Haul si cadouri: Octombrie

Noiembrie? Pare ireal. Nu pot sa cred ca a trecut si luna asta. Mai e o luna si ceva pana la Craciun?!

Octombrie a fost o luna frumoasa, iar vremea din ultimul timp ma incanta foarte tare. Ma speriasem atunci cand venise frigul si parca nu eram pregatita sa scot gecile, hainele groase si cizmele de la naftalina.

De asemenea, a fost si ziua mea de nastere ceea ce se traduce prin cadouri frumoase tare. Am primit accesorii (as fi vrut sa vi le arat, dar nu am ce informatii sa va dau despre ele asa ca o las balta), carti, o cana geniala pe care scrie „I am the boss” (si de care abuzez de cand am primit-o) si… o girafa de plus, dar si inca niste cevauri pe care o sa vi le arat mai jos.

IMG_5492

 

Mai are rost sa zic ceva? Probabil o sa le vedeti in fiecare luna.

IMG_5576

 

Baza de la Radiant am cumparat-o acum o saptamana. Tot ce pot sa zic acum despre ea e ca intensifica culorile si miroase a… sapun. Nu stiu, impresia asta mi-o lasa. O sa revin cu mai multe pareri despre ea dupa ce o sa am ocazia sa o foloses mai mult. A costat 25 de lei.

Rimelul Scandaleyes de la Rimmel London l-am luat in aceeasi zi cu baza. Am intrat in Kendra si am mers tinta la standul Maybelline. Am luat Colossalul si m-am mai plimbat prin magazin, sa vad ce mai e. Numai bine ca am ajuns in fata unui stand cu mascara de la Rimmel la promotie. M-am uitat la Scandaleyes, dupa la Colossalul din mana mea si tot asa. Apoi mi-am aruncat ochii la pret si am vazut care e mai ieftin. Calculand asta si faptul ca Iguanitza mi-l recomandase intr-un comentariu, am decis sa ii dau o sansa. Pentru inceput, mi se pare cam lichid, dar asta „se remediaza” in timp si mi se pare ca mai mult alungeste genele decat sa le dea volum. Reiau, vedem cum o sa se comporte cand o sa i se mai usuce putin formula.

IMG_5550

 

Aista e un cadou. Vreau sa va spun de chestia de la mijloc care se vrea spray, dar e mai mult spuma. Pai… imi place. Face echipa buna cu masca mea Placenta de la Kallos si chiar imi lasa parul mai usor de descurcat (si pentru mine asta e foarte important, avand in vedere ca am parul foarte lung si incurcacios). Da, deci e un produs ok. De sampon nu ma ating inca, mai am din H&S si nu stiu sigur cum o sa se inteleaga cu scalpul meu gras.

IMG_5546

 

EDP-ul Outspoken Fresh by Fergie de la Avon este genul ala de parfum care simti ca se muleaza pe personalitatea ta. L-am folosit aproape zilnic de cand il am, miroase superb si rezistarezistarezista.

IMG_5482

 

Vai, iubirea mea! Imi e ciuda intr-un fel ca s-a incalzit si ca nu mai pot sa il port, dar maine cred ca il scot la plimbare. L-am cumparat din Takko, dar nu stiu sa va spun exact pretul, imi pare ca era redus. Aparatul meu depasit nu a fost capabil sa ii surprinda culoarea care e mai intensa in realitate.

IMG_5491

 

Curea de care aveam mare nevoie pentru ca imi cad blugii de pe mine. Avand in vedere ca sunt foarte inalta, imi gasesc greu orice fel de pantaloni pe masura picioarelor mele, iar atunci cand imi gasesc imi sunt cam largi in talie. Asta e cumparata tot din Takko.

IMG_5477

 

Cand a venit valul ala de frig am dat fuguta si mi-am luat ghete din Deichmann (am scris bine?). Sunt imblanite si foarte comode si imi plac! Sper sa tina la fel de mult ca suratele cumparate anul trecut tot din magazinul asta pe care le-am purtat excesiv. Mai am o perche mai inalte, foarte frumoase, cumparate tot de la ei. Ar trebui sa imi faca un fel de reducere sau ceva, nu credeti? :))

Cam atat, am fost cumintica luna trecuta. Maine ma duc si imi iau CC creamu-l Elmiplant si imi trebuie urgent o baza pentru oja. Si, daca nu stiati, revista Glamour vine cu un card de reduceri valabil intre 4-10 noiembrie valabil in niste magazine selectate. Eu am avut cardul si in aprilie cand mi-am luat din New Yorker o esarfa cu 25% reducere si din B&B un fond de ten Seventeen cu 30% reducere, parca. Nu e cine stie ce, dar sunt niste banuti economisiti care pot fi investiti in alt ceva.

Voi ce ati cumparat luna asta?

Kisses,

large (5)

Tag-uri:, , , , , , , , ,

2 gânduri despre „Haul si cadouri: Octombrie

  1. kokonuca 3 Noiembrie 2013 la 12:28 Reply

    Ce dragute sunt cizmulitele😡 Si da, nici mie nu-mi vine sa cred ca ai sunt doua luni si se termina anul😐

    • R. 3 Noiembrie 2013 la 17:18 Reply

      Multumesc mult!
      Parca a trecut asa de repede timpul..
      Kisses, R.

Lasă un răspuns

