20 de intrebari si 1000 de nervi

~ Va anunt inca de acum ca scriu asta la nervi si probabil sunt irelevanta. ~
Stiu ca ma invart in sfera asta cu blogareala de doua luni amarate si stiu ca mai am multe de invatat.
De asemenea, stiu ca mai am multe de invatat si in ceea ce priveste engleza.
Dar, sa ma credeti pe cuvant, urmaresc bloguri de ceva vreme si studiez engleza de cand eram la gradinita (haha) si ceva mai intens acum ,in liceu, avand in vedere ca sunt la filologie bilingv engleza. Stiu ceva, am trecut printr-un examen care o dovedeste. Nu sunt proasta!
Si ce vreau sa subiniez eu prin asta? Ca ma deranjeaza cand sunt luata de proasta. Ma deranjeaza taaaare! Mai ales atunci cand persoanele care o fac stiu fix 0 lucruri despre mine. Ma deranjeaza insultele mascate mai tare decat cele pe fata.
Ce fac cand se intampla asta? „Atac” persoana respectiva in mod foarte civilizat si inteligent, aduc argumente si explic de ce cred eu ca am dreptate. Nu aduc insulte, desi poate am tendinta de a fi taioasa.
Okaaay. Acum o sa va spun ce s-a intamplat de m-a facut sa scriu asta.
Dupa cum bine stiti, acum vreo saptamana am dat drumul unui tag care A FOST PRELUAT de pe un blog din SUA. Nu am facut eu intrebarile, nu am tradus eu nimic (pentru a evita tot ce se intampla acum). Eu am raspuns si gata.
Am dat subsemnatul tag mai departe unor fete, iar de pe blogurile lor s-a raspandit usurel, usurel. Am citit, apoi, toate raspunsurile date de restul fetelor, iar ieri am ajuns pe un blog.
Toate bune si frumoase, am citit raspunsurile si am zambit pana la un moment dat… cand am fost jignita indirect.
Bine, hai sa ii comentez fetei si sa ii explic de ce am ales setul acela de intrebari si sa ii spun foarte civilizat sa imi explice ce vede gresit in ele. In acelasi timp, mi-am rugat o prietena care stie bine engleza sa se uite peste ele, ca eu nu le corectasem, nici nu ma interesase partea asta. Mi-a zis greselile, m-am mai uitat si am constatat ca avea dreptate. Ce gasise ea? Un in lipsa si faptul ca trebuia sa fie would, nu will la o intrebare. Am mai rugat(acum) pe inca o persoana care este foarte, foarte buna la engleza. Mi-a confirmat.
Bloggerita mi-a raspuns, draga de ea! Continuand cu jignirile. Pai, cum sa va zic, dar s-a cam facut pe ea de ras dandu-mi exemplu o propozitie care dupa ea era incorecta. A si corectat-o, haha! Draga mea, ai dat un sinonim! Imi pare rau sa iti distrug visele, dar era corect. Engleza nu o inveti dupa cum suna, o iei gramatical, nu? Zic si eu.
Am raspuns, ca nu imi pot tine gura. Si nene, am fost civilizata! Pot sa fiu si inversul, dar nu ma pretez la asa ceva! I-am raspuns clar si frumos, nu am fost rea. Iar replica fetei? Ca intelege de cem-am simtit jignita (ma face iar proasta, cumva?) si ca engleza se „perfecteaza”(daca as fi a naibii, m-as lua de romana ei..). Ah, sa nu uit ca cica imi raspunde amabil si eu sunt rea. Mmda!
Nu incerc sa demonstrez nimic. Imi expun cazul. Inteleg ca nu am nicio reputatie deocamdata, ca ei nu i-a pasat si ca a putut sa sara usor cu gura. Ma intreb acum: daca era cineva… mai cunoscut, sa spunem, ar fi reactionat identic? Nu prea cred.
Aici este link-ul: http://jolie-creativity.blogspot.ro/2013/10/20-beauty-questions-tag.html

Kisses,

large (5)

2 gânduri despre „20 de intrebari si 1000 de nervi

  1. Joice 29 Octombrie 2013 la 21:48 Reply

    Maxim imi plac oamenii astia care se leaga de toate rahaturile :)) Si eu am pretentia de la mine ca stiu engleza, dar daca si romana o stalcesc din cand in cand … fuck it, shit happens :))
    Pacat de toti nervii care ti i-ai facut, cand era mult mai simplu sa te corecteze in mod constructiv, ca nu e nimeni perfect pe lumea asta.
    Fucking grammar nazis! (nu ca eu n-as fi =)) )
    A, da, si fac si eu tagul ala, doar ca n-am avut timp de socializare in ultimele zile😀

    • R. 30 Octombrie 2013 la 8:36 Reply

      Aaaa, ai dat un semn de viata! Nu stiam ce s-a intamplat cu tine cand am vazut ca nici macar pe facebook nu mai apari :))
      Multumesc mult pentru comentariu, abia astept sa iti citesc raspunsurile :D!!
      Kisses, R

Lasă un răspuns

