Wishlist #3

Asta e un post rapid, inainte de articolul de maine in careo sa va povestesc mai multe. Produc rapid o lista de dorinte ca sa il ajut pe Mos Craciun sa se decida (da, bff, la tine ma refer)

sursa

Am nevoie de un concealer urgeeent si pe acesta mi-l doresc tare mult, Ma incanta ideea ca pot sa combin cele doua nuante si sa obtin una potrivita

sursa

Un creion de buze decent imi trebuie si mie, nu? Imi place mult 11-in the nude si pe acesta l-as cumpara prima data.

 sursa

Pudra! Nu mai am de prin primavara, cred, atunci cand am decis ca ar trebui sa renunt (pe vremea aia foloseam un fdt matifiant). Acum, insa, simt lipsa unei pudre bune care sa imi tina sub control sebumul din zona T

sursa

Imi doresc de foaaarte mult timp macar unul din cele 3 produse de mai sus si acum se gasesc in oferta la dm, la un pret chiar avantajos. O, Doamne! O sa il vanez in speranta ca o sa il gasesc, mi se pare exceptional (plus ca pretul e mai mult decat avantajos). Ah, si ma multumesc si cu oja, mosule, in caz ca vrei sa pastrezi tu celelalte doua produse :))

Okay, am terminat acum. Ne citim maine!!

Kisses,

large (5)

Tag-uri:, ,

Lasă un răspuns

