DIY: Wool necklace

Buna, buna, fetele!

Va tot promiteam un DIY in postarile trecute, asa ca m-am pus pe treaba si am resuit sa aranjez imaginile. Sper din tot sufletelul meu sa imi intelegeti explicatiile, iar daca aveti nevoie de informatii suplimentare, intrebati! Eu nu sunt cea mai buna la explicat, deci ma scuz de pe acum daca omit vreun detaliu sau sunt neclara.

 

 

chestii 0221. Aveti nevoie de: un lant ca cel de mai sus (cu zale), fire (eu am de PNA) si ceva sa prindeti cele doua capete (eu am gasit chestiunea aia care fix pentru scopu’ asta nu a fost inventata, dar merge pana dau de alta varianta)

IMPORTANT!: Firele trebuie sa fie mai mari decat lantul! Eu le-am facut de vreo 3 ori mai lungi (mai bine va mai raman in plus decat sa nu ajunga). De asemenea, puteti sa il faceti cat de gros vreti: eu aici am folosit cate 4 fire de aceeasi culoare, taiate in mod egal.

2. Primul pas care trebuie facut aici este sa innodati foarte bine firele (imi cer scuze ca ma repet), apoi introduceti prima culoare prin “spatele” zalei. Mai jos va las o schita unde se vede mai clar ce zic eu aici:

page

Grija mare: culoare care urmeaza sa fie bagata trebuie sa fie intotdeauna peste cealalta, ca mai sus. Deci: luam albastrul inchis(in cazul meu) si il introducem, apoi cand il scoatem avem grja sa asezam peste el albastrul deschis. Repetam procesul, iar de data aceasta, culoarea deschisa va fi sub cea inchisa (careia ii vine randul la impletit). Repetam procesul. La inceput e putin mai dificil, dar dupa devine chiar relaxant.

3.Innodam forte bine si foarte strans atunci cand ajungem la capatul lantului.

4. Taiem firele ce sunt in plus si atasam prinzatoarea (exista cuvantul asta? ma rog, intelegeti la ce ma refer).

Siiii gata! Avem o chestiune draguta, unica (ca doar e facuta de manuta noastra) si ieeeftina (daca nu chiar pe moca). Sper sa reusesc sa vi-l arat intr-un outfit, dar nu promit nimic.

Haha, cat am scris eu a aparut si noua melodie a Lanei del Rey, Ultraviolence:

Okay, nu cred ca trebuie sa mai repet faptul ca iubesc cam toate melodiile ei, nu?

Cam atat pentru seara asta, fete cochete. Sper sa va placa tutorialul si sa va ajute. Ne mai auzim weekend-ul asta (sper).

Kisses,

large (5)

 

 

Tag-uri:

Lasă un răspuns

