Wishlist #1

So, astazi vreau sa va arat cam dupa ce imi mai curg mie ochii in ultima perioada. De unele chestii am MARE nevoie. Adica, sunt vitale, alea alea… ah!! Deci, cu riscul de ava face si pe voi sa suspinati dupa cate ceva… Hai sa-i dam drumu’.

(sursa)

Minunatia asta intr-un borcanas asa de mic o sa imi faca viata mai frumoasa, pot sa pun pariu! Si am citit numai pereri bune si aaaaaaaaa, o vreau!

 

 (sursa)

Aa, da da da! Asta nu e mic :)) E mare si gras!! Nu zic ca vreau neaparat varianta smokey, poate sa fie si cea normala. L-am avut in varianta waterproof (2, chiar) si l-am iubit. Mai am putin, totusi, si trebuie sa ma asigur ca o sa ii ia cineva locul. Cred ca singurul defect pe care eu i-l gasesc e faptu ca e galben :)) Mie nu imi place galbenul. Deloooc!

(sursa este pe poza)

Am gasit striclutele frumos colorate intr-un magazin din cartier (care ingeneral are di tati). Cand am fost acolo, am zis ca vreau culoarea ce o vedeti mai sus si ghiciti ce? O primisera, dar inca nu pusesera preturile. Deci am plecat cu buza umflata. O sa o cumpar, totusi. E asa de frumoasa si mi se pare o alternativa perfecta pentru nisipurile lichide si scumpe de la OPI.

(sursa)

Am citit pareri bune despre ea si magandesc ca pentru zilele in care tenul meu o sa fie cumintel si nu o sa explodeze, o sa fie perfecta. Mai am din BB creamul Garnier si cand o sa il termin o sa ma indrept spre ea sau…

(sursa)

…spre BB-creamul de la L’oreal. Pe mine ma super incanta, imi place sa ii spun smartcream (ca tot suntem inconjurati de chestii smart, heh). Iguanitza zica ca e 69 de lei, dar nu stiu de ce am impresia ca am vazut-o mai ieftin cu vreo 20 de lei. Oricum, va anunt de acum ca eu nu dau 70 de lei pe o crema, da-o-n colo! Sunt o zgarcita (haha, de parca nu v-ati dat deja seama) si prefer variantele la fel de bune, dar mai ieftine. Ok, daca minunatia asta care e mai ceva decat un cameleon chiar e mai ieftina, probabil o sa o cumpar in caz ca nu o gasesc pe cea mentionata anterior.

(sursa)

Vreau o pensula de blush😦 Si cum mai am 2 pensulici de la essence, poatesi asta o sa fie buna. N-am mare nevoie de una dar…VREAU!

(sursa)

Imi plac de mor ojele astea de la Rimmel. Am vreo 4 dintre care numai una nu a fost stralucita, iar alta este una dintre preferatele mele. Ah, si acum port tot o oja din aceeasi gama. Vreau neaparat un nude, fie de la ei fie de la Farmec pentru ca cealalta oja asa pe care o aveam s-a ingrosat de zici ca-i branza. Oricum, ideea e ca vreau ojute in culori cumintele, bune de mazgalit unghiile in timpul anului scolar.

(sursa)

Am un mare fix cu puloverele. Am deja prea multe si mai VREAU. In special unu asemenator cu cel de mai sus… nu stiu. Sa fie putin largut, dar nici prea… Urgh. Vreau genu ala de pulover de poti sa il porti si cu fusta si cu blugi in enspe mii de combinatii si sa arate mereu misto. Am probat unul in New Yorker ieri, dar nu era exact ce as fi ales eu. In orice caz, cand mai ajung pe la vreun magazin cu toale imi iau unu si cu asta, basta.

(sursa)

Faimosul Blockbuster. Nu am absolut nimic asa, spre rusinea mea. Pe langa el, o sa ma mai orientez la niste tonuri ceva mai inchise, tot mate, pentru un look de zi cu zi.

(sursa)

Acum va scriu in timp ce salivez. Chestia aia de sus este exact ce imi doresc. Placa si ondulatorul meu sunt depasite si imi doresc ceva multifunctional, ca sa stiu eu ca le am pe toate si gata. Asta pare tare, trebuie sa recunosc ca nu am prea multe informatii despre el. Este Remington, ceea ce inseamna ca e cate ceva de capul lui, nu? :))

 

Okay, cam atat. De vrut, mai vreau. Cand nu vrem noi, fetele, ceva? Dar deja m-am plictisit de cautat imagini pe net, m-am apucat acum 2 ore de scris:)) Nu m-am gandit niciodata ca pentru o astfel de postare ai nevoie de atat de multa rabdare si munca. Oricum, cred ca stiu eu cum sa fac de acum inainte😀

Voi ce va doriti?

Kisses,

large (5)

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , ,

6 gânduri despre „Wishlist #1

  1. Ilda 8 Octombrie 2013 la 15:13 Reply

    Tot din pricina Iguantzei am si eu pe wishlist baza de machiaj Radiant!
    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    • R. 8 Octombrie 2013 la 17:35 Reply

      Haha, cred ca ea ne corupe pe toate!
      Kisses, R.

  2. Mihaela Curea 14 Octombrie 2013 la 7:54 Reply

    BB creamul de la L Oreal e minunat, isi merita toti banii. In plus, sub 55 de lei eu nu l-am gasit, ma indoiesc ca gasesti un produs nou atat de ieftin.
    Imi doresc sa gasesc un rimel minunat, nu sunt 100% multumita de niciunul pana acum. Toate se usuca parca prea repede. Tot ce tine de Remington primeste nota 10.
    Nu prea imi mai doresc nimic, am primit deja atat de multe de ziua mea!😀

    • R. 14 Octombrie 2013 la 16:11 Reply

      Da,c red ca pana la urma nu o sa ma mai uit la bani si o sa il cumpar :)) Eu sunt foarte multumita de Maybelline Colossal varianta waterproof! Unul l-am consumat si mai am unul de foooarte mult timp care nu si-a schimbat formula.
      Sa folosesti sanatoasa tot ce ai primit!
      Kisses, R.

  3. iguanitza 16 Octombrie 2013 la 12:57 Reply

    Hello🙂 baza de la Radiant e foarte buna ♥ si eu trebuie sa mi-o cumpar pentru ca e pe terminate cea pe care o am.
    Rimelul de la Maybelline s-a uscat… dar l-am consumat aproape de tot. Am profitat ieri de reducerea din Auchan si mi-am luat Scandal Eyes de la Rimmel, l-am mai avut si e ok pentru volum. e 11.95 lei in loc de 20 parca.
    BB Cream-ul de la L’oreal l-am luat cu 43 lei, la promotie..tot din Auchan. Nu stiu acum la ce pret este, dar standard e 69 lei .
    Si eu am nevoie de o pensula de blush, mai am cateva..dar vreau una noua.Si cred ca o voi lua pe cea de la Real Techniques.

    • R. 16 Octombrie 2013 la 18:29 Reply

      Dupa ce am scris postarea am vazut si eu pensula de la RT pe makeupshop si ma gandesc serios la ea, e o pasiune mai veche:))!
      Daca nu erai tu, nu stiam de baza Radiant, zilele astea ma duc si o cumpar si o sa ma uit si la Scandal Eyes😀
      Kisses, R.

Lasă un răspuns

