Tag #3

Am primit de la draga de Joice (multumeeesc mult, din nou!!)  tag-ul „Beauty blogger resolutions” si cum nu am timp de un articol mai elaborat, m-am gandit sa il completez.

1. Care este postarea de care sunt cea mai mândră anul acesta?

Eu am dat startul blogului in septembrie si de atunci nu am adunat foarte multe postari, dar potsa spun ca sunt multumita de toate, dar cel mai mandra sunt de acest articol pentru ca… este primul lucru pe care l-am scris aici.
2. Care este postarea de care sunt cel mai puțin mândră anul acesta?

Asa cum spuneam si mai sus, sunt mandra de toate postarile, dar daca ar fi sa aleg una cu care nu as defila in centru’, ar trebui sa o aleg pe aceasta. Sunt mandra de mine ca m-am facut sa postez un machiaj, dar nu prea m-am organizat bine. Let’s be honest, puteam sa aranjez si eu pozele alea intr-un fel, nu sa le torn acolo. Ma rog, din greseli se invata, nu?

3. Cum pot deveni un blogger de beauty mai bun?
Umn, postand mai des? As vrea din tot sufletul sa scriu mai mult aici. Am idei, uneori am si timp si am si o mare lene. O mare lene pe care vreau sa o inving de cativa ani, dar ma doboara de fiecare data. Si nu e legat numai de blog… am atatea lucruri de facut si le las pe alta data. MDA!

4. Unde simt că nu pot avansa?
Nu stiu daca spun asta din prea mult zel, dar eu nu cred ca nu pot avansa in ceva anume. Daca vrei, atunci poti. Adica, eu nu puteam sa ridic dintr-o spranceana si imi era ciuda (da, prbleme cu piticii si Alba-ca-zapada) si acum, dupa un an de chin, pot. Are vreun sens ce zic eu aici? :))

5. Câtă pasiune pun în blogul meu?
Multa, chiar daca poate nu se vede. Intru absolut in fiecare zi pe blog si vad daca e ceva nou, un comenatriu, alea alea simereu ma gandesc la ce as mai putea scrie. Imi iubesc blog-ul si sper din toata inima ca, peste ani, sa mai fiu aici si sa scriu (mai des) despre „domeniul” asta atat de drag mie.

6. Ce lecții am învățat din blogging?

Ca pe lumea asta este multe :)). Nu stiu ce sa spun ca am invatat ceva in mod special, a trecut prea putin timp ca sa imi dau seama. Ah, ba da! Ca nu sunt numai oameni rai out there. Si ca sunt persoane care chiar vor sa te ajute si sa fie dragute, fara a avea motive ulterioare.

7. Când am fost cea mai creativă/inspirată?

Nu stiu daca am avut o anumita perioada de maxima creativitate. Vine si pleaca..

8. Ce proiecte am dus la final?
Sa o bag iar pe aia cu prea putin timp? O sa ma implic si eu in niste proiecte, sper. Aveam odata niste idei si voiam sa demarez ceva, dar… ma rog. Poate.

9. Cum/De ce am procrastinat?
Pentru ca… „Desperate Housewives”. Si inainte de asta „Private Practice”. Eu sunt genu ala de persoana caredezvolta obsesii: pentru seriale, melodii, culori, haine… cuvinte. Ma rog. Si daca ma apuc de un serial si incepe sa imi placa nu prea maifac altceva in timpul meu liber.

10. Cum pot să îmi restructurez timpul?

Cand o sa aflu, va anunt. Eu sunt groaznic de dezorganizata, in toate domeniile. Dar la capitolul timp sunt foarte, dar foarte rau. Nu reusesc sa imi structurez bine orele libere, zic ca fac ceva si ma trezesc ca nu mai am cand… Sper ca o sa rezolv asta cat mai repede.
11. Am permis fricii de eșec să ia controlul asupra acțiunilor mele?

Da, din pacate. Eu nu sunt genul de om care isi asuma riscuri prea multe. As fi vrut sa postez mai multe machiaje, dar ba pozele nu erau bune, ba nu imi placea mie ceva. Incerc sa ma conving sa va arat ce mai am prin calculator, macar asa, de chestie. Cum am zis si mai sus, din greseli se invata.
12. Care sunt obiceiurile la care trebuie să renunț?

Muscatul buzelor!! Marea mea problema. Stiti miscarea aceea pe care o facem cu buzele pentru a ne intinde uniform rujul? Si la aia. Cred ca e un tic, fac incontinuu chestia aia.
13. Care sunt obiceiurile pe care trebuie să încep să le practic?

Ar trebui sa imi fac un obicei din a scrie mai des :))! Sau macar sa postez pe pagina de facebook mai mult.

Multumesc, din nou, lui Joice pentru tag! Mi-a facut placere sa il completez.

Il dau mai departe oricui vrea sa il ia. Daca nu aveti blog, lasati-mi intr-un comentariu raspunsurile voastre.

Kisses,

large (5)

Tag-uri:

Lasă un răspuns

