Haul: Noiembrie

Vine, vine…nu, nu primavara. Vine iarna, zapada… Craciunul si un nou an. Daca sunt pregatita? Nu, nici pe departe. Pentru mine timpul trece intotdeauna mult prea repede si nu am timp sa fac tot ce imi doresc.

Saptamana ce tocmai a trecut a fost, pentru mine, una groaznica. Si nu e ca si cum ar veni unele mai usoare. Asta e, pana la urma. Trebuie sa trecem peste orice cu capul sus si cu dorinta ca data viitoare sa nu mai gresim, sa fim mai buni.

Sa trecem, acum, la chestiutele pe care am cheltuit eu banii in noiembrie.

beauty and bargains 001

Imi doream acest quattro(05-to die for) de la essence de o gramada de vreme. Intotdeauna cand ajungeam in Kendra cu gandul sa-l cumpar nu mai era…si atunci cand intram in trecere sau ca sa cumpar altceva era standul bine aprovizionat. L-am vazut intr-o sambata si a doua zi m-am dus tinta la el. Chiar l-am inclus, initial, in postarea cu wishlist-ul, dar pana sa public articolul l-am cumparat.

Ideea e ca mi se pare foarte bun pentru pretul sau de 17 lei (parca). Culorile sunt pigmentate si rezistente, iar preferata mea este a doua de pe primul rand care este foarte asemanatoare cu nuanta tenului meu si, in zilele in care nu pot produce un machiaj „intreg”, imi place sa o aplic pe toata pleoapa (plus albul acela in coltul intern). Rezultatul este unul foarte fresh si luminos si imi place😀.

Nu sunt foarte innebunita dupa produsele pentru par. Am si folosesc numai ce imi trebuie: sampon si tratament. Nu am enspe mii de sampoane si masti. Nup, eu merg pe ideea ca nu ai ce face cu mai multe produse de acelasi tip. Asa ca, in momentul in care samponul meu a dat semne ca e pe terminate, m-am dus si mi-am luat altul. Pot sa spun ca varianta aceasta mi se pare mai buna decat cea pentru par gras (apropo, din punctul asta de evdere chiar nu sunt diferente; ah, ba da, cred ca de la acesta mi se ingrasa chiar mai greu parul decat cu celalalt). Mda, nu e nici prea prea, nici foarte foarte. Imi curata bine parul si nu imi provoaca neplaceri.

beauty and bargains 006(scuzati calitata (mai) proasta)

Cred ca o sa va arat in fiecare luna cate un pulover! :)) Acesta este minunaaat si cred ca imi place chiar mai mult decat cel verde mint. Asta pana cand o sa imi cumpar/o sa primesc altul, desigur.

L-am achizitionat din C&A si a costat in jur de 60 de lei, cred, dar e posibil sa fi fost redus. Nu mai stiu.

Este gros, putin lungut si se aseaza foarte frumos pe corp. Me likes it.

IMG_5601

CC cream-ul de care va povesteam si care o sa primeasca un review pentru ca a fost cuminte. Va spun de acum ca il recomand cu toata inima mea mare.

Daca tot aveam cardul de reduceri de la Glamour am zis ca e cazul sa imi mai iau si eu niste cosmetice. Ah, apropo de asta, intamplare amuzanta: ma duc eu la casa cu produsele si pun cardul langa ele. Mi le scaneaza vanzatoarea, nustiucenustiuce, si apoi vede cardul. „A, pai nu trebuie sa mi-l dai. Il tii tu.” Hmm. „Da, stiu. Dar nu trebuie sa il scanati?” „Aaa, nu!”. Si, cumva, in loc sa imi aplice reducerea numai pentru ruj, mi-a aplicat-o si la tus. Okay, eu nu ma supar. Dar, totusi, ce s-a intamplat mai exact?

Rujul Color sensational  de la Maybelline m-a facut sa il iubesc datorita nuantei superbe de roz. Este cremos, dar nu foooarte rezistent. As zice ca sta lipit de buze in jur de trei ore. Din pacate, eu am un prost obicei de a-mi musca buzele… si de aici rezulta ca mie mi se strange rujul la baza (baza? da, ma rog, in capatul „interior” al buzelor, imi cer scuze ca nu stiu cum se exprim asta mai bine). Ma rog. Daca il reaplic rezolv problema…numai ca eu nu prea umblu cu rujul dupa mine. Si atunci cand iau unul cu mine, il iau pe cel nude (pe care o sa-l vedeti in urmatoarea postare).

Gel eyelinerul care se recomanda a fi waterproof de la Rimmel London e mi-nu-nat. O sa ii fac review (candva…). Vi-l recomand cu draga inima, este in jur de 27 de lei.

Pensula pentru blush de la essence (blush brush-nu suna adorabil?) v-am aratat-o in wishlist si, din fericire pentru mine, am nimerit intr-o zi in care standul era relativ bine aprovizionat. Este foarte moale si aplic mult mai bine blush-ul (tot de la essence, hehe) cu ea. Eu am dat 16 lei pe ea (sigur! am gasit bonul in colectie. da, da, am colectie de bonuri… unii au de timbre. tot hartii..).

beauty and bargains 070

Si acum va provoc sa ghiciti care este brand-ul meu favorit. Da, baza aceasta este buna. Da, bine, foarte buna. Da, si e de la essence si e ieftina.

IMG_5596

Uite ce frumoasa e cutia! Serios, nu e superba? Din pacate, servetelele (pe care le folosesc ca sa ma sterg dupa ce ma spal pe fata si pe care le-am si terminat pana acum) nu sunt stralucite. Sun subtiri si nu foarte fine. Mi-au placut mai mult cele Amelia.

lovelovelove

Ultima, dar nu cea din urma, paleta Storm de la Sleek. In poza facuta de mine nu se vad foarte bine culorile, dar sunt destule poze pe marele Google.

Doamne, cred ca o sa ii dedic un articol separat. Este asa de… vai! Este minunata si culorile alea sunt pigmentate si paleta asta e perfectaaa. Okay, am terminat. DAR tot o sa scriu separat despre ea pentru ca MERITA!

Spre final vreau sa urez un calduros ‘La multi ani!’ celor ce poarta numele Sf. Andrei. Va doresc multa sanatate, fericire si iubire! Ah, si pace sufleteasca.

Cam atat pentru azi, ne citim zilele viitoare.

Voi ce ati cumparat luna trecuta?

Kisses,

large (5)

Tag-uri:, , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

