Haul: Septembrie

Astazi o sa va arat cam pe ce am mai aruncat eu banii parintilor in prima luna de toamna. Vreau sa cred ca nu mi-am luat nimic nefolositor, dar dupa parerea unora… Meh, cui ii pasa?

IMG_5433

In campania 13 de la Avon am plasat impreuna cu mama mea o comanda maricica, iar eu mi-am ales umatoarele produse:

-EDT Infinite Moment, in varianta mica de 50ml fara pulverizator. O iubesc maxim! Am mai avut-o si iarna trecuta, iar acum am cumparat-o tot pentru anotimpul rece deoarece mi se pare cam puternica pentru zilele calduroase (da, ca tare cald e acum afara…). Oricum, mirosul este unul superb, pregnant, care imi mainteste vag de parfumurile barbatesti atunci cand il pulverizez (dap, pentru ca o sa il transfer intr-un recipient prevazut cu pulverizator, iei!).

-Gloss pentru buze Ultra Glazewear. Nu e nici prea prea, nici foarte foarte. E un simplu luciu transparent de buze, foarte putin lipicios. Nu stiu ce sa va spun de rezistenta, ma dau cu el inainte sa plec la liceu si nu am „cronometrat” niciodata cam cat timp imi sta lipit pe buze. Poate in jur de 2-3 ore? Ma rog.

-Creion Always on Point. Nu o sa zic multe pentru ca vreau sa il onorez cu un review. M-a cam dezamagit, sincer.

-Spray de corp Naturals cu rodie si mango. Mirosul e oleaca cam dulce pentru mine, dar nu ma deranjeaza prea tare. L-am folosit de vreo 2 ori, deci nu pot sa va spun prea multe.

IMG_5434IMG_5435

-Set Kayla. Superb! Imi place atat de tare, mi se pare finut si elegant si frumos si IMI PLACE! A costat 40 de lei si poate fi gasit si in campania 14. Il recomand cu draga inima.

IMG_5436

-Dischete Family care. Preferatele mele, adica. Sunt moi, nu se desfac la capete si nu imi ramane vata pe unghii sau pe fata. Simple like that.

-Lapte demachiant Bioten. Vi l-am recomandat deja si urmeaza review, deci am tacut.

-Blush-ul essence care e fenomenal! Azi l-am cumparat, a fost dragoste la prima vedere. Peste 20 de minute o sa il pun la treaba, darl-am testat deja pe mana si pe un obraz cand am ajuns acasa si imi place. Sper sa dureze cat mai mult relatia! Ah, si a fost doar 14 lei in Kendra.

-Garnier Moisture Match Oh! So matte. Am citit multiple review-uri pozitive pe net si cum am ramas fara crema… A costat 20 de lei, care dupa mine chiar e un bargain. O sa va spun mai multedupa ce o sa imi formez o parere clara despre ea, deoarece tot azi am despartit-o de suratele ei de pe raft.

IMG_5445

-Masca de par de la Kallos, Placenta. Deja e plina tata blogosfera de ea, asa ca… Da, e misto.

-Servetele. Pe care vi le arat pentru ca o sa incerc si eu ce am mai vazut pe niste bloguri si anume sa inlocuiesc prosopul cel pufos pentru sters pe fata cu ele. Cica ar face minuni smecheria, asa sa fie?

-Sampon H&S pentu par gras. Nu mi se pare ca face ceva diferit fata de vechiul meu Pantene Aqua Light, dar nu il folosesc de mult timp asa ca nu o sa intru in detalii. Daca ma uimeste in vreun fel, I’ll let you know.

Am mai cumparat un dizolvant de la Ebelin (cu aetona, pentru ca nu am fost capabila sa citesc bine eticheta) si un fularas pufooos si dragut.

Cam atat. Tot ce am cumparat intra in categoria de produse accesibile si majoritatea sunt de o calitate foarte buna.

Voi pe ce ati dat banii luna asta?

Kisses,

large (5)

Tag-uri:, , , , , , , , , , ,

3 gânduri despre „Haul: Septembrie

  1. Miu Miu 5 Octombrie 2013 la 21:56 Reply

    Sa le folosesti cu drag, iubita :*

    • R. 6 Octombrie 2013 la 7:41 Reply

      Multuuumesc!!
      Kisses, R.

  2. […] acestea vi le-am aratat si in haul. Nu stiu daca de la faptul ca am renuntat la a ma sterge pe fata cu prosopul, dar tenul meu e […]

Lasă un răspuns

