Wishlist #4

Trebuie sa spun de la inceput ca luna asta am fost cuminte. Aka nu am cumparat nimic, niciun rujulet, nimic. Asa ca imi dau voie sa fac un wishlist miiiic, mic de tot, nu de alta, dar n-am mai facut unul de o mie si ceva de ani.Cand o sa si intru in posesia produselor visat, Dumnezeu stie.

Deci, zic, hai sa trecem la clatit ochii. Iertare daca urmeaza sa va fac pofta.

Sleek Del Mar vol.1

Doamne, voi ati vazut cum e paleta asta? Deci jur ca a fost dragoste la prima vedere. Si dupa ce am cautat swatch-uri, mi-am dat seama ca sunt o cauza pierduta si ca am nevoie de chestiunea asta. Cica ar fi editie limitata. Cu atat mai bine, ce sa zic.. :))

Sleek Matte Me

Daca am inceput cu Sleek, continui cu Sleek. In ultima vreme am facut o mic obsesie penru produsele pentru buze. Vreau rujuri si glossuri si lip butter-uri samd cum n-am mai vrut vreodata. Pe toate. Rezistente sa fie. Si sa nu usuce buzele.

NYX Xtreme lip cream

Facem un salt spre NYX. Se aplica ce am spus mai sus. Obsesia mea curenta, nu am ce face.

NYX Cream Blush

O sa ma abonez la Makeup Shop, clar. As vreaaa un blush mai cum e cel in nunata Natural de la NYX. Si sunt maxim de curioasa sa incerc un blush crema, hehe.

Tricou Zara

 

Ok. Imi place tricoul asta Zara de pe Kurtmann. Nu stiu de ce. Cred ca de la culoare. Ma rooog. Ideea pricipala e ca eu vreau niste tricouri largute si lejee, de vara. Cam atat.

Accesorii

Pe langa obsesisia legata de produsele de buze, am ceva si cu accesoriile. Vrea coliere de toate tipurile si bratari si chestiuni sclipicioase. Ce vedeti mai sus sunt tot de pe Kurtmann, asa, orientativ.

eos lip balm

Pentru asta e Iguanitza de vina. Click pe imagine pentru a ajunge la review-ul ei. Am vazut minunatiile astea pe weheartit de atatea ori si mereu ma gandeam ca vreaaau si eu. Nici nu stiam ca se gasesc si la noi pana nu am vazut la ea, hehe.

 

Well, cam asta e. Am inceput sa scriu articolul acum o saptamana, dar am avut un program intr-atat de infernal incat nu am mai avut timp sa-l completez. Sper din inima ca saptamana asta sa fie ultima incarcata si sa pot sa va arat cat de curand DIY de careva spuneam. Ah, nu o sa postez articolul cu shopping-ul de luna asta, am cumparat doar apa micelara de la Garnier (care fusese initial inclusa in wishlist, haha), sampon (dooh) si dischete Family Care pentru ca ma saturasem pana peste cap de alea de la Lidl. Si cam atat beauty-related. Un weekend (sau ce a mai ramas din el..) minunat va doresc!

Kisses,

large (5)

Tag-uri:, , , , , , , , ,

Un gând despre „Wishlist #4

  1. camerondgoodwin23 1 Iunie 2014 la 19:18 Reply

    Hi! I really like your post. I’m Cameron and I’m very interested in fashion. I think you would enjoy my posts; I would really appreciate a follow back! Thanks!

Lasă un răspuns

