Favoritele lunii: Septembrie

Luna care a trecut a fost pentru mine una destul de… ciudata? Dap. Am venit acasa dupa ce am fost pleaca toata vara, a inceput si scoala si a trecut asa de repede! Nu stiu, parca mai ieri ma gandeam: oh, gata, toamna? Si uite ca acum ne indreptam spre jumatatea lui octombrie si, implicit, spre ziua mea de nastere. Am o mare pofta de trancaneala, dar pun pauza si va arat ce produse am folosit cu drag.

IMG_5448

Parfumul de la Zara, Apple Juice, l-am folosit destul de des de cand l-am cumparat, pe la sfarsitul lui august. Este minunaaat si o sa ii fac un review, pentru ca il merita din plin.

IMG_5476

Spray-ul Matt&messy de la L’oreal l-am cumparat cam in aceeasi perioada cu parfumul. Nu e cine stie ce, dar nu ma pot pronunta prea bine deoarece este primul produs de acest tip pe care il detin. Promite ca da parului un aspect ca dupa plaja. O face, oarecum, dar nu pentru prea mult timp. Imi place, in schimb, pentru ca il face dezordonat si nebunesc si asa.. nu stiu, fresh.

IMG_5461

 

Laptelui demachiant de la Bioten i-am facut un review aici . Imi mentin parerea, este super.

Cremei de la Garnier o sa ii dedic un review. O iubesc de m-as marita cu ea, nu alta!

Servetelele acestea vi le-am aratat si in haul. Nu stiu daca de la faptul ca am renuntat la a ma sterge pe fata cu prosopul, dar tenul meu e intr-o forma de zile mari. De cand le-am cumparat, m-am sters cu ele pe fata dupa ce ma spalam si, ce-i drept, urmez de o perioada si o rutina stricta de ingrijire. Le-am folosit si pentru a-mi curata tenul dimineata: puneam demachaint pe servetelul impaturit in patru, pac-pac, gata.

IMG_5451

 

Rimelul I ♥ extreme de la essence este foarte misto. Zau! Are diiiitai pensula si o formula buna, da volum si alungeste genele, fara sa le incarce. L-am folosit toata vara plus in luna septembrie atunci cand imi doream sa fac falfal din gene mai lungi.

Nu cred ca i-am acordat niciodata atentia cuvenita lui Supershock. Cand l-am cumparat mi-a placut, apoi nu l-am mai folosit pentru ca ma indragostisem din nou de Colossal. A fost mereu pe locul 2 (sau 3..) si l-am ales numai atunci cand voiam un look mai natural. Acum m-am decis sa il consum, asa ca de cand am inceput liceul l-am folosit zilnic.

Ati zice ca folosesc chestia aia mare si galbena ca rimel, nu? Gresit. Detin aceasta mascara de… God knows :)) S-a terminat, oricum. Si de ce vi-l arat? Pentru ca folosesc periuta pe post de „pieptene” pentru sprancene si pentr a-mi descurca genele candnu sunt atenta si le lipesc. Inca mai are urma de negereala pe ea, ceea ce m-a ajutat atunci cand am avut un gol in spranceana: mi-am „lungit” firele de langa si gata. Nu sunt adepta conturului, am forma destul de bold si daca le mai conturez parca iese prea tare in evidenta. Si o forma mai subtirica nu m-ar avantaja aa ca raman la varianta cu rimelul consumat pe post de disciplinator.

IMG_5458

Aaaaa!! Urmeaza review, il iubesc maxim!

IMG_5459

 

A… din nou review? Da, pentru Baby lips. E un produs care merita.

Gloss-ul Ultra Glazewear nu m-a facut sa-mi schimb parerea. Nu e nici prea prea, nici foarte foare. E okay. E simplu, sclipileste si gata.

 

Pfiu, gata si cu produsele indispensabile pentru mine in septembrie. Nu stiu daca o sa postez si favoritele lui octombrie pentru ca nu cred ca o sa schimb ceva in rutina mea.

Voi ce ati iubit luna trecuta?

Kisses,

large (5)

 

 

 

Tag-uri:, , , , , , , , , , ,

6 gânduri despre „Favoritele lunii: Septembrie

  1. Joice 10 Octombrie 2013 la 18:51 Reply

    Si eu am pastrat cateva periute de rimel si ma folosesc de ele cand imi tund sprancenele :))
    Blushul ala arata tare bine, dar trebuie neaparat sa ma tin departe de shoppingul de cosmetice :)) God knows, nu mai am nevoie de altele noi

    • R. 10 Octombrie 2013 la 19:03 Reply

      Tine-l minte, e misto rau!
      Kisses, R.

  2. Anda Zelenca 10 Octombrie 2013 la 20:17 Reply

    Si mie imi plac tare mult parfumurile Zara!:X
    Acum am doua: Femme (intr-o sticluta rotunda alba) si Rose Gold. Le ador pe amandoua!
    Si btw, mi se par si foarte accesibile!:X

    • R. 11 Octombrie 2013 la 6:29 Reply

      Si mie mi-a placut Rose Gold. Raportul calitate pret mi se pare excelent!
      Kisses, R.

  3. Mihaela Curea 14 Octombrie 2013 la 7:50 Reply

    Luna trecuta am descoperit noul gel de dus exfoliant de la Avon, Bali, o minunatie.

    • R. 14 Octombrie 2013 la 16:08 Reply

      L-am trecut pe lista de produse de incercat, gata!
      Kisses,R.

Lasă un răspuns

