamana trecuta, poate de aceea nu ma prea trage inima sa le postez. Am fost lenesa, am alimentat corpul cu mult prea multe calorii si treburi nesanatoase, am fost la sala doar ca sa spun din 5 in 5 minute ca ma plictisesc. Saptamana in curs pare ca a inceput bine, dar cine stie ce imi rezerva urmatoarele zile?

cats

La sala pe care o frecventam noi (aka eu&bff) este in doua feluri: ori prea aglomerat, ori prea liber. Iubesc cand a doua varianta se aplica… parca lucrez cu mai mult drag si spor, in general. Zic asta pentru ca saptamana trecuta am lenevit asa cum n-am mai facut niciodata(la sala, ca in rest…).

week4 003

Am incercat sa ma conving ca mie chiar imi place mancarea ceva mai sanatoasa si am incercat sa iubesc iaurtul grecesc amestecat cu fulgi de porumb si abamele (chestia aia maronie este o miere ceva mai speciala, de prin Sardinia, amestecata cu polen si coaja de portocala). N-a tinut, m-am plictisit repede. O sa incerc si cu miez de nuca, dar nu prea vad un viitor comun. Mie si asa nu-mi prea plac iaurturile.

week4 002

Mai oameni buni, eu iubesc inghetata asta. Suspin profund acum pentru ca ma ustura in gat (raceala de sezon, cum spunea o persoana) si nu pot nici macar sa privesc chestiunile reci, dar inghetata asta e buna! Buna rau, adica. In special cea cu pepene galben, yummy!

week4 001

V-am spus ca am mancat numai prostii, nu? Nu stiu ce s-a intamplat cu poza cu aripioarele picante si cartofii prajiti de la KFC (cumparate dupa ce am iesit de la sala, pentru ca e aproape si pentru ca sunt maxim de inconstienta), dar cert este ca a fost o destrabalare culinara. Imi simt sufletul apasat de pacatul asta, e nevoie de o spovedanie urgenta.

week4 007

Am facut curat prin pensule, am spalat ce nu era spalat. Si nu le-am lasat sa se usuce la verticala, sa stiti, poza e facuta asa doar de amorul artei.

week4 008

Sa zicem ca o particica din mine regreta cartofii aia prajiti, dar, Doamne, nu imi pasa de nimic cand vine vorba de tortul asta. Mousse de ciocolata alba si neagra, frisca cu gust de frisca, facuta din smantana, fructe de padure… Rai.

week4 009

Am mai spalat din pacate (haha, vezi sa nu) cu niste cirese in timp ce ma uitam la… Private Practice, woooho. E asa de tare sa revezi un serial, parca e totul mai clar acum :)).

Cam asta a fost tot. Saracut, saracut, stiu. Eu acumo sa incep sa ma pregatesc de ieseala cu fetele: fac niste bucle, un machiaj, alea alea.

Saptamana fabuloasa! Kisses,

large (5)

Tag-uri:

Lasă un răspuns

