Cum reparam fardurile sparte?

Sa nu-mi spui ca nu ti s-a intamplat niciodata sa iti scapi trusa de farduri favorita si vreo 2 culori sa crape sau ca, intr-o anumita dimineata de luni, erai atat de obosita incat, in loc sa pui blush-ul ala superb pe masa l-ai pus pe langa. Si dupa… soc si groaza: ce fac eu acum? Raspunsul e simplu: te calmezi si repari greseala dupa metoda simpla pe care o sa ti-o prezint in articolul de azi.

Nu va trebuie cine stie ce chestie scumpa, speciala si destinata fix scopului asta. Sunt absolut sigura ca aveti „materialele” necesare in casa, si anume: alcool sanitar (aka spirt), un recipient in care sa desfasurati actiunea (poate sa fie orice, de la o farfurie de plastic pana la un dop ceva mai mare), un ceva cu care sa amestecati (nu prea conteaza ce, un creion, capatul unei pensule, ce aveti voi disponibil, ca sa zic asa), o discheta de bumbac. Optional: pipeta. Procesul poate sa fie destul de messy, deci eu va sfatuiesc sa va protejati „masa de lucru”.

diy 018

Primul pas: luati fardul si rasturnati-l in recipientul sus numit. Folosindu-va de instrument (dupa cum se observa, eu am folosit o chestiune al carui scop nu stiu care este, dar este dintr-o trusa pentru mani&pedi) „pisati” foarte bine pana rezulta o pulbere cat de fina posibil.

diy 015

 

Pasul doi: Eu aici va sfatuiesc sa folositi o pipeta pentru simplul fapt ca aveti mai mult control asupra cantitatii de spirt pe care o adaugati, dar nu este obligatoriu. Trebuie doar sa aveti grija si sa puneti putin cate putin, amestecand in acelasi timp, pana cand fardul se transforma intr-o pasta omogena, cremoasa.

diy 014diy 008

In prima poza se vede clar ca mai trebuie adaugat putin alcool (compozitia inca e prea uscata), iar in a doua este rezultatul final.

diy 005

Pasul trei: Acum trebuie sa transferam pasta in recipientul original. Eu va sfatuiesc sa o adaugati progresiv si sa umpleti foarte bine toate golurile pentru ca fardul sa stea lipit, nu sa inceapa sa zboare atunci cand il folositi.

diy 002

Pasul patru: Imbibam o discheta de bumbac in alcool si o presam bine peste suprafata fardului pentru a o uniformiza si ca sa „seal the deal”.

diy 001

Pasul cinci: Lasati trusa deschisa pentru a se evapora alcoolul si pentru a se „usca” fardul.

Tadam! Totul este ca nou: aceeasi textura, aceeasi pigmentatie… nimic schimbat.

Tip no.1: Asa puteti crea si nuante noi: amestecati doua sau mai multe farduri (la pasul unu), apoi urmati acelasi proces.

Tip no.2: Tot asa puteti muta un fard dintr-o paleta in alta (asta am facut eu aici).

Well, dragile mele, sper ca v-am ajutat. O saptamana fabuloasa va doresc!

Kisses,

large (5)

 

Tag-uri:

Lasă un răspuns

