Wishlist #2

A trecut cam o luna de cand am facut prima lista de dorinte si totusi parca am conceput-o acum…o saptamana. Am reusit sa cumpar o parte din lucrurile pe care mi le-am dorit, asa ca acum dau drumul celui de-al doilea wishlist.

Sleek-Storm2 sursa

Asta nu numai ca o vreau, dar o sa si fie a mea. SIGUR! Paleta Storm de la Sleek este tot ceea ce imi doresc eu si o vreauovreauovreau! O sa o vedeti sigur in postarea cu Haul-ul lunii decembrie.

originalsursa

Si, dupa ce o sa dau banii pe culori neutre, o sa imi doresc mai mult ca sigur si ceva mai… colorat. Original este urmatoarea paleta Sleek pe lista.

421-set-e-l-f-professional-5-pensule_1sursa

Si daca imi cumpar farduri, de ce sa nu imi cumpar si pensule? Si pe acestea o sa le vedeti in haul-ul din decembrie sau ianuarie.

Ce-i drept, inca sunt putin indecisa in privinta lor. Am citit comentarii in care fetele se plageau ca pensulele naparlesc, dar am intalnit si pareri pozitive. Acum, ce sa fac? Ma rog si eu ca ale mele nu or sa fie „defecte” si gata.

HPIM4234sursa

Nu stiu daca e vreo fata care sa nu fi auzit de apa asta. Mi-o doresc de ceva vreme si asa cum se intampla de obicei… uit de ea. Zic ca o cumpar data viitoare, dar problema e ca aceasta „data viitoare” inca n-a venit. Mdap, o sa remediez aceasta situatie.

BaleaMedUltraSensitivespumasursa

Aceeasi situatie si cu spuma de curatare Balea. O vreau tare, tare de cand am citit review-ul din sursa, dar de fiecare data cand ajung in dm ba uit, ba nu o gasesc.

Ca azi. Pozele le-am pregatit ieri cand aveam de gand sa postez si articolul, dar calculatorul meu nu a fost de acord. Azi am fost in dm, am cautat varianta mica a spumei si… n-am gasit-o! Serios, azi eram decisa sa o iau si Universul, dragul de el, si-a batut joc de mine. DATA VIITOARE!

flowersursa

Untul de corp de la I love… nu este chiar o mare necesitate acum, avand in vedere ca mai am 2 lotiuni deschise si le folosesc rar si pe acelea, dar mirosul lui delicios ma face sa il asez in wishlist, cu speranta ca intr-o zi, cand o sa ma satur maxim de cremele sus mentionate, o sa il cumpar.

fuzzy_giraffe_fur_pattern_samsung_galaxy_sii_case-r925dedff199b43ffbdf880395ef8f4da_fguvz_8byvr_324i_love_giraffes_galaxy_s2_cases-rd890694f5daa48d0a36cc29121ebf938_fguvz_8byvr_324learn_to_protect_giraffes_samsung_galaxy_s2_cases-r110db86e62c142768739a2d1f7356372_fguvz_8byvr_324sursa

Aaaaaa!! Uite ce pretty sunt! Cred ca am mai spus ca prietenii apropiati imi zic girafioara, nu? Si de aici se trage si iubirea mea pentru animalutele astea. Si prima carcasa e asa de…mmmmmm!! Vreaaau.

Cam atat, fete dragi. Cum ziceam, am pregatit fotografiile de aseara, dar din cele postate azi lipseste una. De ce? Pentru ca in dimineata asta am reusit, in sfarsit, sa cumpar produsul de care sunt foarte multumita si incantata (da, zic asta avand in vedere ca acum 2 ore am ajuns acasa..)

Voi ce va doriti?

Kisses,

large (5)

Tag-uri:, , , ,

4 gânduri despre „Wishlist #2

  1. kokonuca 25 Noiembrie 2013 la 14:38 Reply

    Lovely stuff :*

    • R. 25 Noiembrie 2013 la 19:19 Reply

      Thanks🙂
      Kisses, R.

  2. Lore 28 Noiembrie 2013 la 15:55 Reply

    hey, ce m-am bucurat sa vad poza mea la tine pe blog:)
    Si eu imi doresc sa incerc fardurile de la Sleek:D
    Te pup!:*

    • R. 28 Noiembrie 2013 la 18:37 Reply

      Hehe, si eu ma bucur!
      Kisses, R

Lasă un răspuns

