Favoritele lunii(lor): Octombrie+Noiembrie

Astazi, inainte de venirea mosului, am zis sa postez si eu favoritele ultimelor doua luni din toamna. Eu, personal, nu sunt cel mai mare fan al iernii. Da, da, Craciunul si magia sarbatorilor. Numai ca bucuria Nasterii Domnului este pusa in umbra de zapada, gheata, frig, vant… si inca niste frig. Si daca nu e evident, nu imi place gerul de ingheata pietrele din ultimele zile. DELOC! Nici macar daca e totul alb si frumos. Nu.

beauty and bargains 121

In octombrie am decis sa nu postez articolul cu Cele mai folosite/Favoritele lunii pentru ca multe dintre ele erau aceleasi cu cele din septembrie. Deeeci si prin urmare, acum va pot arata mai multe produse bunutebunute si pe care, evident, le recomand cu caldura. Ah! Si am swatch-uit si niste produse, asa ca bonus.

beauty and bargains 113

Mascara I ♥ extreme de la essence ramane una din favoritele mele, cu toate ca nu intrece Colossalul. Pentru pretul pe care il are (~16 lei) este foarte, foarte buna!

Gel eyelinerul de la Rimmel London vi l-am aratat in cel mai recent haul. Este foarte pigmentat, se aplica usor si rezista fara nicio problema. Sunt super-incantata de el!

Creionul gel Supershock in nuanta Flesh de la Avon este un favorit mai vechi. Eu il aplic pe linia apei si mi se pare ca arata foarte bine, da luminozitate privirii. Din pacate, imi pare ca l-au scos din brosura.

Swatches:

beauty and bargains 101

beauty and bargains 112

Din nou un produs pe care vi l-am aratat in ultimul haul. O sa ma repet, dar mi se pare o paletuta foarte buna: culori frumoase si pigmentate si rezistente. Simplu si frumos.

Baza de la Radiant o sa primeasca un review. E tare, nene. E buna rau de tot si o iubesc din toata inima mea.

Swatches:

beauty and bargains 107

Va jur ca intre alb si maro-ul acela mat mai este ceva si nu e problema ca nu e culoarea pigmentata. Este fix nuanta pielii mele. V-am mai spus de ea ca o aplic in zilele in care vreau sa ma machiez, dar nu am timp de un machiaj full, pe pleoapa mobila si lumineaza frumos privirea. Ah, ce evdeti mai sus e fara baza/primer.

beauty and bargains 109

Rujuletul Extralasting de la Avon in nuanta Cappucino este un alt favorit mai vechi si mai am fix cat se vede in poza. Acum le-au schimbat ambalajul, dar eu cred ca cel vechi era mai practic.

L-am luat in speranta ca o sa fie un nude fidel, dar este mai degraba unnude inchis cu tente maronii. Poate pentru un ten mai inchis la culoare chiar o sa fie nuanta perfecta de nude. Nu ma plang, insa, pentru ca mie mi separe ca arata foarte frumos cu ochii caprui si parca da o senzatie de.. cald.

Iar un produs relativ nou. Mdap. Rujul de la Maybelline in nuanta 140- Intense pink este o nuanta foarte frumoasa de roz. Cred ca de aceea m-a facut sa il iubesc. Ah, si are si o textura cremoasa, hidratanta si… un miros foarte placut de bombonele, prajiturele, deastea dulci.

Da, da, iar Babylips. Nu e cel mai hidratant balsam de buze, dar are un luciu frumos. Atunci cand esti in graba lucrul asta chiar ajuta si o sa intelegeti despre ce vorbesc dupa ce o sa vedeti poza urmatoare

beauty and bargains 105

Imi pare rau ca rozul nu e foarte fidel realitatii, se vede mai bine in prima poza. Este ceva mai deschis la culoare, nu e chiar atat de aprins.

beauty and bargains 111

CC cream-ul de la Elmiplant e o minune! Chiar e o minune si o sa ii fac review, promit.

beauty and bargains 115

Se vede sau nu ca iubesc produsele essence?

Blush-ul acesta nu m-a facut sa imi schimb parerea despre el. I-am facut review aici.

Pensula pentru blush este foarte moale si fina si mare si pot sa aplic produsul foarte repede si precis cu ea si deja am facut abuz de si. Okay, da, e foarte misto si ieftina si merita cumparata.

beauty and bargains 117

EDP-ul Outspoken by Fergie in varianta Fresh l-am primit de ziua mea (multam, din nou, gurls) si l-am folosit aproape numai pe el in cele doua luni trecute. Nu ma pricep sa descriu foarte bine parfumurile… acesta este unul fresh (ca nu ar fi fost logic din nume) care persista foarte bine. Da, imi place foarte mult pentru ca este genul acela de parfum pe care il simt ca se muleaza pe personalitatea mea.

Acum, fetelor, va invit sa va duceti sa va asezati cizmulitele curate langa usa, daca nu ati facut-o inca. Sper sa va aduca mosul tot ce va doriti si chiar mai mult.

Kisses,

large (5)

Tag-uri:, , , , , ,

6 gânduri despre „Favoritele lunii(lor): Octombrie+Noiembrie

  1. Dalia 5 Decembrie 2013 la 22:01 Reply

    M-ai facut curioasa in legatura cu tusul acela de la Rimmel😀 Ar trebui sa il incerc si eu sa vad ce poate. Trebuie sa recunosc ca nici nu l-am observat pana acuma pe rafturi.

    • R. 6 Decembrie 2013 la 9:56 Reply

      Hehe, sa-mi spui ce crezi despre el🙂
      Kisses, R

  2. alexantza 9 Decembrie 2013 la 23:08 Reply

    Trebuie sa-mi iau si eu CC cream-ul, dar mai am terminat din stoc inainte. :))
    Si baza Radiant o voi cauta, elf-ul e pe terminate si cum nu am nicio comanda in plan.. Radiant am folosit si a fost mai buna decat toate cele incercate, atat ca blenduirea culorilor se facea putin mai dificil. Le prindea bine de tot, nazdravana. :))

    • R. 11 Decembrie 2013 la 9:29 Reply

      Da, ai dreptate, se blenduiesc mai greu.
      Atunci spor la consumat, hihi!
      Kisses, R

  3. iguanitza 12 Decembrie 2013 la 11:25 Reply

    draga mea,incerc de ieri sa iti raspund la email si imi da failure, iti merge adresa de email ?

Lasă un răspuns

