My week in pictures #1

In ziua in care am creat blogul mi-am promis ca o sa scriu articole care-mi plac mie, in primul si in primul rand. Una din postarile mele favorite din blogosfera este cea de tip „Week in pictures”, asa ca m-am gandit ca ar fi cazul sa incep si eu o astfel de rubrica. Poate asa reusesc sa postez si eu mai des, nu?

Saptamana ce a trecut a fost una asa de obisnuita si simpla si… linistita. Imi era dor de asa ceva si parca in sfarsit am simtit ca pot sa respir linistita.

 week1 018

 

Mi-am inceput saptamana cu filmul „The spectacular now”. Eu nu sunt o persoana care se uita foarte mult la filme (prefer serialele), dar atunci cand ma uit… sunt ecranizari mai mult ca sigur. Asa a fost si acum: am citit cartea (care nu e doar draguta si amuzanta, ci are si putina substanta), apoi am urmarit cum personajul interpetat de Shailene Woodley invata ceva foarte important in viata: sa ia atitudine in ceea ce priveste propria-i soarta.

week1 016

O iubesc pur si simplu pe Lana Del Rey, iar sapramana trecuta m-am indragostit de melodia Brooklyn Baby de pe noul ei album, Ultraviolence.

week1 013

A aparut si noul sezon din Pretty Little Liars asa ca miercuri seara, cand am ajuns acasa, mi-am descarcat episodul si l-am vizionat. Nu pot sa spun ca imi place la fel de mult cum imi placea la inceput, acum o cam lungesc aiurea (si nici nu mai zic ca nu mai are serialul absolut nicio legatura cu cartile, cu exceptia numelor personajelor, desigur)

cats

Mihai Eminescu distruge mintile oamenilor! Am prins si eu tendinte asemanatoare Catalinei si stau seara, inainte sa ma culc, si ma uit la luna (sunt intreaga la cap, chiar daca nu prea s-ar zice). Iar joi cerul era pur si simplu splendid si imi pare rau de mor ca nu am avut cum sa fac niste poze mai bune: norii aveau contur auriu si printre ei se intrezarea luna. Magic.

week1 012

Aer proaspat si miros de iarba… vara, cum s-ar zice.

week1 011

Saptamana asta am imbulinat-o.

week1 010

Da, din nou poze cu cerul. Dar acum flugera intr-un mare fel, numai in partea aceea si cel mai ciudat era faptul ca nu tuna. Adica, dupa asemenea jocuri de lumini te-ai fi asteptat la niste zgomote de parca s-ar fi rupt pamantul in doua. Nope.

week1 003

Stiti cum am realizat eu ca a venit vara? Am inceput sa folosesc, din nou, Applejuice de la Zara. Pentru mine e parfumul perfect pentru sezonul cald.

week1 006

Me, overexcited about „The fault in our stars”? Neaah.

week1 004

Deci am fost la film. La „Sub aceeasti stea”, mai exact (v-ati prins ca nu glumeam cand am zis ca ma uit doar la filme facute dupa carti, nu?). Si a fost frumos. DOAMNE cat de frumos a fost!! Si a pastrat toata magia romanului lui Green si actorii (da, din nou Shailene) au jucat absolut superb. N-am cuvinte. Vi-l recomand cu draga inima. Ah, si sa nu uitati de servetele pentru ca nu degeaba a fost denumit „Titanicul generatiei noastre”.

week1 005

Dupa multemultemulte lacrimi  ce s-a terminat, am mers la localul nostru preferat, iar eu am impartit o Banana Split cu un panda dragalas. Desertul a fost absolut d-e-l-i-c-i-o-s.

week1 001

Eu nu puteam sa-mi gasesc o zi mai buna sa port fusta. Nu, a trebuit sa ploua (and I secretly enjoyed it). Macar am avut prezenta de spirit sa-mi iau baschetii, pentru ca altfel chiar as fi inghetat de frig.

week1 007

Am vazut si scurtmetrajul scris de Lana, Tropico. Este dragut, foarte caracteristic ei si se regasesc majoritatea temelor pe care le abordeaza.

week1 008

Iuuubesc clatitele americane. Imi place sa prepar compozitia, sa stau langa aragaz ca sa le fac si, in special, sa le mananc. Combinatia mea preferata este cu miere si nuci, dar, de data aceasta, am schimbat putin: intre clatite am pus sos de zmeura (cumparat din Lidl), iar peste o minunatie de inghetata cu banane si bucatele de ciocolata in forma de maimutele (da, tot din Lidl).

week1 002

Am gasit tot albumul „Ultraviolence” pe marele Internet, inainte sa apara in mod oficial. Si vai, cat imi place! Ma gandesc serios sa il cumpar. Doamne, are femeia asta o voce…

 

Cam astea au fost zilele mele precedente. Voi cum v-ati petrecut saptamana ce a trecut?

 

O saptamana fabuloasa. Kisses,

large (5)

Tag-uri:,

Lasă un răspuns

