Tag #2

Am intarziat, imi pare rau😦 stiu ca am promis ca il postez ieri, dar cum am avut altele pe cap nu am mai avut timp. O sa va povestesc mai multe duminica despre actiunea in care sunt implicata alaturi de colegii mei acum🙂

Pentru ca la tag-ul trecut au fost niste probleme, am pastrat link-ul blogului de unde l-am preluat. Am schimbat eu tema (din toamna in iarna) si am eliminat o intrebare. Aici puteti gasi originalul.

Deci sa-i dam drumul tag-ului Sweater Weather.

1.Favourite candle scent?

Iuuubesc lumanarea parfumata de la Glade in editie speciala de Craciun cu mar si scortisoara. Ah, abia astept sa o cumpar din nou! Am avut-o anul trecut, absolut dementiala a fost.

2.Coffee, tea or hot chocolate?

Eu beau cafea doar daca e insotita de mult lapte si frisca. Deci mnu. Si nici cu ciocolata calda nu ma prea omor, asa, mai din an in paste. Ceai in schimb beau destul de mult (cu toate ca in ultima luna am facut pauza)

3.What’s the best winter memory you have?

Asta-i greu. Ah, o sa aleg una legata de Craciun… Eram micuta, cred ca aveam in jur de 5 ani si imi amintesc ca-mi doream foarte, foarte tare masina de spalat rufe pentru papusi. Cand m-am trezit am zburat direct la brad si am despachetat cadoul. Ce credeti ca am primit? Haha, nu. Nu masina de spalat. Era o „cafetiera” in care se punea apa si cand apasai pe buton scotea niste zgomote ciudate, apoi daca apasai pe alt buton curgea apa in cescute. Dar cui i-a pasat? Era masina mea de spalat si mama gresea cumplit cand imi explica ce e ea de fapt si de drept.

4.Which makeup trend do you prefer: winged eye liner or dark lips?

Usor. Winged eye, nu port deloc culori inchise pe buze.

5.Hats or scarves?

Scarves all the way. Love ‘em.

6.Most worn jumper?

Eu am multe pulovere. Like, cand se raceste port doar pulovere. Nu stiu care a fost cel mai imbracat, dar preferate raman cel mint si cel alb pe care vi le-am aratat in postarile anterioare

7.Favourite fall nail polish?

Eu nu port niciodata oja dupa anotimp. Daca eu in mijlocul verii as purta un mov pruna, ce-mi pasa daca e soare afara? Acum am pe unghii, de exemplu, Golden Rose Holiday in nuanta 53, un corai cu multemultemulte particule sclipicioase si auri, care era pe primul wishlist.

8.Skinny jeans or leggings?

Pentru ca eu sunt obligata sa port uniforma la liceu (fusta+sacou) nu am prea mult timp pentru blugi, dar ii prefer pe acestia in locul colantilor.

9.Boots or uggs?

Boots.

O sa-l dau mai departe fetelor care stiu ca l-au completat si pe celalalt, dar va  implor sa-l preluati daca l-ati citit sau macar sa imi scrieti raspunsurile voastre intr-un comentariu. Pretty please!

Deci, aruncam tag-ul spre:

Anda

Deena

Joice

Iguanitza

Koko

Si… Panda (aka Adelina aka Aerin). Va invit sa dati o tura pe blogul ei, cu toate ca nu e makeup-related.

Sa aveti o saptamana frumoasa!

Kisses,

large (5)

Tag-uri:

8 gânduri despre „Tag #2

  1. hearteumi 17 Decembrie 2013 la 21:43 Reply

    pe mine nu ma treci, a? ia. http://blog.daum.net/baboaerin/58

    • R. 17 Decembrie 2013 la 23:01 Reply

      Asteptam sa mi-l dai, little Panda ^_^

  2. Joice 17 Decembrie 2013 la 23:31 Reply

    Multam de tag😀 Maine-poimaine il pun si eu pe blog

    • R. 18 Decembrie 2013 la 9:35 Reply

      Asa, astept sa citesc😀

  3. Special Koko 20 Decembrie 2013 la 1:04 Reply

    Multumesc :*

    • R. 24 Decembrie 2013 la 23:12 Reply

      Nu ai pentru ce🙂

  4. Miu Miu 21 Decembrie 2013 la 11:54 Reply

    Si s-au spalat bine hainutele in cafetiera :))??

    • R. 21 Decembrie 2013 la 15:22 Reply

      Daaa, foarte bine! :))
      Kisses

Lasă un răspuns

