Start

Acesta este inceputul meu in domeniul blogarelii pe teme legate de… ma rog, ca tot ce tine de beauty. (Good luck, self)

Ma adresez, in special, adolescentelor (pentru ca si eu sunt adolescenta). O sa incerc sa impartasesc experienta mea din domeniu (care nu este foooarte vasta, dar este) si sa va arat modalitatile mele de a „trisa”. Oh, si cel mai important? O sa prezint produse accesibile ca pret. De ce? Pentru ca noi, astia la prima tinerete, depindem de portofelul adultilor din viata noastra si nu putem cheltui sute de lei pe farduri si oje.

Asa ca… da. Sa-i dam drumul, vedem noi ce iese.

Kisses,

large (5)

3 gânduri despre „Start

  1. fashionstoryandmore 3 Octombrie 2013 la 12:48 Reply

    Bine ai venit in blogosfera🙂.
    Imi place designul blogului are un aer tineresc si care te atrage.
    Felicitari si la cat mai multe postari!

    • R. 3 Octombrie 2013 la 15:25 Reply

      Multumesc mult! O sa incerc sa postez cat mai des, chiar azi ma apuc de un articol nou.
      Kisses, R.

  2. Tag #3 | Beauty and bargains 14 Ianuarie 2014 la 21:46 Reply

    […] adunat foarte multe postari, dar potsa spun ca sunt multumita de toate, dar cel mai mandra sunt de acest articol pentru ca… este primul lucru pe care l-am scris aici. 2. Care este postarea de care […]

Lasă un răspuns

